Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
T D 2 2 1 7 | Технологиялық дайындық | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 5 |
Әскери пәндерді теориялық-практикалық түрінде заманауи технологияларды қолдану арқылы оқытып, үйретеді. Болашақ мамандарды теориялық біліммен қаруландырып, жалпы білім беретін орта мектептерде, кәсіптік техникалық мектептерде қазіргі заманғы білім беру технологиялары негізінде оқытуда қолданылатын озық оқыту технологиялары мен құралдарын пайдаланып оқытудың түрлері мен әдістерін үйретеді.
-
Жаңа технологияны оқыту
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стади, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, проблемалық шығарма әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | - өз бетімен білім алушылардың сұраныстарын ескере отырып, психологиялық және педагогикалық білімдерді оқу процесінде пайдалану; - әскери саладағы теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, саптық-тактикалық сабақты ұйымдастырады; - топпен бірге теориялық білімді талдап бағалауды қолданады (ОН6). |
2 | - заманауи қарулардың даму заңдылықтары мен мазмұнын анықтау; - әдеттегі және қазіргі заманғы қарулардың дамуының негізгі кезеңдерін көрсетеді; - әскери қару-жарақтардың қолдану ерекшеліктерін меңгергендігін практика жүзінде орындайды (ОН10). |
3 | - соғыс қарулары мен әскери информациялық технологияларды оқытудың нақты тәсілдерін анықтау; - сабақ жоспар конспектілерін құрастырады; - өзінің әдістемелік сауаттылығын жаңа технологияны оқыту әдістемесін қолдану нәтиежесімен көрсетеді (ОН13). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық технология туралы түсінік. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Қазіргі педагогикалық технологиялар - обьективті қажеттілік. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Білім беруде жаңа технология. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Оқу тәрбие процесіне модульдік оқыту технологиясын енгізу тиімділігі. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентация |
6 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Деңгейлеп оқыту технологиясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Дамыта оқыту технологиясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Сорос орталығының стратегияларын тиімді пайдалану | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Нысаналы оқыту технологиясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Дидактикалық бірліктерді ірілендіру - математикалық білім беру технологиясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Жаңа педагогикалық технологиялардың классификациясы. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Компьютерлік оқыту технологиясы және оның гуманистік бастаулары. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Жаңа технологялар арқылы шығармашылыққа баулу. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Педагогикалық тірек - сызбалар. | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|