Химия-Биология (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
VS 12100 Мамандыққа кіріспе Бірінші курс 3 90 1 1 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
PhD, аға оқытушы Сарбаева Мақпал Турсынбаевна

Пән химия және биология мұғалімі кәсіби қызметінің мазмұны мен оған дайындық жүйесін, сипаттамалары мен негіздерін, маңызды ұғымдарын, теориялық мәселелерін, негізгі бағыттарын қарастырады. Білімгер мұғалім мамандығына қызығушылығы мен оң көзқарасын қалыптастырады. Педагог қызметінің мәні мен ерекшелігінтүсіне отырып, мұғалім тұлғасын қалыптастыруға қажетті бастапқы тәжірибе мен дағдысын игереді. Дидактикалық ұстанымдар арқылы  оқу-әдістемелік қызметті ұйымдастырудың алғышарттарын меңгереді.

 

Оқу тәжірибе

-

1.Сын тұрғысынан ойлау

2.Миға шабуыл

3. Дамыта оқыту әдісі

 

1Пәнге жалпы шолу жасап, зерттеу нысанын талдайды. Химия және биология мұғалімдерін даярлауға үлес қосқан ғалымдардың еңбектерімен танысады, анализ жүргізеді.
2Химия және биология пәндерін оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым ретінде зерделейді. Химия және биология курстарын өзара байланыстырып, интеграциялайды;
3«Химия және биология мұғалімі» мамандығына қойылатын талаптарды қалыптастырады. Кәсіби стандарттың құрылымын игереді;
4Орта білім беру мекемелерінде химия және биология пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттерін меңгереді. Химия және биология оқу пәндерінің мазмұнын қалыптастырады;
5«Биология» және «Химия» оқу пәндерін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету құжаттарын қолданады. Электронды платформалармен танысады;
6Тәрбие туралы түсінікті қалыптастырады. «Химия» және «Биология» оқу құралдарының тәрбиелік мәнін зерттейді;
7Оқушылардың жаратылыстану дүниетанымын қалыптастырады. Биология мен химияны оқытудағы тәрбие жұмысының бағытын анықтайды;
8Биология мен химияны оқытуда оқушылардың дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік қалыптастырады;
9Проблемалық оқыту арқылы химия мен биологияны оқытуда оқушыларды дамуытады, шыңдайды;
10Оқушылардың дамуында тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қолданады;
11Химия және биологияны оқыту құралдары туралы түсінік қалыптастырады;
12Оқу эксперименттерін талдар, зерттеу дағдысын қалыптастырады.
13Химия және биология бойынша оқыту нәтижелерін бақылап, құзыреттілік көзқарас тұрғысынан биологиялық және химиялық білім беруді бағалайды және сапасын талдайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Пәнге кіріспе. Химия және биология мұғалімдерін даярлауға үлес қосқан ғалымдардың еңбектері.презентация
2Химия және биология пәндерін оқыту әдістемесі- педагогикалық ғылым ретінде. Химия және биология курстарының өзара мазмұндық байланысы (интеграциясы).тест
3«Химия және биология мұғалімі» мамандығына қойылатын талаптар. Кәсіби стандарттың құрылымы.Жазбашатест
4Орта білім беру мекемелерінде химия және биология пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химия және биология оқу пәндерінің мазмұны.Жазбашатест
5«Биология» және «Химия» оқу пәндерін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету. Электронды платформалармен танысу.Жазбашатест
6Тәрбие туралы түсінік. «Химия» және «Биология» оқу құралдарының тәрбиелік мәні.Жазбашатест
7Оқушылардың жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыру. Биология мен химияны оқытудағы тәрбие жұмысының бағыты (азаматтық-патриоттық, гуманистік, эстетикалық, этикалық, экономикалық, еңбек, экологиялық тәрбие және салауатты өмір салтын тәрбиелеу).Жазбаша
8Биология мен химияны оқытуда оқушылардың дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері. Жасерекшелік психологиясы.Ауызша
9Проблемалық оқыту – химия мен биологияны оқытуда оқушылардың даму құралы ретінде. Проблемалық оқытудың өзіндік ерекшеліктері.Сұрақ-жауап
10Оқушылардың дамуында тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қолдану ерекшеліктері. Дидактикалық материалдар, олардың түрлері.тест
11Химияны және биологияны оқыту әдістері мен тәсілдері. Оқыту әдістерінің функциялары мен классификациясы.тест
12Химия және биологияны оқыту құралдары. Көрнекілік құралдар және оның маңызы.тест
13Оқу эксперименті- химия мен биологияны оқытудың нақты әдісі мен құралы ретінде. Оқу эксперименттерінің классификациясы.Ауызша
14Химия мен биологияны оқытудың ұйымдастырушылық формаларының жүйесі. Сабақ түрлері мен оған қойылатын талаптар.Ауызша және жазбаша
15Химия және биология бойынша оқыту нәтижелерін бақылау. Құзыреттілік көзқарас тұрғысынан биологиялық және химиялық білім беруді бағалау және сапасы туралы түсініктест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15PÇ16PÇ17
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Жалпы педагогика: оқу құралы. -Алматы, 2017ж. Еркибаева Г. Г.
2Химияны оқыту теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы.2-ші стер. бас. / М. Қ. Құрманалиева, Н. О.Мырзахметова. -Алматы : Альманахъ, 2021 - 321
3Биологияны оқыту әдістемесі,Оқулық. Шымкент 2017ж.Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Алпамысова Г.Б.
4'Білім беру жүйесінің интеграциялану жағдайында бәсекеге қабілетті маман даярлаудың мәселелері' атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары [Текст]. Т. 2. - Шымкент : Әлем, 2015. - 328 с.
5Болашақ жаратылыстану мұғалімдерінің креативтілігін қалыптастырудың ғылыми- әдістемелік негіздері. (монография)Түркістан 2018 Ниязова Г.Ж, Беркимбаев К.М