Бастапқы әскери дайындық
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
B A D P Z A 2 2 0 3 Бастапқы әскери дайындық пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі Үшінші курс 5 150 1 2 5
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Асанов Алмазхан Шакенович

Студенттерді бастапқы әскери дайындық пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін оқытып, үйретеді. Педагогикалық процестің жағдайын негізі сипаттамалары бойынша диагностикалау және оның дамуын болжау. Жетекші идеясы өз бетімен тапқан ғылыми нәтижелерді, әдебиеттегі мәліметтерді сынға алуы тиіс.

-

-

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

1- өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық және педагогикалық білімдерді оқу процесінде пайдалану; - әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, саптық-тактикалық сабақты ұйымдастырады; - топпен бірге теориялық білімді талдап бағалауды қолданады (ОН6).
2- қазіргі заманғы жаппай қырып жою қаруларынан қорғану әдіс-тәсілдерін сипаттап көрсету; - әскери құрал-жабдықтардың даму тарихын түрлі кезеңдердегі қолдану ерекшеліктерін түсіндіреді; - теориялық білімдерін пайдаланып, әскери патриоттық іс-шараларды ұйымдастыруда қабілетін көрсетеді (ОН9).
3- заманауи қарулардың даму заңдылықтары мен мазмұнын анықтау; - әдеттегі және қазіргі заманғы қарулардың дамуының негізгі кезеңдерін көрсетеді; - әскери қару-жарақтардың қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін практика жүзінде орындайды (ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ғылыми педагогикалық әдіснама туралы түсінік.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
2Ғылыми білім танымдық іс-әрекеттің нәтижесі ретінде.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
3Fылыми білімдер жүйесіндегі педагогика.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
4Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық амалдары.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
5Зерттеу кезеңдері мен деңгейлері.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
6Әдістер жүйесі және ғылыми педагогикалық зерттеулердің логикасы.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
7Зерттеу элементтері.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
8Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
9Эмпирикалық зерттеу әдістері.АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
10Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңі.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
11Педагогикалық эксперимент.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
12Ғылыми мәтінмен жұмыс.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
13Ғылыми хабарламалардың формалары.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
14Педагогикалык эксперимент міндеттері.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
15Теориялық және тарихи ғылыми педагогикалық зерттеулердің әдістері.АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Оқулық.Ш.Таубаева. Алматы: Қазақ университеті, 2019-360 б.
2Әскери ұрыс тактикасы. Оқу әдістемелік құрал. Тұран. Шымкент-2020. А.Қ.Демеуов., Б.Р.Ахметов., А.Қ.Бекбосунов
33. Әскери дене дайындығы. Оқу құралы. М.Әуезов ОҚМУ басылымы. Шымкент, 2020 http://rmebrk.kz/