Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhGBMOTZh 5213 | ЖОО-ғы білім мазмұны және оқыту технологиясын жасау | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 0 |
Пәнді оқыту барысында білім мазмұнын, оқыту технологиясын, оқу үрдісінің өнімділігін арттыруды, инновациялық технологияларды қолдана отырып оқыту - таным әрекетін ұйымдастырудың ұтымды формасы және әдістері жайлы мәліметтерді зерттейді. Магистрант педагогикадағы проблемаларды шешуді нәтижелі ұйымдастырады, тұтас педагогикалық үдерісте білім беру мазмұнынын сараптайды, оқыту технологиясын қолданып, білімін дағдыларын үйлестіріп, білім беру іс-әрекетін ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі.
1 | ЖОО-ғы білім мазмұны және оқыту технологиясын жасау принциптері мен заңдылықтарын ұстанады; |
2 | Білім берудегі қызмет ету және даму арналарын бір-бірімен байланысын көрсетеді; |
3 | Білім берудегі оқыту технологияларының тиімді әдістерін жинақтайды; |
4 | ЖОО-ғы маманға қажетті сапалар мен тұлғалық қасиеттерді қалыптастырады. |
5 | Жоғары білім беру жүйесінің даму тенденциясы мен оқыту процесін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін тәжірибеде жүзеге асырады; |
6 | Білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды; |
7 | ЖОО-да оқыту технологиясын тиімді ұйымдастырады және педагогикалық үдерісті бақылайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | ЖОО-дағы білім мазмұны және оқыту технологиясы пәніне кіріспе | |
2 | ЖОО-ғы білім беру мазмұнының мәні және оның компоненттері | |
3 | Жоғары білім беру мазмұнының құрылымы | |
4 | Қазіргі заманауи білім беру жүйелерінің дамуы және интеграциялануы | |
5 | ЖОО-ғы академиялық ұтқырлық | |
6 | Әлемдік білім жүйесіндегі өмір бойы білім беру» (LLL, Lifelong Learning) | |
7 | Жоғары мектеп оқытушыларын дайындаудың проблемалары | |
8 | Тарихи дамудағы оқыту технологиялары | |
9 | Білім беру технологиясы және оған тән педагогикалық құбылыстар | |
10 | ЖОО-ғы инновация және оқыту технологиясы | |
11 | Оқытудың дәстүрлі технологиялары, олардың түрлері және ерекшеліктері | |
12 | Ақпараттық технологиялар | |
13 | Қашықтықтан білім беру технологиялары | |
14 | Ұжымдық оқыту технологиясы | |
15 | Модульдік оқыту және рейтинг-бақылау жүйесінің ерекшеліктері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Börıbekova F.B. Bılım berudegı pedagogikalyq tehnologialar. Oqulyq. Almaty, 2016 j. | |
2 | Janatbekova N.J. Qazırgı zamanğy pedagogikalyq tehnologialar. Oqulyq.Almaty, 2014j. | |
3 | Bidaibekov E.Y. Bılımdı aqparattandyru jäne oqytu mäselelerı: oqu-ädıstemelık qūral. Almaty, 2014j. | |
4 | Mätbek N.Q. Oqytudyñ innovasialyq ädıs-täsılderı: oqu-ädıstemelık qūral. Almaty, 2015j. | |
5 | İntegrasia vysşego obrazovania R.K. v Bolonski proses: upravlenie, soderjanie, kadry. Nauchno -metodicheskie sbornik. Almaty, 2013. | |
6 | Orazbaev E.D. Bolaşaq pedagogtardyñ qarym-qatynas mädenietın qalyptastyru: Monografia. 2018j. |