Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhMKTOA 6306 | Жоғары мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәннің мақсаты - қазақ тілін жоғары мектепте оқытудың өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау болып табылады. Соған сай магистранттар әдістеме саласындағы меңгерген білімін және дағдыларын маңыздылығына қарай жіктей отырып, тәжірибеде қолданады. Жоғары мектепте қазақ тілін оқытуда қолданылатын әдістер мен тәсілдерді дұрыс ұйымдастырады. Тәжірибе барысында анықталған оқыту нәтижелерін зерделейді. Оқыту үдерісіндегі мәселелерді талдап, оңтайлы шешім қабылдауға дағдыланады. кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау мақсатына сай магистранттарды әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын зерделеу; магистранттарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін тәжірибеден өткізу; қазақ тілі жүйесін жоғары мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды.
Жоғары мектептің педагогикасы, Тілдің жалпы теориясы
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері
1 | магистранттарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің (БББ, НОЖ, силлабус) методологиялық-теориялық негіздерін біледі; |
2 | қазақ тілін оқыту әдістемелер жүйесін жоғары мектепте қолданады |
3 | білім беру бағдарламасындағы пәндерді тиімді оқыту әдістерін екшеп, саралайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Білім беру бағдарламалары. | Сұрақ-жауап |
2 | Білім беру бағдаламасында қамтылатын пәндер | Сұрақ-жауап |
3 | Негізгі оқу жоспарының құрылымы | Сөздік |
4 | Syllabus және оның құрылымы. | Сұрақ-жауап |
5 | Қазақ тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің психология, педагогика, логика, философия ғылымдарымен байланысы. | Сұрақ-жауап |
6 | Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер және оларды классификациялау | Сөздік |
7 | Білім беру бағдарламаларындағы МК орыс топтарына арналған «Қазақ тілі» пәнін оқытудың әдістері мен тәсілдері | Сөздік |
8 | Тіл біліміне кіріспе пәнін оқыту әдістемесі | Сұрақ-жауап |
9 | Фонетика, оқыту әдістемесі | Сұрақ-жауап |
10 | Лексикологияны оқтудыі оңтайлы әдістері мен тәсілдері | Сөздік |
11 | Морфологияны оқытудың әдістемесі | Сұрақ-жауап |
12 | Сөзжасамды оқыту әдістемесі | Сұрақ-жауап |
13 | Синтаксисті оқытудың әдістері мен тәсілдері | Сұрақ-жауап |
14 | Тарихи грамматика пәні мазмұны мен оқытудың оңтайлы тәсілдері | Сөздік |
15 | Жалпы тіл білімі пәні, оқыту әдістемесі | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Орынбасарова Э.А. Педагог этикасы және қарым-қатынас мәдениеті: оқу құралы. –Алматы: Бастау. 2017. -216б | |
2 | 2. Кусаинов Ғ.М., Қағазбаева А.М... Оқыту туралы ғылым және жаңа білім беру практикасы. Оқу-әдістемелік құрал. 2-том. –Нұр-Сұлтан-Алматы: TechSmith. 2022. -268 бет | |
3 | 3. Жанатбекова Н.Ж., Борибекова Ф. Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялар. Оқу құралы. -Алматы: TechSmith. 2022. -248 бет | |
4 | 4. Боранбаева А.Р., Исаева Ж.И.,Беркимбаев К.М.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы, Шымкент-2018ж |