Журналистика
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhM 4352 Жаңа медиа төртінші курс 5 120 0 0 2
Пәннің сипаттамасы
Түрікше
Ажар Ахмет

Пәннің мақсаты соңғы технологиялар арқылы журналистиканың жаңа бағытында жұмыс жүргізуді үйрету. Дәстүрлі медианың дамуына технологиялардың ықпалы, медианың жаңа түрлерінің пайда болуы, технологиялардың озық түрлерінің пайда болуы журналистика деген ұғымды жаңа мазмұнмен және жаңа пішіндермен толықтырды. Медиатехнологиялар көпшіліктің санасына ықпал етудің жаңа құралына айналды. Мемлекет интернет жүйесіндегі ақпараттар тасқынын реттеп, әлеуметтік желілерді пайдаланушылардың қауіпсіздігін сақтау мақсатында кешенді жұмыстар жүргізуді қолға алуда.

-

Мультимедиялық журналистика және жаңа медиа

баяндау, пікіралмасу, пікірталастыру, «миғашабуыл», ойын, сұхбат

1ПОН 1 - Қолданылатын ақпараттың шынайылығы мен маңыздылығын тексереді және түсіндіреді және ақпаратты тексеру әдістерін қолданады; ПОН 2 - медиаконтентті әзірлеуде тиімді оңтайландыру әдістерін қолданады, жазу барысында материалдарды (сценарийлерді) жүйелеудің тиімді әдістерін қолданады;
2ПОН 3 - Түрлі сценарийлер мен мазмұндарды өңдеу үшін заманауи технологиялар мен компьютерлік бағдарламаларды пайдалану және түсіну қабілеті; ПОН 4 - Пайдаланылған ақпараттың шынайылығы мен жарамдылығын тексеру және оның дұрыстығын тексеру тәсілдерін меңгереді және түсінеді;
3ПОН 5 - Материалдарды сараптамалық жазу үшін дайындалған (соның ішінде жеке) материалдарды (сценарийлерді) ұйымдастыруды пайдаланады; ПОН 6 - Ашық медиа контентке көптеген кәсіптердің танымал өкілдерін (саясаткерлер, әлеуметтанушылар, ғалымдар және басқа да қоғам қайраткерлері) қосу кәсіби менеджмент тұрғысынан қарастырылады және жүйелі түрде ұйымдастырылады;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Жаңа медиа туралы жалпы ұғым
2Жаңа медиа және ақпараттық қоғам
3Жаңа медиа және ақпаратты сыни бағалау
4Жаңа медиа : медиа стандарттары, өлшемшарт, этикалық көзқарас
5Жаңа медиа және Digital Film Making
6Жаңа медиа, жаңа форматтар: инфографика, лонгрид
7Жаңа медиа: сторителлинг форматы
8SMM және SMM және Digital marketing: жаңа трендтер
9Конвергенця және медиадағы жаңа трендтер
10Ақпараттық сайттарға SEO (Search Engine Optimization) және SEM (Search Engine Marketing) жасау
11Жаңа медиа және ғалам экономикасы
12Data сауаттылық
13Ақпарат стандарттары
14Ақпарат сапасы және сыни ойлау: факт, фейк, манипуляция
15Қорытынды
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Myssayeva K.N. The new media development in Kazakhstan: monografAlmaty:Kazakh University 2017
22. Гороховский А. Фактчекинг журналистика сінің тренді:мүмкіндігі мен болашағы. Практикалық оқу құралы. Алматы, 2017
33. Барлыбаева, С. Новые медиа в мире и Казахстане. Учебное пособие [Текст] / С. Барлыбаева, Г.Рахимжанова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. - 140 с
44. Ложникова, О. П. Методика редактирования журналистского текста на радио и телевидении. Учебное пособие [Текст] / О. П. Ложникова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. - 108 с
55. Джонес, Д. Сандық журналистика [Текст] / Д. Джонес, К. Л. Салтер. - Алматы : ҚР білім және ғылым министрлігі, 2014. - 280 с.
66. Гороховский А. Фактчекинг как тренд журналистских расследований: возможности и перспективы. Практическое пособие. Алматы, 2017
77. Волынец М. М. Профессия: оператор: Учеб. пособие для студентов вузов/ М.М. лынец. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Издательство «Аспект Пре» 2022. -184с.
88. Ким М. Н., Пак Е. М. Жанры печатных и электронных СМИ. Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения. - СПб.: Питер, 2020. - 448 с.: ил. (Серия «Учебник для вузов»).