Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ТВК 12135 | Тіл біліміне кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Тілдің табиғаты, мәні, коммуникативтік, танымдық қызметтері мен құрылымы, оның семиологиялық сипаты, пайда болуы мен дамуын меңгергенде, кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін-өзі дамытуды жетілдіру көзделеді. Тілдің генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері, түрлері, тілдік бірліктерді талдай алады. Тілдің құрылымдық және жүйелік сипаты, тілдік бірліктер және тілдік классификациясы туралы білім, білік, дағдысын қарастырады.
1. Топтық жұмыс
2. Дамыта оқыту әдісі
3. Проблемалық оқыту әдісі
4. Креативтілік оқыту әдістері
5 Жобалау
6. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
1 | 1. Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұнын, түрлерін, заңдылықтарын, принциптерін, технологияларын меңгереді.. |
2 | 2. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда филология саласына қатысты негізгі білімді есепке алуды көрсетеді, білім ортасын зерттеу әдістері мен қағидаттары, білім тәжірибесін зерттейді; ғылыми-зерттеу жұмыстарында қазақ тілі мен әдебиетінің іргелі заңдары мен теориялары туралы білімдерін қолданады. |
3 | 3. Тіл туралы ғылымның негізін, теориялық мәліметтерді, лингвистикалық терминдерді есете сақтайды, оларды ғылыми тұрғыда қолданады |
4 | 4. Тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысын, мәнін түсінеді. |
5 | 5. Тілдің табиғатын, қоғамдық мәнін, тілдің пайда болу теорияларын түсінеді. |
6 | 6. Тілдер дамуындағы ортақ заңдылықтар мен ерекшеліктерді, жалпыхалықтық тіл мен оның өмір сүру формаларын түсінеді. |
7 | 7. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысын түсінеді. |
8 | 8. Тіл білімінің салаларын, тілдік бірліктердің ерекшеліктерін түсінеді. |
9 | 9. Білімгер тілдік талдау (фонтикалық, морфологиялық, синтаксистік) жасай алады,практикалық дағдыда қолданады. |
10 | 10. Тілдің құрылымдық және жүйелік сипатын, тілдік бірліктер және тілдік классификациясы туралы білімін қолданады. |
11 | 11. Тілдің табиғатын,таңбалық сипатын, коммуникативтік, танымдық қызметтерін, құрылымын түсінеді. |
12 | 12. Тілдің пайда болуы мен дамуын меңгереді. |
13 | 13. Тілдің генеологиялық және типологиялық топтастыруларын,ерекшеліктерін, түрлерін түсінеді. |
14 | 14. Тілдік бірліктерге сатылай кешенді талдау жасай алады. |
15 | 15. Жазудың пайда болу мен даму үрдістерін түсінеді. |
16 | 16. Ғылыми-зерттеу жұмыстарында қазақ тілі мен әдебиетінің іргелі заңдары мен теориялары туралы білімдерін қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Тіл білімінің зерттеу нысаны. | Сұрақ-жауап |
2 | Жалпы тіл білімі және жеке тіл білімі | Сұрақ-жауап |
3 | Тілдің табиғаты, қоғамдық мәні мен қызметі | Сөздік |
4 | Тілдің жүйелілік және құрылымдық сипаты. | Сұрақ-жауап |
5 | Тілдің таңбалық сипаты | Сұрақ-жауап |
6 | Тілдің даму заңдылықтары. | Сөздік |
7 | Фонетика, зерттеу нысаны, салалары | Сөздік |
8 | Лексикология, зерттеу нысаны. | Сұрақ-жауап |
9 | Грамматика, зерттеу нысаны, салалары | Сұрақ-жауап |
10 | Сөздің морфологиялық құрылымы. | Сөздік |
11 | Сөздің морфологиялық құрылымының өзгеруі. | Сұрақ-жауап |
12 | Грамматикалық форма (тұлға) және грамматикалық мағына. | Сұрақ-жауап |
13 | Сөздің морфологиялық құрылымының өзгеруі. | Сұрақ-жауап |
14 | Жазу теориясы және тарихы. | Сөздік |
15 | Тілдердің типологиялық классификациясы | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тіл біліміне кіріспе. Халықаралық басылым. Оқулық. Алматы, 2018.В.Фромкин | |
2 | 2. Тілдің әлеуметтік сипаты. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2016. С.Мағжан | |
3 | 3. Тіл және мәдениетаралық коммуникация. Оқу құралы. Алматы, 2018. С.Г.Тер-Минасова |