Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhIOA 5213 | ЖОО-да интербелсенді оқыту әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән магистранттарды интербелсенді оқыту әдістемесінің теориялық және методологиялық негіздемесі мен интербелсенді оқытуды жүзеге асырудағы негізгі шарттары мен ережелерін игертуге бағыттылған. Пәнді меңгеру барысында магистранттар интербелсенді оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі мен Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін меңгеріп, интербелсенді сабақтың құрылымы мен интербелсенді әдістердің түрлерімен жұмыс жасауды үйрене отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің қалыптасырады.
Жоқ
Жоқ
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.
1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
2 | - Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Интербелсенді әдістеменің негізгі мәселелері | Ауызша |
2 | Интербелсенді әдістеме-өзара әрекеттесу мен әрекет арқылы үйрену | Ауызша және жазбаша |
3 | Бірлескен әрекеттер-инетербелсенді оқыту негіздер | презентация |
4 | Жоғарғы мектепте оқытудың белсенді түрлерін қолданудың дәлелдері | АуызшаСұрақ-жауап |
5 | Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың пайдалану қызметі бойынша топтастырылуы | презентацияСұрақ-жауап |
6 | Бастауыш білім берудегі оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық технологиялары | Библиография |
7 | Болон процесінің негізгі идеялары туралы | БиблиографияСұрақ-жауап |
8 | Бағалау мен оқу сапасын қамтамасыздандыру | презентацияСұрақ-жауап |
9 | Білімді игерудің тиімді тәсілдерін үйрену/үйрету | Библиографияпрезентация |
10 | Білімнің студентцентристік парадигмасын қабылдау | презентацияСұрақ-жауап |
11 | Кәсіби дайындықта біліктіліктен құзырлылыққа ауысу | презентация |
12 | Л.В.Занковтың дамыта оқыту жүйесі | АуызшаБиблиография |
13 | М.М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту технологиясы» | БиблиографияСұрақ-жауап |
14 | Проблемалық оқыту теориясы (А.М.Матюшкин, И.Я.Лернер, М.И.Махмутов) | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Танымдық қызығушылықты дамыту теориясы (Г.И.Щукина) | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Әлімов Асхат. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. 2014 | |
2 | Бөрібекова Ф. Б., Жанатбекова Н. Ж., Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. Алматы, 2014. | |
3 | Мынбаева А.К., Садвакасова З.М. Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать: учебное пособие Алматы, 2019. | |
4 | Таубаева Ш.. Профессиональная самореализация учителей общеобразовательных школ: Инновационный аспект. Учебно-методическое пособие. Алматы 2017. | |
5 | Әлқожаева Н.С., Төлешова Ұ.Б. Білім берудегі педагогикалық технологиялар: оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2016. |