Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TrD | Телерадиодағы дикция | Екінші курс | 5 | 150 | 3 |
Пән болашақ журналистерді журналистика қызметіне қажетті дикторлық кәсіби біліктілікке баулиды. Дауыс ырғағын игеруге, кәсіби дикция орнатуға, сауатты диалог жүргізуге бейімдейтін болашақ кәсіби қызметке дайындайды. Аталмыш пәнді дайындау барысында студент-журналистердің телерадиодағы мәтіндерді оқудағы дауыс ырғағын қалыптастыру, телерадио жанрларына қарай дикциялық оқылым жүйесін меңгеруге бағытталады. Курс негізінде түрлі жанрларда мәтіндерді таспалаудағы студиялық жұмыстар арқылы біліктілік шыңдайды.
Публицистің шығармашылық шеберханасы.
БАҚ тілі мен стилі.
баяндау, пікір алмасу, пікір таластыру, «миға шабуыл», ойын, сұхбат т.б.
1 | ОН2: -Жеке, мәдени және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады, мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады |
2 | ОН10: -Мультимедиалық орта жағдайында жұмыс ерекшелігін түсіну, әртүрлі таңбалы жүйелерде (ауызша, аудио, бейне, графика, анимация) медиаөнімді дайындау әдістері мен технологияларын меңгеру қабілеті |
3 | ОН12: -Пайдаланылатын ақпараттың шынайылығы мен өзектілігін тексеріп, жазады. Контентті оңтайландыру үшін дайындалған (оның ішінде жеке) материалдарды (сценарийлерді) бейімдеу/редакциялауды ұйымдастырады. Әдеби шығармаларды сценарийге қайта өңдеу, бағдарламалар мен көрсетілімдердің сценарийін жаза алады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Телерадиодағы сөз өнері дегеніміз не? | Ауызша және жазбаша |
2 | Телерадиодағы көркемсөз құдіреті | Тәжірибелік |
3 | Дикция мен дауыс ырғағының әсері | Ауызша |
4 | Дұрыс тыныс алудың дикцияға әсері | Ауызша |
5 | Физиологиялық және фонациялық тыныс алу дегеніміз не? | презентация |
6 | Дикцияның ақпаратты қабылдауына әсері | Шығармашылық |
7 | Редактор-жүргізушінің логикалық және экспрессивті акценттерді, екпіндерді дұрыс табу жолдары | Ауызша |
8 | Дикцияны тазалау үшін логопедпен жұмыс істеу міндетті емес | Тәжірибелік |
9 | Эфирден берілетін ақпараттың дұрыс қабылдануына дикциядағы эмоцияның маңызы | Тәжірибелік |
10 | Дауыс ырғағынан байқалатын психологиялық факторларды жою тәсілі | Ауызша |
11 | Дикциядағы өзгерістің дауысқа әсері | презентация |
12 | Дикцияны тазалауға арналған жаттығулар, оған қажет құралдар | презентация |
13 | Дикциядағы проблеманың коммуникацияға әсері | Тәжірибелік |
14 | Тыныс алу мүшелерін дұрыс қимылдатудың дикцияға әсері | Ауызша |
15 | Дауыс күтімі | Тәжірибелік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|