Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
ZhAET 3233 Жобалау әдістемесі (эксперименттік тәжірибе) Үшінші курс 4 120 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
М.Б.Джаздыкбаева

Пән болашақ мамандарды педагогикалық жобалау негіздерімен, мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасын жобалау әдістемесін қолдануға дайындығын қалыптастырумен таныстырады. Курс жобалау әдістемесін іске асырудың негізгі нысандарын, әдістері мен алгоритмдерін игеруге бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушы педагогикалық жобалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің инновациялық білім беру ортасын,  педагогикалық жобалау алгоритмін, жобалау әдістерін  меңгереді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, пікір алмасу, көрсету, жаттығу, проблемалық әдістер, Case-study әдісі.

1- командада жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады (ОН7);
2- әріптестерімен әрекеттесе отырып, мектепке дейінгі білім беру сатысында оқыту сабақтастығы мен кіріктіру қағидаттарына сәйкес оқу-әдістемелік материалдарын әзірлейді (ОН9);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Пәнге жалпы сипаттама.Жазбаша
2Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу жүйесіндегі жаңа инновациялық әдістер тиімділігі.Педагогикалық технологияларды дамытудың әдістеріАуызша
3Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Инновациялық технологияларды қолдану жолдарыСұрақ-жауап
4Білім беру процесінің жеке бағдарлануына негізделген білім беру технологиялары.Инновациялық технологияларға қойылатын талаптарАуызша және жазбаша
5Жоба технологиясының ерекшелігі.баланың алдағы іс-әрекетті жобалай алуыпрезентация
6Еркін дамудың білім беру технологиялары.Шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыруАуызша және жазбаша
7Дамыту, зерттеу және проблемалық оқыту технологиялары. Ізденіс әрекеттердің қалыптасуыЖазбаша
8Ақпараттық құралдарды қолдану негізінде білім беру технологиялары. Ақпараттық-коммуникативті технологияларды қолдануда мұғалімнің кəсіптік құзыреттілігі.Ауызша
9Жобалау әдісінің басты идеясы. Балалардың танымдық қызығушылығын дамыту ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
10Ойын технологиясы.Ойынды ұйымдастыру әдістеріСұрақ-жауап
11Триз технологиясы.Триз технологиясының мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудағы тиімділігіпрезентация
12Авторлық технологиялар.Қазақстандағы авторлық мектептердегі педагогикалық технологиялардың жүзеге асуыпрезентация
13Монтессори жүйесі. Тәрбиедегі ортаның алатын орныпрезентация
14Эмпирикалық.Вальдорф технологиясын балабақшада қолдануАуызша және жазбаша
15Жобалық іс-әрекеттің кезеңдері. Коучинг технологиясы. Тәрбиедегі ортаның алатын орныАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Пошаев Д.Қ. Ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздері. Оқу құралы. Шымкент, 2011 ж.
22. Аубакирова Р., Нурбекова М. Педагогиканы зерттеу әдістемесі.Оқу құралы. Астана-2011 ж.
33. Оспан Е. Академическое письмо: Основы написания исследовательской работы. Учебно пособие. 3. Алматы, 2020 ж.
44. Сулейменов И.Э. Организация и планирование научных исследований. Учебное-пособие. Алматы, 2018 г.
55. Асанов Ж., Әбдіхалықова Н. Педагогиканың ғылыми зерттеу әдістері. Оқу -әдістемелік құралы. Астана, 2015 ж.