| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| D S h 1 ( 2 ) 1 1 0 | Дене шынықтыру | Екінші курс | 2 | 60 | - | 1 | 2 |
Білімгерлердің кәсіби еңбекке қабілеттілігін арттыру, дене шынықтыру және спортпен айналыстыру арқылы ағзаның қолайсыз факторларының әсеріне кедергісін арттыра отырып, денсаулығын нығайту және психикалық тұрақтылықты, қайсарлық пен қажырлықты қалыптастыру болып табылады.
-
-
Топпен жұмыс, дамыта оқыту, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, денені қыздыру, жүру түріндегі жаттығулар, жүгіру түріндегі жаттығулар, бір орында жасалатын жаттығулар. Денені қалыпқа келтіру.
| 1 | -студенттердің әлеуметтік жеке тұлғалық құзыреттерін және салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып белсенді демалыс пен бос уақытты тиімді ұйымдастырады, дене шынықтыру мен спорттың әлеуметтік-мәдени тәжірибесі мен әлеуметтік мәдени құндылықтарын қолданады (ОН4). |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Заманауи сауықтыру жүйелері және ағзаның денелік күйін бақылау негіздері. Заманауи сауықтыру технологияларының сипаттамасы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 2 | (Жылдамдық) Қысқа қашықтыққа жүгірудің әр-түрлі старттық жұлқулар мен жылдамдықтың жалпы және арнайы жаттығуларды дамыту, (ерсілі қарсылы жүгіруді дамыту) | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 3 | (Жеңіл атлетика)Орта қашықтыққа жүгірудің жалпы дамыту және арнайы жаттығулар кешенін дамыту, орта қашықтыққа жүгіру ұл 2000 м, қыз 1000 м | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 4 | Бір орыннан ұзындыққа секірудің әдіс тәсілдерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 5 | Үш қадамдап секірудің әдістерін дамыту. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 6 | Граната лақтыру ұл 750 гр, қыз 500 гр тәсілдерін дамыту. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 7 | Волейбол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 8 | (Футбол) Футболшының қозғалысы, алып жүру мен тебу және допты қабылдау мен тартып алудың тәсілдерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 9 | Футбол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 10 | (Волейбол)Волейболшының ойындағы тұрысы мен қозғалысын жәнедопты төменгі, жоғарғы әдіспен ойынға қосуды дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 11 | Бағытталған допты төменгі және жоғарғы әдіспен қабылдап 2,3,4 аймақтарға бағыттауды дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 12 | Шабуылға тосқауыл қою әдістерін дамыту (біртіндеп және жұптап), қорғаныста либероның ойын әдіс-тәсілдерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 13 | ( Баскетбол)Допты алып жүру және допты себетке әр-түрлі қашықтықтан тастауды дамыту. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 14 | Допты кеудесінен екі қолмен, иығынан бір қолмен беруді және допты айып алаңынан лақтыруды дамыту. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| 15 | Баскетбол ойынындағы екі жақты ойын әдістерін дамыту | АуызшапрезентацияСұрақ-жауапТәжірибелікШығармашылық |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
|---|