Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TUA 3304 Тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі Үшінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Рысбекова Айман Қалышбаевна

Тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психокоррекция саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында студенттерге тренингтің түрлері мен негізгі бағыттарын, тренинг жүргізушісінің ролі мен функциясын, тренингтерді ұйымдастыру әдістемесін меңгертеді.Тренер-психологтың кәсіби ролі мен топпен жұмыс жасау әдіс-тәсілдері таныстырылады.

Практикалық психология

Психологияны оқыту әдістемесі

Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, проблемалық шығарма әдісі, интерактивті әдіс, іскерлік ойындар, сөздік әдістері.

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте

1оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4).
2- теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады; - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Тренинг теориясы туралы сипаттама
2Тренингті ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері
3Тренингті ұйымдастырудың технологиялық негіздері
4Тренингті ұйымдастырудың тәртібі
5Тренинг топтарының негізгі түрлері
6Топтық тренингтер
7Тұлға аралық қарым-қатынасты, шығармашылық қабілеттерді дамытуға, өзін-өзі бағалауға бағытталған топтық тренингттер
8Тренингті талдау жоспары
9Тренинг принциптері
10Тренингтобыныңпсихологиялықерекшеліктері
11Тренинг жүргізуші әрекетінің әдістемелік ерекшеліктері
12Креативтілікті дамытуға бағытталған психологиялық жаттығулар
13Тұлғалық дағдарысты анықтауға бағытталған әдістемелер
14Тренингтік бөлмені дайындау ерекшеліктері
15Арттерапия, әуен терапия, ойын терапия, ертегі терапия, би терапия, құм терпияның элементтерін
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Ж.З.Торыбаева, М.Ө.Тусеев, С.А.Күзжанова, Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы. - Шымкент: Әлем, 2019.
2М. Қ. Тойшыбекова, Тренингтегі ойын. Ойындық өзара әрекет мүмкіндіктері. Оқу құралы. 2021
3В.Г.Пузиков. Психологиялық тренинг технологиясына кіріспе: тренинг жүргізуді жаңадан бастаған тренерлерге әдістемелік құрал. Оқу-әдістемелік құрал.. 2019
4Шаукенова, Жергілікті атқарушы органдар өкілдеріне арналған тренингтер (әдістемелік материалдар). Астана, 2018.