Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TPPD 2205 | Тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау | Екінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты: Пән аясында студенттердің теориялық білімдерін арттырып, психологиялық дайындықтары нығайтылады; жеке адам психодиагностикасының ғылыми-теориялық негіздері тереңдетіліп оқытылады; психодиагностикалық зерттеулерді жүргізу ережелері таныстырылады. Сондай-ақ адамның жеке психологиялық ерекшеліктерін бағалау әдістері мен жолдары көрсетіледі; психологиялық практиканың әр түрлі облыстарында психологиялық-педагогикалық диагностикалауды ұйымдастыра алу дағдысы қалыптастырылады.
-
-
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | - педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Психодиагностика және психотерапияның даму тарихы | |
2 | Психодиагностика және психотерапия жалпы ұғымы | |
3 | Психодиагностиканың мәні, мақсаты, зерттеу әдістері | |
4 | Психодиагностикадағы кеңес беру процесі. | |
5 | Психодиагностикалық зерттеулердің негізгі әдістері және тесттер жүйесі | |
6 | Психотерапияның мәні, мақсаты және міндеті. | |
7 | Психодинамикалық психотерапияның ерекшелікері. | |
8 | Клиентке бағытталған терапиясының мүмкіндіктері. | |
9 | Гештальт терапиясы және оны қолданудың ерекшеліктері. | |
10 | Арт-терапияға жалпы сипаттамасы және әдістемені жүргізудің алғышарттары. | |
11 | Жеткіншектік кезеңдегі дағдарыстар | |
12 | Жас өспірімдер психологиясының ерекшеліктері | |
13 | Тұлғаның даралық психологиялық қасиеттерін диагностикалау | |
14 | Қазіргі таңда пайдаланылатын психодиагностикалық әдістер | |
15 | Әдістемелерді дайындау және тест құру технологиясы мен бейімдеу. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Искакова М.С. Психодиагностика. Оқулық. Алматы: Эверо, 2014ж. | |
2 | 2. Жұбаназарова Н. Тұлғаның психологиялық диагностикасы. Оқулық. Алматы, 2017ж.. | |
3 | 3.С. Сатиева, Б. Нергиз. Эксперименттік психология бойынша практикум және психодиагностика. (теориялық және практикалық курс). Оқу құралы. / Ш.. - Алматы : Лантар Трейд, 2019. | |
4 | 4. Абдрахманова А.Т.Психокоррекция. Оқу құралы.-Алматы, 2022. -124 б. |