Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ВВВAТ 7215 | Білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологиясы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән шеңберінде "білім беру бағдарламалары" ұғымының мәні, функциялары, білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологиясы және оларды салыстырмалы талдау, бағалау әдістері зерделенеді. Оқыту нәтижесінде білім беру бағдарламаларын жобалау кезінде маңызды зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, білім беру бағдарламасын жобалау, енгізу және өзгеретін жағдайларға бейімдеу дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу барысында талдау, бағалау, синтездеу және отандық немесе шетелдік тәжірибемен салыстыру әдістері қолданылады.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі.
1 | Өзекті заманауи ғылыми зерттеулерді жоспарлап және іске асырып, ғылыми зерттеулердің ұлттық және халықаралық жарияланымдарының жағдайы туралы білімді пайдалану арқылы ғылыми-зерттеу саласындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін алынған нәтижелерді сандық және сапалық әдістермен өңдейді және бағалайды (ОН2); |
2 | Әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды инновациялық технологиялардың іскерлік қолданбаларымен сыни тұрғыдан талдай және салыстыра отырып, жаңа идеялармен шешімнің прототипін әзірлейді. (ОН4) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | «БББӘТ» пәні, мақсаты мен міндеттері | презентация |
2 | Білім беру бағдарламасын әзірлеу», «Жобалау», «Сараптау» ұғымдарының мазмұны мен деңгейлері. | Сұрақ-жауап |
3 | Білім беру бағдарламасының құрылымы | Ауызша |
4 | БББ әзірлеу кезеңдері | Жазбаша |
5 | Білім беру жүйесіне талдау. Білім беру бағдарламаларына салыстырмалы талдау. | Ауызша және жазбаша |
6 | Кәсіби қызмет саласын зерделеу | Сұрақ-жауап |
7 | Кәсіби маңызды құзыреттіліктерді айқындау | презентация |
8 | Оқыту нәтижелерін анықтау | тест |
9 | Оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау әдістері мен құралдарын жобалау | Сұрақ-жауап |
10 | БББ құрылымдық элементтерін әзірлеу | |
11 | Сараптау-зерттеу әдісі ретінде. Білім беру бағдарламасын сараптау талаптары. | |
12 | Білім беру бағдарламасының сапасын сараптау (мазмұндық, басқару, кадрлық, және басқа мүмкіндіктер бойынша) | |
13 | БББ жобалау мен әзірлеуді басқару | |
14 | «Білім беру бағдарламасын сараптау және келісу үрдісі. Білім беру бағдарламасын бағалаудағы сараптау критерийлері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Дорф Р.К. Замануи басқару жүйесі. Алматы: Отан, 2016 | |
2 | Түйебаев М.Қ. Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзекті мәселелері: оқу құралы. Шыскент: Әсем, 2021.-100б. | |
3 | Болатбаева А. Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент.-Алматы: Қазақ университеті, 2017 | |
4 | Алметов Н. Педагогикалық менеджмент. Алматы, 2022 | |
5 | Дүйсебекова А.М. Білім сапасын диагностикалау дайындығын қалыптастыру. Шымкент, 2019 |