Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ZhAET 3233 | Жобалау әдістемесі (эксперименттік тәжірибе) | Үшінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
Пән болашақ мамандарды педагогикалық жобалау негіздерімен, мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасын жобалау әдістемесін қолдануға дайындығын қалыптастырумен таныстырады. Курс жобалау әдістемесін іске асырудың негізгі нысандарын, әдістері мен алгоритмдерін игеруге бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушы педагогикалық жобалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің инновациялық білім беру ортасын, педагогикалық жобалау алгоритмін, жобалау әдістерін меңгереді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, пікір алмасу, көрсету, жаттығу, проблемалық әдістер, Case-study әдісі.
1 | - командада жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады (ОН7); |
2 | - әріптестерімен әрекеттесе отырып, мектепке дейінгі білім беру сатысында оқыту сабақтастығы мен кіріктіру қағидаттарына сәйкес оқу-әдістемелік материалдарын әзірлейді (ОН9); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Пәнге жалпы сипаттама. | Жазбаша |
2 | Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу жүйесіндегі жаңа инновациялық әдістер тиімділігі.Педагогикалық технологияларды дамытудың әдістері | Ауызша |
3 | Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Инновациялық технологияларды қолдану жолдары | Сұрақ-жауап |
4 | Білім беру процесінің жеке бағдарлануына негізделген білім беру технологиялары.Инновациялық технологияларға қойылатын талаптар | Ауызша және жазбаша |
5 | Жоба технологиясының ерекшелігі.баланың алдағы іс-әрекетті жобалай алуы | презентация |
6 | Еркін дамудың білім беру технологиялары.Шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру | Ауызша және жазбаша |
7 | Дамыту, зерттеу және проблемалық оқыту технологиялары. Ізденіс әрекеттердің қалыптасуы | Жазбаша |
8 | Ақпараттық құралдарды қолдану негізінде білім беру технологиялары. Ақпараттық-коммуникативті технологияларды қолдануда мұғалімнің кəсіптік құзыреттілігі. | Ауызша |
9 | Жобалау әдісінің басты идеясы. Балалардың танымдық қызығушылығын дамыту ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
10 | Ойын технологиясы.Ойынды ұйымдастыру әдістері | Сұрақ-жауап |
11 | Триз технологиясы.Триз технологиясының мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудағы тиімділігі | презентация |
12 | Авторлық технологиялар.Қазақстандағы авторлық мектептердегі педагогикалық технологиялардың жүзеге асуы | презентация |
13 | Монтессори жүйесі. Тәрбиедегі ортаның алатын орны | презентация |
14 | Эмпирикалық.Вальдорф технологиясын балабақшада қолдану | Ауызша және жазбаша |
15 | Жобалық іс-әрекеттің кезеңдері. Коучинг технологиясы. Тәрбиедегі ортаның алатын орны | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Пошаев Д.Қ. Ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздері. Оқу құралы. Шымкент, 2011 ж. | |
2 | 2. Аубакирова Р., Нурбекова М. Педагогиканы зерттеу әдістемесі.Оқу құралы. Астана-2011 ж. | |
3 | 3. Оспан Е. Академическое письмо: Основы написания исследовательской работы. Учебно пособие. 3. Алматы, 2020 ж. | |
4 | 4. Сулейменов И.Э. Организация и планирование научных исследований. Учебное-пособие. Алматы, 2018 г. | |
5 | 5. Асанов Ж., Әбдіхалықова Н. Педагогиканың ғылыми зерттеу әдістері. Оқу -әдістемелік құралы. Астана, 2015 ж. |