Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhMP 5209/ PVSH 5209/ HSP 5209 Жоғары мектептің педагогикасы Бірінші курс 4 120 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алимбекова Сабира Шереханқызы

Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді. 

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі.

1Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады. (ОН3)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Жоғары мектеп педагогикасының пәні, мақсаты мен міндеттері
2Жоғары мектеп педагогикасының ұғымдық категориялық аппараты және оның басқа ғылымдармен байланысы
3Жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-зерттеу әдістері
4Нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесі
5Жоғары мектептің оқытушысы. Оқытушының ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру
6Қазақстан Республикасындағы жоғары мамандандырылған білім беру жүйесі
7Қазіргі кездегі жоғары мектептің дамуындағы өзекті мәселелер
8Білім беру жүйесін дамытудағы шетел тәжірибесінің рөлі
9Педагогикалық менеджмент және оған қойылатын дидактикалық талаптар
10Білім берудегі сапа менеджменті жүйесі
11Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру формалары
12Жоғары мектептегі тәрбие жұмысының мазмұны.
13Жоғары білім беру жүйесіндегі технологиялар
14Жоғары мектептегі педагогикалық үдерісті бақылау
15Білім беруде педагогтың құзырлығы мен тұлғалық сапалары
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Мыңбаева А.Қ. Жоғары мектеп педагогикасы негіздері: оқулық. - Алматы, 2016
2. Шалғынбаева Қ.Қ., Албытова Н.П. Сламбекова Т.С. Педагогика. Магистранттарға арналған. Оқу құралы. Астана, 2014.
3Игенбаева Р.Т. Жоғары мектеп педагогикасы. Оқулық - Алматы, 2016
4. Есекешова М., Сагалиева. Ж.Педагогика высшей школы. Учебник. - Астана: Фолиант, 2018.
5Ташкеева Г.К. Творческая деятельность студентов в образовательной среде высших учебных заведений. Монография. – Алматы, 2017.
6Бабаев С.Б. Тұлғалық педагогика. Педагогикалық теория негіздері: Оқу құралы. - Алматы, 2013. РМЭБ
7Сластенин, В.А. Педагогика: Учебник для студ. учреждений высшего образования. - 12-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр 'Академия', 2014. РМЭБ
8Педагогика высшей школы: учеб. пособие / Э.Г. Скибицкий, В.В. Егоров, С.М. Ударцева, Г.М. Смирнова, И.И. Ерахтина, В.В. Готтинг – 2-е изд. доп. и перераб. – Караганда: КарГТУ, 2013. − 413 с.
9Педагогика высшей школы. Инновационно-прогностический курс: учеб. пособие / В.И. Андреев. – Казань: Центр инновационных технологий, 2013. – 500 с.
10Айкинбаева Г.К. Жоғары мектеп психологиясы. Оқу құралы: – Алматы: Эверо баспасы, 2020ж
11Шалғынбаева Қ.Қ., Албытова Н.П., Сламбекова Т.С. Жоғары мектеп педагогикасы: Магистранттарға арналған оқу құралы:- Алматы: «Эверо» баспасы, 2020