Менеджмент магистратура бағдарламасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
TMT 5214 Тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті Бірінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Түрікше, Ағылшын тілі, қытай
Р. Ерманкулова

Пәннің мақсаты - нарықтық экономикадағы тұтынушылардың орны мен рөлін, адам қажеттілігінің сипаты мен мәнін, өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынас, тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін, тұтынушылық мінез-құлық мәдениетін, тұтынушылық мәдениетті тәрбиелеу, тұтынушы типологиясын, тұтыну мәдениетіне әсер ететін институттар мен сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктерін қарастырады. Сондай–ақ тұтынушылық мінез-құлықты реттейтін әлеуметтік тетіктердің құрылымын түсіндіреді.Пәннің мақсаты - нарықтық экономикадағы тұтынушылардың орны мен рөлін, адам қажеттілігінің сипаты мен мәнін, өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы қарым-қатынас, тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін, тұтынушылық мінез-құлық мәдениетін, тұтынушылық мәдениетті тәрбиелеу, тұтынушы типологиясын, тұтыну мәдениетіне әсер ететін институттар мен сатып алу туралы шешім қабылдау процесінің ерекшеліктерін қарастырады. Сондай–ақ тұтынушылық мінез-құлықты реттейтін әлеуметтік тетіктердің құрылымын түсіндіреді.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, проблемалық шығарма әдісі.

1ПОН 1 - Тұтынушылардың ерекшеліктері мен талаптарын тұтынушылық мәдениетке әсер ету құралдарын шешуде тиімділігін асырады.
2ПОН 2 - дамыған нарықтардағы ағымдық үрдістерді саралай келе бизнестің қазіргі заманғы жүйесін тиімді ұйымдастырады
3ПОН 3 - Іскерлік қарым-қатынас этикасы төңірегінде жауапты шешімдерді қабылдау саласында ұжымдық және жеке жауапкершілік шарасын біледі
4ПОН 4 - ұйым дамуының өзекті және ықтимал нұсқаларының өсуінің жалпы перспективасын бағалайдытүсіндіреді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Тұтынушылар іс-әрекеті және мәдениетАуызша және жазбаша
2Қарым-қатынасты түсінуАуызша және жазбаша
3Тұтынушы саяхатын басқару: тұтынушыға қол жеткізуАуызша және жазбаша
4Тұтынушымен қарым-қатынасты дамытуАуызша және жазбаша
5Тұтынушылардың мінез–құлқына әсер ететін ішкі факторларАуызша және жазбаша
6Тұтынушылардың мінез–құлқына әсер ететін сыртқы факторларАуызша және жазбаша
7Тауарқозғалысының арналарын зерделеу кезеңдері мен тәсілдері.Ауызша және жазбаша
8Тұтынушыға қатысты деректерді әзірлеу және басқаруАуызша және жазбаша
9Тауардың жылжытылуы мен бөлінуін зерттеуАуызша және жазбаша
10Табысқа жетуді жоспарлауАуызша және жазбаша
11Тұтынушыларды зерттеуАуызша және жазбаша
12Тауарды зерттеуАуызша және жазбаша
13Тауарды зерттеу тәсілдері мен тауарды тестілеу ұғымыАуызша және жазбаша
14Баға саясатын зерттеу ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
15CRM артықшылықтарын іске асыруАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Баттл, Ф. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: Ұғымдар мен технологиялар. Оқулық. 4-бас. / Бас ред.: Исембердиева А.Б.; Ауд-р: Мұхамеджанова А. - Алматы : Ұлттық аударма бюросы, 2020. - 444 с. - ISBN 978-601-7621-25-4
2Котлер, Ф., Армстронг, Г. Маркетинг негіздері : Оқулық. / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева т.б.. - 17-басылым - Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4.
3Менеджмент. 2018. Рикки У. Гриффин. Алматы, 12.бас. Оқулық.
4Хоменко, Е.Б. Введение в цифровую экономику: потребители, рынки, регионы, отрасли : учеб. пособие для неэкономических направлений подготовки бакалавров. . - Ижевск: Удмуртский университет, 2022. - 114- ISBN 978-5-4312-0966-6.