Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B A D P Z A 2 2 0 3 | Бастапқы әскери дайындық пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Студенттерді бастапқы әскери дайындық пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін оқытып, үйретеді. Педагогикалық процестің жағдайын негізі сипаттамалары бойынша диагностикалау және оның дамуын болжау. Жетекші идеясы өз бетімен тапқан ғылыми нәтижелерді, әдебиеттегі мәліметтерді сынға алуы тиіс.
-
-
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | - өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық және педагогикалық білімдерді оқу процесінде пайдалану; - әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, саптық-тактикалық сабақты ұйымдастырады; - топпен бірге теориялық білімді талдап бағалауды қолданады (ОН6). |
2 | - қазіргі заманғы жаппай қырып жою қаруларынан қорғану әдіс-тәсілдерін сипаттап көрсету; - әскери құрал-жабдықтардың даму тарихын түрлі кезеңдердегі қолдану ерекшеліктерін түсіндіреді; - теориялық білімдерін пайдаланып, әскери патриоттық іс-шараларды ұйымдастыруда қабілетін көрсетеді (ОН9). |
3 | - заманауи қарулардың даму заңдылықтары мен мазмұнын анықтау; - әдеттегі және қазіргі заманғы қарулардың дамуының негізгі кезеңдерін көрсетеді; - әскери қару-жарақтардың қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін практика жүзінде орындайды (ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылыми педагогикалық әдіснама туралы түсінік. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Ғылыми білім танымдық іс-әрекеттің нәтижесі ретінде. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Fылыми білімдер жүйесіндегі педагогика. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық амалдары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Зерттеу кезеңдері мен деңгейлері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Әдістер жүйесі және ғылыми педагогикалық зерттеулердің логикасы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Зерттеу элементтері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Эмпирикалық зерттеу әдістері. | АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Педагогикалық эксперимент. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Ғылыми мәтінмен жұмыс. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Ғылыми хабарламалардың формалары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Педагогикалык эксперимент міндеттері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Теориялық және тарихи ғылыми педагогикалық зерттеулердің әдістері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|