Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B A M / B A M 3 2 0 9 | Бауыржанның әскери мұрасы | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Ұлттың төл перзенті даңқты қолбасшы Б.Момышұлының тарихи мұрасы арқылы ел жастарының өз Отанының патриоты болу түсінігін қалыптастыруға жетелейді. Білімгер жастарды Отан сүйгіштікке, елжандылыққа және оған жетуге қойылатын ұлттық болмыстарды үйретеді. Бұл пәнді оқу барысында болашақ жастардың Отанының шынайы патриоты болуды терең түсінуімен қатар, оның маңыздылығын бойына сіңіреді.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізіудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады
1 | - ғылыми мәліметтерді таңдай отырып, әскери әдебиеттерді оқу үдерісінде қолдану; - әскери инновациялық технологияларды қолданып, оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқыту үдерісін ұйымдастырады; - әскери іс-құжаттарды жүргізудің түрлі әдістерін ұсынады (ОН7). |
2 | - ұрыс қарулары мен техникалары ерекшелігінің сипаттамаларын ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып анықтау; - әскери өнерді тарихи дамуы тұрғысынан мәлімдеп беру; - Қарулы Күштерде әскери қызметті атқарудың ережелерін жарғылық талаптарға сәйкес орындайды (ОН8). |
3 | - азаматтық қорғаныс және әскери-техникалық үйірме жұмысының деңгейі мен материалдық-техникалық әлеуетін пайдалану; - ұрыс даласында әскердің тактикалық дайындығын ұйымдастыруды көрсетеді; - саптық әуендік және патриоттық тәрбиені жүргізудің формаларын ұсынады (ОН11). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы әскери-патриоттық тәрбие беру әдіснамасы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы әскери-патриоттық тәрбиені оқыту қағидалары | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Әскери-патриоттық тәрбиенің мақсаты мен міндеті | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Әскери-патриоттық тәрбиенің әдісі мен формасы | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Қазіргі қоғамдағы патриоттық тәрбиенің рөлі және орны. Мемлекеттің әскери қауіпсіздігі Оқушыларға патриоттық тәрбие беруде білім беру мекемелерінің рөлі мен міндеттері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы әскери -патриоттық тәрбие сабақтарында оқытудың түрлері және әдістері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы орта оқу орындарында әскери-патриоттық жұмыстың мазмұны. Жосапарлы әскери-патриоттық шараларға басшылық ету. Жастардың Отан қорғауға дайындағын тәрбиелеу Төменгі, орта, үлкен жасөспірім жастағы оқушыларды әскери -патриот- тық тәрбиелеу. Жоспарлы әскери-патриоттық шараларға басшылық ету | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Әскери және еңбек дәстүрлерінің мәні және оның тәрбиелік маңызы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Ұрпақтар сабақтастығы концепциясының мазмұны. Қоғамның идеялық нығаюы Қазақстанның прогрестік жағдайы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы тактикалық, атыс,саптық дайындық сондай-ақ тарих, әдебиет, география және т.б пәндерінде оқушылар бойында Отан қорғауға дайын болу сезімін қалыптасуындағы оқытушының жұмыс жүйесі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Бауыржанның әскери мұрасы арқылы сабақтан тыс уақытта оқушы жастарға әскери-патриоттық тәрбие беру.Оқушы жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеуде түрлі үлгілерді пайдалану. Халықтың соғыс және еңбек даңқы орындарына саяхат жасауы, жауынгерлік даңқ бұрыштарын, бөлмелер, мұражайлар ашу. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Соғыс және еңбек ардагерлерімен кездесулер, тақырыптық кештер, қоғамдық-саяси оқылымдар мен ақпараттарды ұйымдастыру және өткізу.Теориялық конференцияны дайындау және өткізу. Әскери патриоттық тақырыпта оқырман конференциясын өткізу және талқылау әдістемесі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Жаппай қорғаныс және спорт жұмысын өткізу үдерісінде оқушыларға әскери-патриоттық тәрбие беру. Жаппай қорғаныс, спорт жұмысын жоспарлау және өткізу. Оқу орындарында жаппай қорғаныс айлығын өткізу және түрлі формаларды пайдалану.«Қалқан», «Ұлан» және тағы басқа әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру мен өткізу, сондай-ақ дене дайындығы бойынша «Президенттік тест» талаптарын орындау. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Жастарды әрі қарай патриоттық және әскери-патриоттық тәрбиелеуде ел Президентінің баяндамасында,үндеуінде,жарлықтарында жетілдіру мәселелері. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Қазақстан Республикасының әскери доктринасы. ҚР Қорғаныс Министрлігінің бұйрықтары мен талаптарын және басқа да басқару құжаттарын басшылыққа алу. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|