Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZKA 5302 | Зерттеудің қолданбалы әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйренеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.
-
-
Ауызша-жазбаша (талдау, бағалау, құрастыру) презентация, глосарий, библиография, жоба қорғау
1 | ПОН 1 - ғылыми дерекқорлармен, ғылыми баспалармен жұмыс жасайды, олардың өнімдерін пайдаланады |
2 | ПОН 2 - сапалық деректерді жинау әдістерінің негізгі түрлерін қолданады және деректерді жазып алып талдайды |
3 | ПОН 3 - сапалық деректерді талдай білу және нәтижелердің шынайылығын тексеруді игереді және педагогика және психология ғылымында пайдаланылатын негізгі статистикалық талдау әдістерін қолданады |
4 | ПОН 4 - педагогикалық эксперимент әдістерімен танысып, зерттеу нәтижелерін түрлі кесте, сызба түрінде рәсімдейді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі және ғылыми зерттеу түсінігі | |
2 | Зерттеу үдерісі және негізгі кезеңдері | |
3 | Зерттеу теориялары және стратегиялары | |
4 | Зерттеу жобасын жоспарлау және зерттеу қателерін алдын алу | |
5 | Зерттеулердің этикалық аспектілері | |
6 | Зерттеудің эмпирикалық әдістері | |
7 | Зерттеудің теориялық әдістері | |
8 | Зерттеулердің сандық және сапалық әдістері | |
9 | Зерттеу әдістемесі және бағдарламасы | |
10 | Зерттеу мақсаты, міндеттері және гипотезалары | |
11 | Зерттеу объектісі мен ауқымы | |
12 | Зерттеу әдістерін таңдау, мәліметтер жинау | |
13 | Нәтижелерді өңдеу және интерпретациялау құралдары | |
14 | Зерттеу жұмысын рәсімдеу және жариялау | |
15 | Интеллектуалдық меншікті қорғау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қосанов Б.М. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері. 2021 ж. | |
2 | Айдарбек Ә.О. Ғылыми зерттеулер әдістері. 2022 ж. | |
3 | Кентбаева Б.А. Методология Гаучных исследований. 2020 ж. | |
4 | Асембаева Э.К. Ғылыми зерттеу әдістері. 2022 ж. | |
5 | Абдигалиева Т.Б. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. 2020 ж. | |
6 | Қазақстан білім зерттеушілерінің әдеп кодексі. Бірінші басылым. Нұр-Сұлтан: Білім беру саласындағы зерттеушілердің қазақстандық қоғамы, 2020. 68 б. | |
7 | Білім беру зерттеулеріне кіріспе: теория, әдістер және тәжірибелер. Монография / Аида Сағынтаева, Әсел Қамбатырова, Лаура Қарабасова, Гүлмира Қанай, Айнұр Әлмұхамбетова – Нұр-Сұлтан: Назарбаев Университеті Жоғары білім беру мектебі, 2022 – 232 б. | |
8 | Бартлетт С., Бертон Д. Білім берудегі зерттеулер. Кіріспе. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2020. – 464 бет. |