Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TUA 3304 | Тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психокоррекция саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында студенттерге тренингтің түрлері мен негізгі бағыттарын, тренинг жүргізушісінің ролі мен функциясын, тренингтерді ұйымдастыру әдістемесін меңгертеді.Тренер-психологтың кәсіби ролі мен топпен жұмыс жасау әдіс-тәсілдері таныстырылады.
Практикалық психология
Психологияны оқыту әдістемесі
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, проблемалық шығарма әдісі, интерактивті әдіс, іскерлік ойындар, сөздік әдістері.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте
1 | оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | - теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады; - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Тренинг теориясы туралы сипаттама | |
2 | Тренингті ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері | |
3 | Тренингті ұйымдастырудың технологиялық негіздері | |
4 | Тренингті ұйымдастырудың тәртібі | |
5 | Тренинг топтарының негізгі түрлері | |
6 | Топтық тренингтер | |
7 | Тұлға аралық қарым-қатынасты, шығармашылық қабілеттерді дамытуға, өзін-өзі бағалауға бағытталған топтық тренингттер | |
8 | Тренингті талдау жоспары | |
9 | Тренинг принциптері | |
10 | Тренингтобыныңпсихологиялықерекшеліктері | |
11 | Тренинг жүргізуші әрекетінің әдістемелік ерекшеліктері | |
12 | Креативтілікті дамытуға бағытталған психологиялық жаттығулар | |
13 | Тұлғалық дағдарысты анықтауға бағытталған әдістемелер | |
14 | Тренингтік бөлмені дайындау ерекшеліктері | |
15 | Арттерапия, әуен терапия, ойын терапия, ертегі терапия, би терапия, құм терпияның элементтерін |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Ж.З.Торыбаева, М.Ө.Тусеев, С.А.Күзжанова, Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы. - Шымкент: Әлем, 2019. | |
2 | М. Қ. Тойшыбекова, Тренингтегі ойын. Ойындық өзара әрекет мүмкіндіктері. Оқу құралы. 2021 | |
3 | В.Г.Пузиков. Психологиялық тренинг технологиясына кіріспе: тренинг жүргізуді жаңадан бастаған тренерлерге әдістемелік құрал. Оқу-әдістемелік құрал.. 2019 | |
4 | Шаукенова, Жергілікті атқарушы органдар өкілдеріне арналған тренингтер (әдістемелік материалдар). Астана, 2018. |