Program Kodu | Kredi Sayısı | Eğitim Süresi |
---|---|---|
6B02229 | 240 | 4 жыл |
- Üniversitenin misyon ve politikası ile stratejik planının hayata geçirilmesini amaçlayan: Türkçe konuşan ülke ve toplulukların gençlerine, tek bir çatı altında, çağdaş gereksinimleri karşılayacak düzeyde, derin tarihi değerlere ve laik toplumun demokratik temellerine dayalı eğitim vermek,;
- Öğrencilerin kişisel ve sosyal gelişimini, kişinin genel kültürünü oluşturmayı, eğitim sürecini insani açıdan sağlamayı ve eğitim sürecinin sosyal alanlarını yüksek düzeyde koordine etmeyi amaçlayan mesleki faaliyetler yürütebilme uluslararası gerekliliklere uygun mesleki nitelikler; Modern işgücü piyasasında rekabet edebilecek ve mesleki becerilerini geliştirebilecek ilahiyatçılar yetiştirmek.
- Mesleki eğitimin temeli olarak özel nitelikteki temel bilgileri edinme ve sürekli geliştirme yeteneğine sahip, araştırma becerilerine sahip ve bağımsız araştırma çalışmaları (mezuniyet çalışmaları) gerçekleştirebilen yüksek nitelikli bir ilahiyatçının yetiştirilmesi.
Eğitim programının konsepti, Kazakistan Cumhuriyeti\'nin manevi dirilişini hızlandırmak ve dini kaynakların kullanımı yoluyla halkın dini okuryazarlığı artırmak amacıyla \"Manevi Diriliş\" devlet programının bilimsel ve pratik görevlerini çözmeyi amaçlayan yüksek nitelikli rekabetçi uzmanların yetiştirilmesi ilkesine dayanmaktadır.
“6B02229 -Teoloji” eğitim programında Beşeri Bilimler lisans mezunu
\"6B02229-İlahiyat\" lisans programı mezunu, dini ve laik kurumlarda hizmet etmek, eğitim kurumlarında öğretmenlik yapmak üzere hazırlandı.
- öğretmen (lise, yüksek okul, gimnazyum);
- Araştırma kuruluşlarında yardımcı araştırmacı;
- bilimsel ve pedagojik kuruluşlarda metodolog;
- dini metinler uzmanı;
- kamu kurumlarında uzman;
- çalışan, eğitim alanındaki yetkili ve yerel Yürütme organlarının başkanı.
Lisans mesleki faaliyetleri:
- Organizasyon yönetimi;
- referans, uzman, danışman;
- Araştırma projesi;
- eğitim;
Mesleki faaliyet türleri:
- eğitim (pedagojik);
- Araştırma;
- tasarım;
- kültürel aydınlanma;
- Organizasyon yönetimi.
1 | мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік және шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады (ОН1). |
2 | жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; -мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады (ОН2). |
3 | -қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады,сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді,тарихи деректер мен қағидаттардықолданады; -қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады,сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді,тарихи деректер мен қағидаттардықолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді,құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады (ОН3). |
4 | -ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұнын, түрлерін, заңдылықтарын, принциптерін, технологияларын анықтайды; -қоғамдағы діни бағыттағы ұйымдастыру-басқару қызметіне қатысты жұмыстарды мақсаты, мүмкіндігі мен нәтижесіне қарай ұйымдастыруға әрекет етеді; -дәстүрлі және дәстүрлі емес діни қозғалыстарды ажырата білуді түсіндіреді; - Қазақстан Республикасы дін туралы заңнамасын меңгереді (ОН4) |
5 | - конфессияаралық және басқа да әлеуметтік қатынастардың өзара әрекетін анықтау; мемлекеттің дін саласындағы саясатын көрсетіп беру; -діни саладағы ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу, сараптама-кеңес беру және мәдени-ағарту қызметтерін түсіндіреді; - діни тәжірибеге теологиялық талдау әдістерін қолданады.(ОН5) |
6 | - ислам ахлақ философиясы, дін философиясы, сопылық философиясы ерекшеліктерін анықтау; - діни философиялық еңбектерді талдай бастайды; - діни моральдік құндылықтарды анықтап ұстанады; (ОН6) |
7 | - қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды анықтау; - кәсіптік қызметінде дәлдікпен көрсетеді; - өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытуды айтады (ОН7) |
8 | - әлемдік және негізгі діни конфессиялардың діни-теологиялық жүйелерінің мәні мен ерекшелігін; теологияның пәні мен әдісін, теологияның ғылымдар жүйесіндегі орнын, дін тарихын және осы саланың дамуын көрсетіп беру; - Қазақстандағы діни ағымдар тарихын; діннің мәдениет жүйесіндегі орнын және оның жеке тұлға мен қоғам өміріндегі қызметін баяндап көрсетеді (ОН8) |
9 | - шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді түсіндіру; - конструкциялық диалог ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын нұсқауларға сәйкес жүзеге асырып көрсетеді; - көпмәдениетті, көпэтикалы, көпконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті және толерантты болуды қалыптастырады (ОН9) |
10 | - алғашқы дәуірлерден бастап қазіргі күнге дейін жасалған Құран түсіндірмелері, хадис, тафсир және ислам құқығы ғылымының тарихы мен әдіснамасы турасында негізгі білімді анықтау; - теологиялық жүйелер мен тұжырымдамаларды зерттеуге байланысты теологияның негіздері, әдістері, категориялары мен қағидаттарын қолдана білуді көрсетеді; (ОН10) |
11 | -діндер арасы мен дінсіздер арасында дінаралық және конфессияаралық сұхбат өткізу, қазіргі заманғы теологиялық мәселелерге сараптама жасау мәнін айқындайды; -түрлі аймақтар және әлеуметтік-этникалық топтардағы діни ахуал өзгерістерінің негізгі үдерісін талдауға қабілетті (ОН11) |
12 | -ислам діні мен қазақ халқының діни дәстүрлерін жетік меңгеріп талдау жасауға, діни сұрақтар мен діни ғұрыптарға байланысты мәселелерді шешуге, осыларды саланың даму аясында талдауға қабілетті (ОН12) |
I. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
AZhK 1247 | Akademik Yazıya Giriş | Kazakça | 3 | 1 | 1 | - |
DP 2205 | Din Psikolojisi | Kazakça | 3 | 1 | 1 | - |
IDN 1266 | İslam Dini Esasları | Kazakça | 4 | 1 | 1 | - |
II 1282 | İslam tarihi | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
Siya 1290 | Siyer | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
II. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
DRP 2203 | Dini Radikalizm Psikolojisi | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
HTA 1293 | Hadis Tarihi ve Usulü | Türkçe | 3 | 1 | 1 | 0 |
TTA 1296 | Tefsir Tarihi ve Usulü | Türkçe | 3 | 1 | 1 | 0 |
III. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
2203 | Pratik Arap Dili I | Kazakça | 4 | 1 | 1 | 2 |
DS2204 | Din Sosyolojisi | Kazakça | 3 | 1 | 1 | - |
Kur 2203 | Kurantanu | Türkçe | 5 | 1 | 3 | - |
IV. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
DF 1201 | Dini Felsefe | Kazakça | 3 | 1 | 2 | |
MKK 1208 | Devlet-dinler arası ilişkiler | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
КТ 2103 | Liderlik teorisi | Kazakça | 5 | 1 | 2 |
V. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
3206 | Pratik Arap Dili II | Kazakça | 5 | 1 | 2 | |
IF 3302 | İslam felsefesi | Kazakça | 5 | 1 | 2 | 3 |
KAL 3207 | Kol | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
TN 3209 | Tefsir Esasları | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
ВН 3208 | Hadis Esasları | Türkçe | 5 | 1 | 2 | - |
VI. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
AGZh 3302 | Pratik Arap Dili III | Kazakça | 5 | 1 | 3 | |
HM 3211 | Hadis Metini | Türkçe | 5 | 1 | 2 | - |
IAnt 3217 | İslam Antropolojisi | Kazakça | 5 | 1 | 2 | - |
VII. Dönem | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Ders Kodu | Ders Adı | Dersin Sunulduğu Diller | Kredisi | Haftalık Ders Saati(Teorik) | Haftalık Ders Saati(Uygulama) | Haftalık Ders Saati(Laboratuvar) |
İA 4219 | İslam Ahlakı | Türkçe | 5 | 1 | 2 | 0 |
IM 4220 | İslam Mezhebleri | Türkçe | 5 | 1 | 2 | - |
Tas 4301 | Tasavvuf | Kazakça | 6 | 1 | 2 | - |
TII 4304 | Türk İslam Tarihi | Türkçe | 5 | 1 | 2 | - |
TM 4219 | Tefsir Metni | Türkçe | 5 | 1 | 2 | 0 |