Білім беру бағдарламасының коды | Академиялық кредит | Оқу мерзімі |
---|---|---|
6B01404 | 240 | 4 |
Білім беру бағдарламасы университеттің миссиясына, академиялық саясатына және стратегиялық даму жоспарына сәйкес келеді. Аталған бағдарламасының мақсаты-құзыреттілік тәсілге негізделген білім беруді жүзеге асыру және педагогикалық, мәдениет саласында жоғары білімді, практикалық-бағытталған кәсіби кадрларды, еңбек нарығындағы кәсіби қызметтің таңдаулы саласында көшбасшы бола алатын жан-жақты тұлғаны, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, халықаралық талаптарға сай кәсіби біліктілігі жоғары, педагогикалық білім беру үдерісін басқарудың мазмұнын, формаларын, әдістері мен құралдарын жүзеге асырыратын оқытушы-ұйымдастырушыларды даярлау.
Білім алушы Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің жарғыларының негізгі талаптарын, мемлекетті қорғау негіздерін оқыту, қажетті әскери білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, робототехника, IT-технология, технологиялық дайындық және төтенше жағдайда адамның өмір қауіпсіздігі негіздері алғашқы практикалық дағдыларын оқыту болып табылады.
«6B01404 Бастапқы әскери дайындық» білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры/
Бакалавриат бағдарламаларын меңгерген түлектердің кәсіптік қызмет саласы жалпы орта, арнаулы орта мектептерде, колледждерде бастапқы әскери дайындық пәнінің оқытушысы және әскери-патриоттық тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру бойынша қызметтерін көрсетуді қамтиды.
Kәсіби қызмет нысандарына орта білім беретін оқу орындары: мемлекеттік, қоғамдық, жеке меншік білім беру мекемелері (жалпы орта мектеп, техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындары) әскери-патриоттық клубтар; мемлекеттік мекемелер мен ұйымдар болып табылады.
Кәсіби қызметінің функциялары: - нұсқаушы; - басқару; - құру - ұйымдастырушы; -жоспарлау. Кәсіби қызмет түрлері: -қызмет түрлері: білімдік (педагогикалық); ұйымдастыру-басқару; ұйымдастыру-технологиялық; әскери патриоттық тәрбие жұмыстарын жүргізуді жобалау; әскердегі жаңа технологяларды оқу процесіне енгізуді қолдану; заманауи әдістерге, әскери құрал-жабдықтарға және әскери технологияларға негізделген ақпараттық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді және техникалық қызметін, соның ішінде жобалау жүйелерін пайдалану. - ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет: орта және арнайы әскери оқу орындарында саптық дайындық, атыс дайындығы, тактикалық дайындық орындарын құру, әскери патриоттық тәрбиені жоспарлау және қолдау үшін оқушыларды басқару; Ф-ОБ-001/187 бастапқы әскери дайындық мамандарын әзірлеу және оқу процесін ұйымдастырудағы технологияларды, құралдарды таңдау; белгілі бір кезеңде осы сапамен кәсіби қызмет объектілерін дамыту процесінің жеке кезеңдерін ұйымдастыру кәсіби қызмет объектілерін дамыту процесін ұйымдастыру шеңберінде қызметкерлерді оқыту.
1 | -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қолдану; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады (ОН1). |
2 | -жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; - мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады (ОН2). |
3 | -қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады (ОН3). |
4 | -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін және педагогика мен психологияның теориялық негіздерін қолдана біледі (ОН4). |
5 | -психологиялық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу құралдарын пайдалануға қабілетті, инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5). |
6 | - өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық және педагогикалық білімдерді оқу процесінде пайдалану; - әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, саптық-тактикалық сабақты ұйымдастырады; - топпен бірге теориялық білімді талдап бағалауды қолданады (ОН6). |
7 | - ғылыми мәліметтерді таңдай отырып, әскери әдебиеттерді оқу үдерісінде қолдану; - әскери инновациялық технологияларды қолданып, оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқыту үдерісін ұйымдастырады; - әскери іс-құжаттарды жүргізудің түрлі әдістерін ұсынады (ОН7). |
8 | - ұрыс қарулары мен техникалары ерекшелігінің сипаттамаларын ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып анықтау; - әскери өнерді тарихи дамуы тұрғысынан мәлімдеп беру; - Қарулы Күштерде әскери қызметті атқарудың ережелерін жарғылық талаптарға сәйкес орындайды (ОН8). |
9 | - қазіргі заманғы жаппай қырып жою қаруларынан қорғану әдіс-тәсілдерін сипаттап көрсету; - әскери құрал-жабдықтардың даму тарихын түрлі кезеңдердегі қолдану ерекшеліктерін түсіндіреді; - теориялық білімдерін пайдаланып, әскери патриоттық іс-шараларды ұйымдастыруда қабілетін көрсетеді (ОН9). |
10 | - заманауи қарулардың даму заңдылықтары мен мазмұнын анықтау; - әдеттегі және қазіргі заманғы қарулардың дамуының негізгі кезеңдерін көрсетеді; - әскери қару-жарақтардың қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін практика жүзінде орындайды (ОН10). |
11 | - азаматтық қорғаныс және әскери-техникалық үйірме жұмысының деңгейі мен материалдық-техникалық әлеуетін пайдалану; - ұрыс даласында әскердің тактикалық дайындығын ұйымдастыруды көрсетеді; - саптық әуендік және патриоттық тәрбиені жүргізудің формаларын ұсынады (ОН11). |
12 | - бастапқы әскери дайындықтың тұжырымдамалық және әдіснамалық негіздері мен даму тарихын көрсетіп беру; - тәрбие іс-шараларын ұйыдастыруәдістемесін көрсетеді; - әскери робототехника негіздерін жаңа технологияларда оқыту барысында қолданады (ОН12). |
13 | - соғыс қарулары мен әскери информациялық технологияларды оқытудың нақты тәсілдерін анықтау; - сабақ жоспар конспектілерін құрастырады; - өзінің әдістемелік сауаттылығын жаңа технологияны оқыту әдістемесін қолдану нәтиежесімен көрсетеді (ОН13). |
ІІІ. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
BADPOA3210 | Бастапқы әскери дайындық пәнін оқыту әдістемесі | Қазақ тілі | 6 | 1 | 3 | 6 |
D S h 1 ( 2 ) 1 1 0 | Дене шынықтыру | Қазақ тілі | 2 | - | 1 | 2 |
KAT / KAT 4 3 3 3 | Қазақстанның әскери тарихы | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
IV. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
ASAT 3328 | Әскери саптық әуендік тәрбие | Қазақ тілі | 3 | - | 2 | 3 |
V. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
A K KU 3 2 1 4 | Әскери қоян-қолтық ұрыс | Қазақ тілі | 6 | - | 4 | 6 |
A P T N 3 2 0 8 | Әскери патриоттық тәрбие негіздері | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
B A M / B A M 3 2 0 9 | Бауыржанның әскери мұрасы | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
S K T 4 3 3 7 | Соғыс қарулары және техникалар | Қазақ тілі | 4 | 1 | 1 | 4 |
Z h T O 3 2 1 3 | Жаңа технологияны оқыту | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
VI. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
A RN 2 2 1 6 | Әскери робототехника негіздері | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
AD 2206 | Атыс дайындығы | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
B A D P Z A 2 2 0 3 | Бастапқы әскери дайындық пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
OP 2206 | Қарулы дайындық | Орыс тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
T D 2 2 1 7 | Технологиялық дайындық | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
VII. семестр | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Сабақтың коды | Курс аты | Оқу тілі | Академиялық кредит | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
A D Z h D Z h D 2 2 0 4 | Әскерге дейінгі жастардың далалық жағдайдағы дайындығы | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
AIT 4339 | Әскери информациялық технология | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
B AT D P O A 3 2 2 2 | Бастапқы әскери және технологиялық дайындық пәнін оқыту әдістемесі | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
K KA K T Z h A 2 2 1 9 | ҚР ҚК әскери қызметшілерінің тәрбие жұмысының әдістемесі | Қазақ тілі | 6 | 1 | 3 | 6 |
V I T 4 3 3 9 | Әскери ақпараттық технология | Орыс тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
Z h K Z h K K3 2 1 5 | Жаппай қырып жою қаруларынан қорғану | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
Z h Z h B 2 2 0 7 | Жергілікті жерді бағдарлау | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |
ZOAD4331 | Запастағы офицердің әскери дайындығы | Қазақ тілі | 5 | 1 | 2 | 5 |