Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
VS 12100 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | - |
Пән химия және биология мұғалімі кәсіби қызметінің мазмұны мен оған дайындық жүйесін, сипаттамалары мен негіздерін, маңызды ұғымдарын, теориялық мәселелерін, негізгі бағыттарын қарастырады. Білімгер мұғалім мамандығына қызығушылығы мен оң көзқарасын қалыптастырады. Педагог қызметінің мәні мен ерекшелігінтүсіне отырып, мұғалім тұлғасын қалыптастыруға қажетті бастапқы тәжірибе мен дағдысын игереді. Дидактикалық ұстанымдар арқылы оқу-әдістемелік қызметті ұйымдастырудың алғышарттарын меңгереді.
Оқу тәжірибе
-
1.Сын тұрғысынан ойлау
2.Миға шабуыл
3. Дамыта оқыту әдісі
1 | Пәнге жалпы шолу жасап, зерттеу нысанын талдайды. Химия және биология мұғалімдерін даярлауға үлес қосқан ғалымдардың еңбектерімен танысады, анализ жүргізеді. |
2 | Химия және биология пәндерін оқыту әдістемесін педагогикалық ғылым ретінде зерделейді. Химия және биология курстарын өзара байланыстырып, интеграциялайды; |
3 | «Химия және биология мұғалімі» мамандығына қойылатын талаптарды қалыптастырады. Кәсіби стандарттың құрылымын игереді; |
4 | Орта білім беру мекемелерінде химия және биология пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттерін меңгереді. Химия және биология оқу пәндерінің мазмұнын қалыптастырады; |
5 | «Биология» және «Химия» оқу пәндерін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету құжаттарын қолданады. Электронды платформалармен танысады; |
6 | Тәрбие туралы түсінікті қалыптастырады. «Химия» және «Биология» оқу құралдарының тәрбиелік мәнін зерттейді; |
7 | Оқушылардың жаратылыстану дүниетанымын қалыптастырады. Биология мен химияны оқытудағы тәрбие жұмысының бағытын анықтайды; |
8 | Биология мен химияны оқытуда оқушылардың дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік қалыптастырады; |
9 | Проблемалық оқыту арқылы химия мен биологияны оқытуда оқушыларды дамуытады, шыңдайды; |
10 | Оқушылардың дамуында тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қолданады; |
11 | Химия және биологияны оқыту құралдары туралы түсінік қалыптастырады; |
12 | Оқу эксперименттерін талдар, зерттеу дағдысын қалыптастырады. |
13 | Химия және биология бойынша оқыту нәтижелерін бақылап, құзыреттілік көзқарас тұрғысынан биологиялық және химиялық білім беруді бағалайды және сапасын талдайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Пәнге кіріспе. Химия және биология мұғалімдерін даярлауға үлес қосқан ғалымдардың еңбектері. | презентация |
2 | Химия және биология пәндерін оқыту әдістемесі- педагогикалық ғылым ретінде. Химия және биология курстарының өзара мазмұндық байланысы (интеграциясы). | тест |
3 | «Химия және биология мұғалімі» мамандығына қойылатын талаптар. Кәсіби стандарттың құрылымы. | Жазбашатест |
4 | Орта білім беру мекемелерінде химия және биология пәндерін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Химия және биология оқу пәндерінің мазмұны. | Жазбашатест |
5 | «Биология» және «Химия» оқу пәндерін нормативтік құқықтық қамтамасыз ету. Электронды платформалармен танысу. | Жазбашатест |
6 | Тәрбие туралы түсінік. «Химия» және «Биология» оқу құралдарының тәрбиелік мәні. | Жазбашатест |
7 | Оқушылардың жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыру. Биология мен химияны оқытудағы тәрбие жұмысының бағыты (азаматтық-патриоттық, гуманистік, эстетикалық, этикалық, экономикалық, еңбек, экологиялық тәрбие және салауатты өмір салтын тәрбиелеу). | Жазбаша |
8 | Биология мен химияны оқытуда оқушылардың дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері. Жасерекшелік психологиясы. | Ауызша |
9 | Проблемалық оқыту – химия мен биологияны оқытуда оқушылардың даму құралы ретінде. Проблемалық оқытудың өзіндік ерекшеліктері. | Сұрақ-жауап |
10 | Оқушылардың дамуында тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қолдану ерекшеліктері. Дидактикалық материалдар, олардың түрлері. | тест |
11 | Химияны және биологияны оқыту әдістері мен тәсілдері. Оқыту әдістерінің функциялары мен классификациясы. | тест |
12 | Химия және биологияны оқыту құралдары. Көрнекілік құралдар және оның маңызы. | тест |
13 | Оқу эксперименті- химия мен биологияны оқытудың нақты әдісі мен құралы ретінде. Оқу эксперименттерінің классификациясы. | Ауызша |
14 | Химия мен биологияны оқытудың ұйымдастырушылық формаларының жүйесі. Сабақ түрлері мен оған қойылатын талаптар. | Ауызша және жазбаша |
15 | Химия және биология бойынша оқыту нәтижелерін бақылау. Құзыреттілік көзқарас тұрғысынан биологиялық және химиялық білім беруді бағалау және сапасы туралы түсінік | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 | PÇ17 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жалпы педагогика: оқу құралы. -Алматы, 2017ж. Еркибаева Г. Г. | |
2 | Химияны оқыту теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы.2-ші стер. бас. / М. Қ. Құрманалиева, Н. О.Мырзахметова. -Алматы : Альманахъ, 2021 - 321 | |
3 | Биологияны оқыту әдістемесі,Оқулық. Шымкент 2017ж.Исаев Ғ.И., Халикова Г.С., Алпамысова Г.Б. | |
4 | 'Білім беру жүйесінің интеграциялану жағдайында бәсекеге қабілетті маман даярлаудың мәселелері' атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның материалдары [Текст]. Т. 2. - Шымкент : Әлем, 2015. - 328 с. | |
5 | Болашақ жаратылыстану мұғалімдерінің креативтілігін қалыптастырудың ғылыми- әдістемелік негіздері. (монография)Түркістан 2018 Ниязова Г.Ж, Беркимбаев К.М |