Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YASA 2263 | Ясауитану | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 1 |
Пәннің мақсаты діни және сопылық қайнар көздерден алынған Ясауилік ілімнің мәнін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәні, олардың метафоралығын түсіндірудің теориялық және әдістемелік негізін,Қожа Ахмет Ясауидің «Диуани Хикмет »шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады.Пән ұлы ойшыл-сопы Қожа Ахмет Ясауидік өмірі мен зерделеуге, оның дүниетанымы мен хикметтерді түсіндіруді жүйелеуге бағытталған.
--
--
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі.
1 | білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. |
2 | Жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. |
3 | Түркі халықтарының діни және діни емес дүниетанымының, Ясауи ілімінің теориялық негіздерін түсіндіреді. |
4 | Ясауи дүниетанымын көпшілікке жеткізу дағдыларын көрсетеді. |
5 | Түркі халықтарының дүниетанымындағы ортақ сопылық мәселелерін шешу барысында өз көзқарастарын, идеалдарын жақтауда жоғары сенімділік көрсетеді. |
6 | Ахмет Ясауидің сопылық түсінігі, жеті ұстанымы, үш қызметі, ілімінің тарихи және бүгінгі күндегі маңызын түсіндіреді, обьективті бағалайды. |
7 | Хикмет мағыналары және ерекшеліктері Ясауи ілімінің маңызы туралы талдайды. |
8 | Қожа Ахмет Ясауи ілімі мен дүниетанымы қазақ мәдениеті мен адам әлемінің ділдік түлеу құбылысы тұрғысынан маңызды орынға ие екендігін түсіндіреді. |
9 | Бүгінгі таңда Ясауи ілімінің мәнін, маңызы мен ерекшеліктерін анықтайды, тарихымыздың өткені мен бүгіні арасындағы рухани арналар сабақтастығын түсіндіреді, қорытындылайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ясауитану пәннің анықтамасы, зерттеу әдістері мен ұстанымдары | |
2 | Ясауитану пәнінің дереккөздері. Ясауи ілімінің негіздері: Құран, Сүннет және Түркілік құндылықтар | |
3 | Қожа Ахмет Ясауидің тарихи тұлғасы мен оның ілімінің қалыптасу ерекшеліктері | |
4 | Ислам дінінің тарих сахнасына шығуы. Таухид діні және Хз. Мұхаммед пайғамбар | |
5 | Қожа Ахмет Ясауи мектебінің жайылу кеңістігі, ұстанымдары мен ерекшеліктері | |
6 | Түркілік дәстүрлердің сақталуындағы ясауилік тариқатының орны | |
7 | Қ.А.Ясауидің шығармашылығы: Диуани Хикмет, Мират ал қулуб | |
8 | Қ.А.Ясауидің рух туралы тұжырымдары: 7 рух мәртебесі | |
9 | Түркі-ислам сәулетіндегі кесенелердің салыну сипаты | |
10 | Ясауи мәдениетінің сәулет ескерткіші: Әмір Темір және Кесене | |
11 | Қ.А.Ясауи мектебі мен ізбасар шәкірттері | |
12 | Ясауи мәдениеті: Майлықожа, Абай, Шәкәрім, Жүніс Әмре шығармаларындағы рухани сабақтастық | |
13 | Ясауи методы: зікір және қылует | |
14 | Қожа Ахмет Ясауи іліміндегі заттардың символдық мәні | |
15 | Бүгінгі ясауилік құндылықтар |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жандарбек З.Ясауитану.Оқулық. Түркістан: Тұран. 2020. | |
2 | Түркі әдебиетінде алғашқы сопы-ақындар. Ф. Көпрүлү.Түркістан, 2016 | |
3 | Кенжетай Д. Қожа Ахмет Ясауи мұрасы және оның маңызы. Оқу әдістемелік құрал, Түркістан.2019. | |
4 | Ходжа Ахмед Ясауи. Учебник. Н. Тосун. Алматы, 2018 | |
5 | Ясауи феномені, Алматы 2017, Оқулық. С.Керімбай |