Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TPPD 2205 Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау Екінші курс 4 120 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ж.Н.Садуова

Пәннің мақсаты: Пән аясында студенттердің теориялық білімдерін арттырып, психологиялық дайындықтары нығайтылады; жеке адам психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздері тереңдетіліп оқытылады; психодиагностикалық зерттеулерді жүргізу ережелері таныстырылады. Сондай-ақ адамның жеке психологиялық ерекшеліктерін бағалау әдістері мен жолдары көрсетіледі; психологиялық практиканың әр түрлі облыстарында психологиялық-педагогикалық диагностикалауды ұйымдастыра алу дағдысы қалыптастырылады.

-

-

Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

1-оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4).
2- педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Психодиагностика және психотерапияның даму тарихы
2Психодиагностика және психотерапия жалпы ұғымы
3Психодиагностиканың мәні, мақсаты, зерттеу әдістері
4Психодиагностикадағы кеңес беру процесі.
5Психодиагностикалық зерттеулердің негізгі әдістері және тесттер жүйесі
6Психотерапияның мәні, мақсаты және міндеті.
7Психодинамикалық психотерапияның ерекшелікері.
8Клиентке бағытталған терапиясының мүмкіндіктері.
9Гештальт терапиясы және оны қолданудың ерекшеліктері.
10Арт-терапияға жалпы сипаттамасы және әдістемені жүргізудің алғышарттары.
11Жеткіншектік кезеңдегі дағдарыстар
12Жас өспірімдер психологиясының ерекшеліктері
13Тұлғаның даралық психологиялық қасиеттерін диагностикалау
14Қазіргі таңда пайдаланылатын психодиагностикалық әдістер
15Әдістемелерді дайындау және тест құру технологиясы мен бейімдеу.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Искакова М.С. Психодиагностика. Оқулық. Алматы: Эверо, 2014ж.
22. Жұбаназарова Н. Тұлғаның психологиялық диагностикасы. Оқулық. Алматы, 2017ж..
33.С. Сатиева, Б. Нергиз. Эксперименттік психология бойынша практикум және психодиагностика. (теориялық және практикалық курс). Оқу құралы. / Ш.. - Алматы : Лантар Трейд, 2019.
44. Абдрахманова А.Т.Психокоррекция. Оқу құралы.-Алматы, 2022. -124 б.