Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhBBZhPP 4306 Жаңартылған білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық практикум төртінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алимбекова Сабира Шереханқызы

Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту нәтижесінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері мен оқушылардың оқу жұмыстарын ұйымдастырудың сипаты көрсетіледі. Жаңартылған білім беру жағдайындағы мұғалімнің жеке және кәсіби сапалық қасиеттері, педагогикалық іскерлігі,  кері байланысты жүзеге асыруға даярлығы, педагогикалық үдерістегі рөлі үйретіледі. Оқушылардыңинтербелсендіоқуынұйымдастырудыңпедагогикалықжәнепсихологиялықерекшеліктерітаныстырылады.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8).
2- жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Жаңартылға білім беру бағдарламасы туралы
2Жаңартылған оқу бағдарламасының басымдықтары
3Жаңартылған білім беру мазмұнында білім беру үрдісін педагогикалық-психологиялық қолдау
4Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктері
5Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны
6Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру
7Оқытудың соңғы нәтижесіне бағдарлану механизмдері (ұзақ, орта, қысқа мерзімді жоспарларды құрастыру)
8Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер
9Оқу үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізудің тиімділігі
10Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үрдісін топтық жұмыс арқылы ұйымдастырудың тиімділігі
11Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
12Талантты және дарынды балаларды оқыту
13Критериалды бағалауға арналған негізгі тәсілдер
14Мұғалімнің жаңартылған білім беру жағдайындағы жеке басының сапалық қасиеттерінің ерекшеліктері
15Тиімді оқыту және оқу
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Торыбаева Ж. З., Тусеев М. Ө., Күзжанова С. А. Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы. - Шымкент: Әлем, 2019.
22. Игенбаева Р.Т., Өмірзақова Ә. М. Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында шағын жинақты мектепте білім беру негіздері. Оқу құралы. - Алматы : TechSmith, 2022.
33.Түйебаев М.Қ.Жаңартығанбілімберубағдарламасының өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Шымкент : Әсем, 2021
44. Мынбаева А. К.Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать: учебное издание. - Алматы: ҚазУниверситетІ, 2019.
55. Кабакова М.Практическая психология.,Учебно-методическое пособие Алматы,2020.11