Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhIOA 5213 ЖОО-да интербелсенді оқыту әдістері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Жумадуллаева А

Пән магистранттарды интербелсенді оқыту әдістемесінің  теориялық және методологиялық негіздемесі мен интербелсенді оқытуды жүзеге асырудағы негізгі шарттары мен ережелерін игертуге бағыттылған. Пәнді меңгеру барысында магистранттар интербелсенді оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі мен Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін меңгеріп, интербелсенді сабақтың құрылымы мен интербелсенді әдістердің түрлерімен жұмыс жасауды үйрене отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің қалыптасырады.

Жоқ

Жоқ 

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі,  проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Интербелсенді әдістеменің негізгі мәселелеріАуызша
2Интербелсенді әдістеме-өзара әрекеттесу мен әрекет арқылы үйренуАуызша және жазбаша
3Бірлескен әрекеттер-инетербелсенді оқыту негіздерпрезентация
4Жоғарғы мектепте оқытудың белсенді түрлерін қолданудың дәлелдеріАуызшаСұрақ-жауап
5Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың пайдалану қызметі бойынша топтастырылуыпрезентацияСұрақ-жауап
6Бастауыш білім берудегі оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық технологияларыБиблиография
7Болон процесінің негізгі идеялары туралыБиблиографияСұрақ-жауап
8Бағалау мен оқу сапасын қамтамасыздандырупрезентацияСұрақ-жауап
9Білімді игерудің тиімді тәсілдерін үйрену/үйретуБиблиографияпрезентация
10Білімнің студентцентристік парадигмасын қабылдаупрезентацияСұрақ-жауап
11Кәсіби дайындықта біліктіліктен құзырлылыққа ауысупрезентация
12Л.В.Занковтың дамыта оқыту жүйесіАуызшаБиблиография
13М.М.Жанпейісованың «Модульдік оқыту технологиясы»БиблиографияСұрақ-жауап
14Проблемалық оқыту теориясы (А.М.Матюшкин, И.Я.Лернер, М.И.Махмутов)АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
15Танымдық қызығушылықты дамыту теориясы (Г.И.Щукина)АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Әлімов Асхат. Интербелсенді әдістерді жоғары оқу орындарында қолдану. 2014
2Бөрібекова Ф. Б., Жанатбекова Н. Ж., Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар. Алматы, 2014.
3Мынбаева А.К., Садвакасова З.М. Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать: учебное пособие Алматы, 2019.
4Таубаева Ш.. Профессиональная самореализация учителей общеобразовательных школ: Инновационный аспект. Учебно-методическое пособие. Алматы 2017.
5Әлқожаева Н.С., Төлешова Ұ.Б. Білім берудегі педагогикалық технологиялар: оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2016.