Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCT 4307 | Түркия Республикасының тарихы | төртінші курс | 7 | 210 | 2 | 2 | 0 |
Түркия Республикасының демократиялық мемлекет ретінде қалыптасуы мен даму жолындағы әлеуметтік-саяси және мәдени реформалары, түрік мемлекетінің заманауи өркениет деңгейіне жету жолдары қарастырылады. Түрік қоғамы эволюциясының сипаттамалық ерекшеліктері мен негізгі кезеңдері жан-жақты талданады, Түркия Республикасының негізгі қоғамдық институттарының тарихи қалыптасуы мен қазіргі жағдайының ерекшеліктері, ішкі даму факторлары мен сыртқы әсерлердің арақатынасының маңызы оқытылады.
Топтық жобалық жұмыс әдісі; оқытудың жобалық әдістері, проблемалық оқыту технологиялары; модульдік оқыту технологиясы, сын тұрғысынан ойлау, Case-study әдісі, шығармашылық оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, топтық жоба әдісі, есептерді шешу әдісі, шағын зерттеу әдісі, жобаны зерттеу әдісі, кәсіби даму әдісі, Notetaking әдістері, Dvolver moviemaker, Numerizer, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі.
1 | ПОН1-Зерттеу әдістері туралы білімдерін және зерттеу салаларын түсіндіреді |
2 | ПОН 2- Кәсіби деңгейде білім мен түсінікті қолдануды, зерттеу саласында дәлелдер мен мәселелерді қалыптастыруды талдайды |
3 | ПОН 3- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру білімін қорытындылайды |
4 | ПОН 4- Академиялық адалдық принциптерін және мәдениеттің маңыздылығын түсінудің даму жүйелерінің сипаттамаларын біледі |
5 | ПОН5- Оқу саласындағы оқу-тәжірибелік және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдер жасайды |
6 | ПOН 6- Фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі байланыстарды зерттеу саласында пайдаланады |
7 | ПОН 7- Өз саласында озық білімге сүйене отырып, зерттелетін сала бойынша білімі мен түсінігін көрсету арқылы бағалайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Елде орын алған басқыншылық соғыстар | Ауызша |
2 | Одақтас мемлекеттердің отарлық соғыстары | Ауызша |
3 | Ыстамбұл үкіметін жаулаушылық әрекеттер | Ауызша |
4 | Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін Осман империясында болған ұлттық күрес жылдарында | Ауызша |
5 | Ұлттық топтардың сәрсенбі күні дебюті | Ауызша |
6 | Соғыстан кейінгі Мудрос келісімі | Ауызша |
7 | Ұлттық қозғалыс кезеңі | Ауызша |
8 | Эрзурум конгресі | Ауызша |
9 | Түркия Ұлы Ұлттық мәжілісінің құрылуы | Ауызша |
10 | Ұлттық әскердің басқыншылыққа қарсы күресі | Ауызша |
11 | Түркия Ұлы Ұлттық Мәжілісі | Ауызша |
12 | Мудан келісімі және сұлтандық биліктің жойылуы | Ауызша |
13 | Лозанна бейбітшілік келісімі | Ауызша |
14 | Мұстафа Кемал пашаның ұлттық тәуелсіздік жолындағы әрекеттері | Ауызша |
15 | Түркия Республикасының жариялануы | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жас тартүріктер және Түркістан ұлт-азаттық қозғалысы Қ.Қ.Базарбаев. – Түркістан: «Тұран» баспасы, 2017. – 138 б. | |
2 | Түркияның экономикалық тарихы. Оқу құралы. - Шымкент: Әлем, 2020. Э.Зұлпыхарова. | |
3 | Түркия Республикасы мен Кеңес Одағы арасындағы қарым-қатынас (1920-1991), Оқу құралы. 2017. А.Қ.Молдадосова. | |
4 | Түрік әлемінің мәдени-гуманитарлық салалардағы интеграциясы: тарихы, қазіргі жағдайы және болашағы: монография. 2017.Р.С.Мырзабекова. | |
5 | Ататүрік және Түркия Республикасының тарихы / С.Иылмаз. - Анкара: Nobel Academic Publishing and Education Consultancy, 2014. - 444 б. С.Йылмаз. |