Шет тілдері педагогтерін даярлау
Білім беру бағдарламасының коды Академиялық кредит Оқу мерзімі
8D019 180 3
Білім беру бағдарламасының паспорты

өзгеріс үстіндегі әлемде кәсіби құзіреттілік пен әлеуметтік
мобильділікті қамтамасыз ететін филологиялық іргелі теориялық-әдістемелік, сондай-ақ іргелес ғылымдар саласы бойынша түбегейлі
дайындығы бар еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау;
- лингвистикалық/әдебиеттанулық зерттеулерді жүргізу мен
ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызметтің түрі мен
сипатының өзгерісіне, пәнаралық жобалармен жұмыс істеуге бейімділікті
дамыту, ғылыми-гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімдерді
қалыптастыру және инновациялық технологияларды қолдануды жүзеге
асыру;
- педагогикалық қызметті іске асыру үшін психологиялық, педагогикалық білімді меңгерте отырып, жоғарғы әлеуметтік және азаматтық
жауапкершілігі бар, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті (PhD) Философия докторының  негізгі және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.

Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы саладағы түлектердің дайындық сапасын бағалауды реттейді және тыңдаушыларға арналған оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтиды.

«8D019-Шет тілдері педагогтерін даярлау» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD)
 

Білім беру (педагогикалық) қызметі: жоғары оқу орындары, орта кәсіптік оқу орындары (коледждер, училищелер), басқару органдары, мемлекеттік және мемлекеттік емес бейіндегі ұйымдар, мекемелер.
Ғылыми-зерттеу қызметі: тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі жағдайы мен тарихи дамуы тұрғысынан зерттеу. 
Әдеби-шығармашылық қызмет: әдеби, мәдени мекемелерде, баспа орындарында, құжаттар тілін жүргізу, БАҚ-тағы қызмет.
Ұйымдастыру-басқарушылық қызмет: педагогикалық-ұйымдастыру; әкімшілік-басқару; мәдени-ұйымдастыру. 

білім беру ұйымдарының барлық типтері мен түрлері;
- техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары;
- жоғары оқу орындары; 
- ғылыми-зерттеу институттары; 
- білім беру саласындағы өкілетті және жергілікті атқарушы органдар; 
- бұқаралық ақпарат құралдары: радио, телевидение, баспасөз. 

Ғылыми-зерттеушілік;
 - ғылыми-педагогикалық;
 - ғылыми-ұйымдастырушылық;
 - ұйымдастыру-басқарушылық; 
- редакциялық-баспа; 
- мәдени-ұйымдастырушылық;
 - бұқаралық-ақпараттық қызмет; 
- оқытушылық. 
 

1Академиялық адалдық шеңберінде ғылыми этикаға сай ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға, жобалауға, жүргізуге, салыстыруға және ғылыми дерекқорлармен, ғылыми баспалармен жұмыс жасауға, олардың өнімдерін пайдалануға қабілетті
2ағылшын және түрік тілдері мен әдебиеті теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады, өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолданады, психологиялық-педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жоспарлайды, жүргізеді; - ғылыми саладағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен дербес жүзеге асырады, ғылыми жарияланымдар жасайды; рефлекцияға қабілетті, қалыптасқан зерттеу мәдениетін көрсетеді
3Отандық және әлемдік әлеуметтік-гуманитарлық ғылым жетістіктерінің парадигмасында шет тілі мен әдебиетін оқытуға арналған өзекті ғылыми, тәжірибелік мәселелерді өз бетімен жүргізеді және шешеді. Әдебиеттану және тіл білімі салаларында педагогикалық зерттеу, талдау және қызметтерді жылжыту әдістемесін әзірлейді
4Қазіргі заманғы теорияларды, концепцияларды, әдебиеттанудың, тіл білімінің әдіснамасын, оқыту әдістерін жүйелі жүзеге асырады, көркем шығармашылықты зерттеудің жаңа технологияларын меңгереді, әдебиет шығармаларын әдеби және тілдік тұрғыдан сараптайды; -қазіргі тарихи-мәдени және экономикалық үдерістердің даму тенденциялары контекстінде шет тілдері және көркем әдебиет шығармаларын зерттеу және сыни сараптаудың өзіндік стратегиясын әзірлейді
5кәсіби бейімделудің жоғары дәрежесі бар бәсекеге қабілетті тұлға ретінде ғылыми орталықтар мен тәжірибелі мамандар қауымдастығымен бірлікте жұмыс жасау, шешім қабылдау іскерлігі мен дағдыларын үйлестіре қолданады; -тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын анықтайды, өз көзқарасын талап ету, шешім қабылдау, оппоненттерді сендіру қабілеттеріне ие