Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TOM 3308 | Тілді оқыту мотивациясы | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
«Тілді оқыту мотивациясы» пәні бойынша студенттер сабақты ұйымдастыру жолдарын меңгеріп, мазмұныны айқындап, сабақ қызықты өткізу әдістемелерін меңгереді. «Тілді оқыту мотивациясы» жоғары оқу орындарына қойылатын талаптар тұрғысынан ғылыми негізде және жылдар бойғы жинақталған бай іс-тәжірибелік нәтижелер мен әдістемелік тұжырымдар ескеріле отырып оқытылады.
1. Топпен жұмыс
2. Сын тұрғысынан ойлау
3. Миға шабуыл, кейс-стадий
4. Дамыта оқыту әдісі
5. Case-study әдісі,
6 Креативтілік оқыту әдістері
7. Топтық жобалық жұмыс әдісі.
8. Жобалық жұмыс әдісі
9. Пікір алмасу
1 | 1. Оқу мотивтерінің зерттелуін, және білім беру үдерісіндегі оқу мотивтерінің маңыздылығын түсінеді, саралайды. |
2 | 2. Білім беру үдерісінде оқу мотивтерін қалыптастырудың маңыздылығын түсінеді, өзіндік ерекшелігін біледі. |
3 | 3. Білім берудің заманауи тенденциялары мен оқу мотивацияларын қалыптастырудың жаңа талаптарын қолданады. |
4 | 4. Білім берудің жаңа парадигмалары мен оқу мотивацияларын қалыптастырудағы жаңа бағыттарын есте сақтайды. |
5 | 5. Оқу және әлеуметтік мотивтердің түрлерін, тіл сабақтарында оқу мотивтерін қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін қолданады. |
6 | 6. Тілді оқытуда оқу мотивациясын қалыптастыру туралы ғылыми-әдістемелік зерттеулердегі ұстанымдарын қолданады. |
7 | 7. Оқу, сөйлеу әрекеті және мотив қалыптастыру талаптарын біледі. |
8 | 8. Қазақ тілін оқытудың әдістемелік жүйесі және оқу мотивтерін қалыптастыру бірлігін меңгереді. |
9 | 9. Тілдік тұлға қалыптастырудағы оқу мотивтерінің қызметін біледі. |
10 | 10. Қазақ тілі сабақтарында оқу мотивтерін қалыптастырудың әдістемесін қолданады |
11 | 11. Оқу мотивтерін қалыптастырудың аялары мен жолдары, технологиялары мен амал-тәсілдерін меңгереді. |
12 | 12. Тілді оқыту жүйесіндегі жаңашылдық және проблемаларды анықтайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Пәннің зерттеу объектісі, пәні, мақсаты мен міндеттері, өзектілігі | Ауызша |
2 | Білім берудің заманауи тенденциялары және оқу мотивтерін қалыптастыру мәселесі | Ауызша |
3 | Білім берудің жаңа парадигмалары және оқу мотивтерінің мәні | Сөздік |
4 | Білім философиясы және оқу мотивтерін қалыптастырудың сабақтастығы (тұлға мәдениеті, тіл мен сана) | Ауызша |
5 | Оқу мотивтерін қалыптастыру мен тұлға интеллектісінің бірлігі (құзіреттіліктер) | Ауызша |
6 | Мотив қалыптастыру үдерісінде оқушының психологиялық ерекшеліктерін ескеру. | Сөздік |
7 | Оқу мотивтерін қалыптастырудың педагогикалық ұстанымдары | Сөздік |
8 | Қазақ тілі сабақтарында оқу мотивтерін қалыптастыру: әдістемеге шолу | Ауызша |
9 | Тілді оқу мотивтерінің қалыптастырылу жайы (оқу бағдарламалары мен оқулықтар бойынша) | Ауызша |
10 | Қазақ тілін мән бере оқыту – оқу мотивациясын арттырудың тетігі | Сөздік |
11 | Лингвистикалық дүниетаным – оқу мотивін қалыптастырудың жолы | Ауызша |
12 | Тілдің эстетикалық қызметін меңгерту арқылы оқу мотивтерін қалыптастыру | Ауызша |
13 | Рөлдік ойындар арқылы оқушының оқу мотивациясын дамыту жолдары | Ауызша |
14 | Мәтінмен жұмыс арқылы оқу мотивтерін қалыптастыру | Сөздік |
15 | Мәтін түрлері. Мәтінге талдау жасау жолдары | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Тілді оқыту мотивациясы, Оқу құралы-Алматы, 2018 Исаева Ж., Дәулетбекова Ж., Ермекбаева А. | |
2 | Оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдері: оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2015ж. Н.Қ. Мәтбек |