Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Z h T O 3 2 1 3 | Жаңа технологияны оқыту | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Әскери пәндерді теориялық-практикалық түрінде заманауи технологияларды қолдану арқылы оқытып, үйретеді. Болашақ мамандарды теориялық біліммен қаруландырып, жалпы білім беретін орта мектептерде, кәсіптік-техникалық мектептерде қазіргі заманғы білім беру технологиялары негізінде оқытуда қолданылатын озық оқыту технологиялары мен құралдарды пайдаланып оқытудің түрлері мен әдістерін үйретеді.
Технологиялық дайындық
-
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | ғылыми мәліметтерді таңдай отырып, әскери әдебиеттерді оқу үдерісінде қолдану; - әскери инновациялық технологияларды қолданып, оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқыту үдерісін ұйымдастырады; - әскери іс-құжаттарды жүргізудің түрлі әдістерін ұсынады (ОН7). |
2 | - азаматтық қорғаныс және әскери-техникалық үйірме жұмысының деңгейі мен материалдық-техникалық әлеуетін пайдалану; - ұрыс даласында әскердің тактикалық дайындығын ұйымдастыруды көрсетеді; - саптық әуендік және патриоттық тәрбиені жүргізудің формаларын ұсынады (ОН11). |
3 | - соғыс қарулары мен әскери информациялық технологияларды оқытудың нақты тәсілдерін анықтау; - сабақ жоспар конспектілерін құрастырады; - өзінің әдістемелік сауаттылығын жаңа технологияны оқыту әдістемесін қолдану нәтиежесімен көрсетеді (ОН13). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық технология туралы түсінік | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Қазіргі педагогикалық технологиялар - обьективті қажеттілік | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны. Білім беруде жаңа технология. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Оқу тәрбие процесіне модульдік оқыту технологиясын енгізу тиімділігі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Деңгейлеп оқыту технологиясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Дамыта оқыту технологиясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Сорос орталығының стратегияларын тиімді пайдалану | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Нысаналы оқыту технологиясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Дидактикалық бірліктерді ірілендіру– математикалық білім беру технологиясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Жаңа педагогикалық технологиялардың классификациясы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Компьютерлік оқыту технологиясы және оның гуманистік бастаулары | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Педагогикалық тірек – сызбалар | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Жаңа технологялар арқылы шығармашылыққа баулу | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|