Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
A P T N 3 2 0 8 | Әскери патриоттық тәрбие негіздері | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Жалпы білім беретін орта және арнаулы мамандандырылған мектептегі мұғалімнің ортадағы білімгерлерді, Отан сүйгіштікке және оған жетуге қойылатын ұлттық болмыстарды үйретеді. Оқушылардың Отан қорғауда және өз елінің шынайы патриоты болуына жалпы түсінігі қалыптасады.
-
-
Топпен жұмыс, әдісі, дамыта оқыту әдісі, миға шабуыл.
1 | - өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық және педагогикалық білімдерді оқу процесінде пайдалану; - әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, саптық-тактикалық сабақты ұйымдастырады; - топпен бірге теориялық білімді талдап бағалауды қолданады (ОН6). |
2 | - ұрыс қарулары мен техникалары ерекшелігінің сипаттамаларын ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып анықтау; - әскери өнерді тарихи дамуы тұрғысынан мәлімдеп беру; - Қарулы Күштерде әскери қызметті атқарудың ережелерін жарғылық талаптарға сәйкес орындайды (ОН8). |
3 | - азаматтық қорғаныс және әскери-техникалық үйірме жұмысының деңгейі мен материалдық-техникалық әлеуетін пайдалану; - ұрыс даласында әскердің тактикалық дайындығын ұйымдастыруды көрсетеді; - саптық әуендік және патриоттық тәрбиені жүргізудің формаларын ұсынады (ОН11). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әскери-патриоттық тәрбие беру әдіснамасы. Әскери-патриоттық тәрбиенің жалпы мәселелері. Әскери-патриоттық тәрбиенің мақсаты мен міндеттері | АуызшаАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Әскери-патриоттық тәрбиені оқыту қағидалары. Әскери-патриоттық тәрбиенің әдісі мен формасы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Мемлекеттік концепциясының бірізділігінің қалыптасуы. Мемлекеттіліктің модельдері Мемлекеттің бірізділігі:егемендіктің параметрлері; | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Мемлекеттің бірізділгі: жаңа моделдің инвариантары Мемлекеттің бірізділігі: жетістік жолдары. | Ауызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде қызмет ету-патриотизм мен интернационализм мектебі.Қазіргі қоғамдағы патриоттық тәрбиенің рольі және орны Мемлекеттің әскери қауіпсіздігі Оқушыларға патриоттық тәрбие беруде білім беру мекемелерінің рольі мен міндеттері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Ұжымдық қауіпсіздіктің келісім шарттары-әскери саяси одақ,оның мақсаты мен міндеттері Әскери патриоттық тәрбие сабақтарында оқытудың түрлері және әдістері | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Орта оқу орындарында әскери-патриоттық жұмыстың мазмұны. Жосапарлы әскери-патриоттық шараларға басшылық ету. Жастардың Отан қорғауға дайындағын тәрбиелеу Төменгі,орта,үлкен жасөспірім жастағы оқушыларды әскер патриоттық тәрбиелеу Жоспарлы әскери-патриоттық шараларға басшылық ету | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Халықтың әскери және еңбек дәстүрлері бойынша жастарды тәрбиелеу Әскери және еңбек дәстүрлерінің мәні және оның тәрбиелік маңызы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Ұрпақтар сабақтастығы концепциясының мазмұны. Қоғамның идеялық нығаюы Қазақстанның прогрестік жағдайы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Бастапқы әскери дайындық және басқа сабақтарда оқушы жастарға әскери патриоттық тәрбие беру Оқу үдерісі бойынша оқушыларда Отан қорғау дайындығының қалыптасуына әсер ету функциялары. Тактикалық атыс,саптық дайындықта,сондай-ақ тарих,әдебиет,география және т.б пәндерінде оқушылар бойында Отан қорғауға дайын болу сезімін қалыптасуындағы оқытушының жұмыс жүйесі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Сабақтан тыс уақытта оқушы жастарға әскери-патриоттық тәрбие беру.Оқушы жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеуде түрлі үлгілерде пайдалану.Халықтың соғыс және еңбек даңқы орындарына саяхат жасауы,соғыс және бұрыштарын,бөлмелер мұражай ашу | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Соғыс еңбек ардагерлерімен кездесулер, тақырыптық кештер,қоғамдық-саяси оқылымдар мен ақпараттарды ұйымдастыру және өткізу.Теориялық конференцияны дайындау және өткізу Әскери патриоттық тақырыпта оқырман конференциясын өткізу және талқылау әдістемесі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Жаппай қорғаныс және спорт жұмысын өткізу үдерісінде оқушыларға әскери-патриоттық тәрбие беру Жаппай қорғаныс,спорт жұмысын жоспарлау және өткізу. Оқу орындарында жаппай қорғаныс әдісін және түрлі формаларды пайдалану.«Қалқан», «Ұлан» және тағы басқа әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру мен өткізу, сондай-ақ денешынықтыру бойынша «Президенттік тест» талаптарын орындау. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеуді одан әрі жетілдіру ісінің міндеттері мен мәселелері және тиімді жолдарын іздеу Жастарды әрі қарай патриоттық және әскери-патриоттық тәрбиелеуде ел Президентінің баяндамасында, үндеуінде,жарлықтарында жетілдіру мәселелері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Қазақстан Республикасының әскери доктринасы ҚР Қорғаныс Министрлігінің бұйрықтары мен талаптары және басқа да басқару құжаттарын басшылыққа алу. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|