Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhBBZhPP 4306 | Жаңартылған білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық практикум | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту нәтижесінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері мен оқушылардың оқу жұмыстарын ұйымдастырудың сипаты көрсетіледі. Жаңартылған білім беру жағдайындағы мұғалімнің жеке және кәсіби сапалық қасиеттері, педагогикалық іскерлігі, кері байланысты жүзеге асыруға даярлығы, педагогикалық үдерістегі рөлі үйретіледі. Оқушылардыңинтербелсендіоқуынұйымдастырудыңпедагогикалықжәнепсихологиялықерекшеліктерітаныстырылады.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8). |
2 | - жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жаңартылға білім беру бағдарламасы туралы | |
2 | Жаңартылған оқу бағдарламасының басымдықтары | |
3 | Жаңартылған білім беру мазмұнында білім беру үрдісін педагогикалық-психологиялық қолдау | |
4 | Жаңартылған білім мазмұнының ерекшеліктері | |
5 | Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны | |
6 | Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру | |
7 | Оқытудың соңғы нәтижесіне бағдарлану механизмдері (ұзақ, орта, қысқа мерзімді жоспарларды құрастыру) | |
8 | Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер | |
9 | Оқу үдерісіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізудің тиімділігі | |
10 | Жаңартылған білім беру жағдайында оқыту үрдісін топтық жұмыс арқылы ұйымдастырудың тиімділігі | |
11 | Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану | |
12 | Талантты және дарынды балаларды оқыту | |
13 | Критериалды бағалауға арналған негізгі тәсілдер | |
14 | Мұғалімнің жаңартылған білім беру жағдайындағы жеке басының сапалық қасиеттерінің ерекшеліктері | |
15 | Тиімді оқыту және оқу |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Торыбаева Ж. З., Тусеев М. Ө., Күзжанова С. А. Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы. - Шымкент: Әлем, 2019. | |
2 | 2. Игенбаева Р.Т., Өмірзақова Ә. М. Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында шағын жинақты мектепте білім беру негіздері. Оқу құралы. - Алматы : TechSmith, 2022. | |
3 | 3.Түйебаев М.Қ.Жаңартығанбілімберубағдарламасының өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Шымкент : Әсем, 2021 | |
4 | 4. Мынбаева А. К.Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать: учебное издание. - Алматы: ҚазУниверситетІ, 2019. | |
5 | 5. Кабакова М.Практическая психология.,Учебно-методическое пособие Алматы,2020.11 |