Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
тоо 3302 | Теологиялық Оңалту | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 1 |
деструктивті ағымдарға қатысудың себептері, мен жолдары, радикалды көзқарастардың қатысуы мен қабылданбауы, жалған діни ағымдардың сипаттамалары және т.б. сияқты мәселелерді қарастыру. Сабақтарда әртүрлі психологиялық әдістерді қолдану. Тесттік режимде күрделі ситуациялық диалогтар алгоритмді әзірлеу арқылы жүзеге асырылады.
--
--
Топпен жұмыс, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | әлемдік және негізгі діни конфессиялардың діни-теологиялық жүйелерінің мәні мен ерекшелігін, теологияның пәні мен әдісін, теологияның ғылымдар жүйесіндегі орнын, дін тарихын және осы саланың дамуын көрсетіп беру |
2 | Қазақстандағы діни ағымдар тарихын; діннің мәдениет жүйесіндегі орнын және оның жеке тұлға мен қоғам өміріндегі қызметін баяндап көрсетеді |
3 | діндер арасы мен дінсіздер арасында дінаралық және конфессияаралық сұхбат өткізу, қазіргі заманғы теологиялық мәселелерге сараптама жасау мәнін айқындайды. |
4 | түрлі аймақтар және әлеуметтік-этникалық топтардағы діни ахуал өзгерістерінің негізгі үдерісін талдауға қабілеті артады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Теологиялық оңалту пәнінің тетіктері. | Ауызша |
2 | Адасқан (сәлафизм) ағымдардың проблемаларымен толық танысу. | Ауызша |
3 | Дін мен дәстүр сабақтастығы. | Ауызша |
4 | Ақида іліміне шолу. Мазмұны мен мақсаты. | Ауызша |
5 | Ағымдардағы буквализм. | Ауызша |
6 | Тафуид және тәуил айырмашылығы. Сәлафизм ағымы ғалымдарының ұстанымы. | Ауызша |
7 | Мұхкам және мүтәшәбиһ дегеніміз не? Оның оңалту процесіне қаншалықты маңызы бар. | Жазбаша |
8 | Алла Тағала мекеннен, заманнан және тараптан пәктігі (әһли сүнна ғалымдарының қөзқарастары). | Ауызша |
9 | Құранда келген «Истиуа», «йад», «саақ», «уажх» аяттары және оның мағыналары. | Ауызша |
10 | Әл-Уала уәл-Барау (достық пен құтылу, қатысы болмау мәселесі) | Ауызша |
11 | Ислам шариғаты – әр заманға, кез-келген мекенге жарамды. | Ауызша |
12 | ДДА жақтастарын шетелдік уағызшылардың ықпалынан шығару. | Ауызша |
13 | Үмбеттің топтарға бөлінуі туралы хадистерден түсінік алу. | Ауызша |
14 | Құрандағы «фауық» сөзіне имам Матуридидің тұжырымы | Ауызша |
15 | Қазақ зиялыларының Құдай туралы ой толғауы | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|