Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B AT D P O A 3 2 2 2 | Бастапқы әскери және технологиялық дайындық пәнін оқыту әдістемесі | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі пәні білімгерлерді болашақ кәсіби мамандығына дайындауда қазіргі таңда алғашқы орынды алады. Бұл пәнді оқыту барысында білімгерлер бастапқы әскери дайындық пәнінен сабақтарды өткізудің әдістемесін үйренеді. Жылдық, апталық сабақ өту жоспарын, күнделікті жоспар-конспектіні жасауды меңгереді. Педагогикалық практикадан өткенде білуге тиіс құжаттармен танысып, олармен іс жүзінде жұмыс істеуді үйренеді.
-
-
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | - ғылыми мәліметтерді таңдай отырып, әскери әдебиеттерді оқу үдерісінде қолдану; - әскери инновациялық технологияларды қолданып, оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқыту үдерісін ұйымдастырады; - әскери іс-құжаттарды жүргізудің түрлі әдістерін ұсынады (ОН7). |
2 | - ұрыс қарулары мен техникалары ерекшелігінің сипаттамаларын ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып анықтау; - әскери өнерді тарихи дамуы тұрғысынан мәлімдеп беру; - Қарулы Күштерде әскери қызметті атқарудың ережелерін жарғылық талаптарға сәйкес орындайды (ОН8). |
3 | - бастапқы әскери дайындықтың тұжырымдамалық және әдіснамалық негіздері мен даму тарихын көрсетіп беру; - тәрбие іс-шараларын ұйыдастыруәдістемесін көрсетеді; - әскери робототехника негіздерін жаңа технологияларда оқыту барысында қолданады (ОН12). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздері. Мемлекет қауіпсіздігін қамтамасыз етуде ҚР конституциясының негізгі ережелері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери рәміздері. Әскери бөлімінің жауынгерлік туы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Экстермизм және терроризм ұлттық қауіпсіздікке төнген қатер. Экстремизмнің түрлері: саяси, діни, экономикалық және экологиялық. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құрылымдарының жалпыәскери жарғылары. Жалпыәскери Жарғылардың әскери ұжымның тұрмыс-тіршілігіндегі маңызы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Әскери қызметкерлер және олардың өзара қарым-қатынастары. Бастықтары және бағынатындар, аға және кіші, олардың құқықтары мен міндеттері. Әскери әдептілік ережесі және әскери қызметкерлердің тәртібі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Әскери тәртіп, оның мәні мен маңызы. Әскери тәртіп, көтермелеулермен тәртіптік жазалар. | |
7 | Рота бойынша тәуліктік кезекшінің міндеттері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Мотоатқыштар бөлімін ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері. Бөлімшені ұйымдастыру. Штаттық қарулану және ұрыстық техника. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Калашников автоматы және қол пулеметі. Қару және патрондарды қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Калашников автоматының атқаратын қызметі, бөлшектері мен механизмдерінің, патронының құрылысы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Калашников автоматын атуға дайындау Автоматтың керек жарақтары. Автоматтың атудан кейінгі тазалау және майлау тәртібі. Автоматты сақтау. Автоматтың оқтарын тексеру және атысқа дайындау. Ату кезінде болуы мүмкін ақаулар және оларды түзету тәсілдері. Ату кезінде кідірістерін жою амалдары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Сап түрлері және олардың элементтері. Саптық тұрыс. Алдын-ала және орындауға берілетін пәрмендер. Сапқа тұрғанға дейінгі және саптағы сарбаздың міндеттері. «Сапқа тұр!», «Түзел!», «Тік тұр!», «Бас киімдеріңді (киімді) ШЕШ!», «Бас киімдеріңді (бас киімді) КИ!» пәрмендерін орындау «Саптал!», «Түзел!», «Тік тұр!», «Еркін тұр!», «Жинақтал!», «Доғар!» «Баскиімді – шеш!», «Баскиімді – ки!» пәрмендерін орындау. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Роботтар туралы жалпы мәліметтер. Роботтарды әскери істе пайдалану. Роботтарды басқару алгоритмі. Роботтың қозғалу траекториясын жоспарлау. Роботтар тобын ұжымдық басқару үлгісі және алгоритмдері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Жергілікті жерде картасыз бағдарлау. Бағдарлау туралы түсінік. Көкжиек тұстарын компас бойынша, аспан денелері және жергілікті жер бедері бойынша анықтау. Өзінің орналасқан жері туралы мәлімдеме беру. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Шаруашылық объектісінің азаматтық қорғанысы. Шаруашылық объектісінің азаматтық қорғанысын (оқу орындары) ұйымдастырудың құрылымы және оның міндеттері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|