Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TAKAZhP 3356 | Тыныс алу және қан айналу жүйесі (патология) | Үшінші курс | 9 | 270 | 1 | 4 | - |
Модуль адамның негізгі құрылымдарын, дамуы мен қалыпты механизмдерін, ағзалар мен жүйелер деңгейінде қоғамдағы тыныс алу және қан айналымы ауруларын зерттейді. Курс барысында денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді пайдалана отырып, медициналық көмектің сапасын жақсарту бойынша үнемі дамып келе жатқан және жаңартылған білімді меңгереді. Оқу процесінде үздіксіз жеке және кәсіби дамуда медициналық білімді, дағдылар мен құндылықтарды пайдаланады.
-
-
MCQ (multiple choice questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
PAL (peer-assisted learning) - құрбы-құрдастары арқылы оқыту
SAQ (short answer questions)-қысқа жауапты сұрақтар
SGL (small group learning) - шағын топтарда оқыту
TaskBL (task-based learning) - мәселелерге/есептерге негізделген оқыту
SAS(skills assessment station) - дағдыны бағалау станциясы
EMI (extended matchingitems)-сәйкестіктің ауқымды нұсқалары
1 | жүйелер бойынша зерттеу әдістері (сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия, аускультация) барысында анықталатын қалыптыкөрсеткіштерін есте сақтап, патологиялық көрсеткіштерін ажыратады |
2 | жүйелер бойынша патологиялардың негізгі клиникалық симптомдары мен синдромдарын түсінеді; |
3 | жүйелер бойынша науқастарды сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия жасау және аускультация жүргізу және т.б. дағдыларды орындау барысында білімін қолданады; |
4 | жүйелер бойынша сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия және аускультация жүргізуді және т.б. дағдыларды дәлдікпен орындайды; |
5 | осы пәнді игеру барысында пререквизит-терден және осы пәннен алған білімін қолданады; |
6 | іс-әрекетінде ғы-лыми жаңалықтардың құн-дылықтарын үлестіреді; |
7 | тыныс алу және қан айналымы жүйесі ауруларының таралуы мен маңыздылығын түсіну. |
8 | тыныс алу жолдарының инфекциясын тудыратын вирустық, бактериялық және саңырауқұлақ инфекциялық қоздырғыштарын тізіп, ажырата білу. |
9 | жоғарғы және төменгі тыныс жолдары ауруларының физиологиясы мен белгілерін түсіну. |
10 | вегетативті жүйке жүйесінің фармакологиясын түсіну. |
11 | Симпатомиметикалық, симпатолитикалық, парасимпатомиметикалық және парасимпатолитикалық препараттардың атауларын, әсерлерін, әсер ету механизмдерін, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін тізімдеңіз. |
12 | қан айналымы және тыныс алу жүйесінің ауруларында тиімді препараттардың фармакокинетикасын, фармакодинамикасын, әсерін, көрсеткіштерін, қарсы көрсетілімдерін, жанама әсерлерін және дәрілік өзара әрекеттесуін түсіндіру. |
13 | гистология және эмбриология,анатомия, қалыпты физиология, медициналық биофизика, молекулярлық биология және медициналық генетика, медициналық биохимия, медициналық микробиология, жалпы эпидемиология айғақты медицина негіздері пәндерінен алған білімін қолдана отырып,балалар арасында кең тараған аурулар этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникалық көрінісі, ағымы, асқынуы мен болжамын жасап,клиникалық есепті шешеді. |
14 | антропометрия,нәрестелердің шартсыз рефлекстері,сонымен қатар ағзалардың пальпациясы,перкуссиясы, аускультациясы дағдыларын көрсетеді. |
15 | өз бетінше науқастардың ауру тарихын толтырады. |
16 | өз бетінше ешкімнің көмегінсіз нозология бойынша науқасқа зерттеу жоспарын құрастырады, уақытты тиімді пайдаланады, толтырылған құжаттарды ұсына алады. |
17 | өзін-өзі дамыту мақсатында үнемі оқуға деген қабілетін көрсетеді, сондықтан өз бетімен экспериментальды жұмыс істейді, интернеттің ресурстарын қолданады және медициналық журналдарды оқиды. |
18 | науқасқа физикальды тексеру жүргізуді өздігінен көрсетеді, уақытты тиімді пайдаланады, презентация жасап ұсына алады, компьютерлік техниканы игерген. |
19 | осы пәнді игеру барысында пререквизиттерден және осы пәннен алған білімін қолданады. |
20 | презентация жасауды дәлділікпен орындайды. |
21 | cиноназальды аурулар туралы жалпы ақпаратты түсіну, түрлері мен қызметтерін айта білу және олардың клиникалық жағдайлармен байланысын бағалау. |
22 | aуыз қуысы мен жұтқыншақ ауруларының белгілерін анықтау, жіктемесін, клиникалық көрінісін, диагностикалық мақсаттарын түсіне білу. |
23 | жоғарғы тыныс жолдары мен көмейдің патологиялық аурулары. Тыныс алу жолдарының бітелуі және көмей аурулары клиникалық көрінісін, диагностикалық мақсаттарын түсіне білу. |
24 | жүйелер бойынша зерттеу әдістерін (сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия, аускультация) және анықталатын қалыпты көрсеткіштерін есте сақтайды; |
25 | жүйелер бойынша патологиялардың негізгі клиникалық симптомдарының диагностикалық маңызын түсінеді; |
26 | жүйелер бойынша науқастарды сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия жасау және аускультация жүргізу және т.б. дағдыларды орындау барысында білімін қолданады; |
27 | жүйелер бойынша сұрастыру, қарау, пальпация, перкуссия және аускультация жүргізуді және т.б. дағдыларды дәлдікпен орындайды; |
28 | осы пәнді игеру барысында пререквизит-терден және осы пәннен алған білімін қолданады; |
29 | іс-әрекетінде ғылыми жаңалықтардың құн-дылықтарын үлестіреді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Жүрек қақпақтарының бұзылу синдромы: Себептері. Гемодинамикасы. Симптомдары. Негізгі тексеру әдістері. | презентация |
2 | Тыныс алу жүйесінің жедел және созылмалы аурулары. Жедел пневмониялар. Этиологиясы, патогенезі мен патологиялық анатомиясы. Асқынуы мен соңы. Балалардағы ерекшеліктері | презентациятест |
3 | Тыныс алу жүйесіне арналған дәрілік заттар; жөтелге қарсы, қақырық түсіретін және муколитиктер дәрілік заттар | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест |
4 | Шала туылған және мерзімінде туылған нәресте. Нәрестедегі өтпелі жағдайлар. | Сұрақ-жауаптест |
5 | Синоназальды аурулар | Ауызша және жазбашатест |
6 | Патологиялық жағдайда тыныс жүйесінің физикалық тексеру тәсілдері: кеуде сарайын қарау, пальпация, перкуссия, аускультация, диагностикалық маңызы. | Ауызша және жазбашатест |
7 | Эссенциальды артериялық гипертензия синдромы. Себептері. Симптомдары. Негізгі тексеру әдістері. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
8 | Өкпенің бейспецификалық созылмалы аурулары. Этиологиясы, патогенезі мен патологиялық анатомиясы. Асқынуы мен соңы. Балалардағы ерекшеліктері | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауаптест |
9 | Бронх өткізгіштігіне әсер ететін дәрілік заттар: адреномиметиктер, холинолитиктер, антигистаминді және спазмолитикалық дәрілік заттар | Ауызша және жазбашатест |
10 | Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері . Жаңа туылған нәрестелердің тыныс алудың орталық жетілуінің клиникалық белгілері . Алғашқы дем алу механизмі. | Ауызша және жазбашатест |
11 | Ауыз қуысы мен жұтқыншақ ауруларының белгілері | Ауызша және жазбашатест |
12 | Патологиялық жағдайда тыныс жүйесі қызметін функционалды зерттеу әдістері. Пикфлоуметрия және спирометрия нәтижелерін талдау, диагностикалық маңызы. | Ауызша және жазбашатест |
13 | Коронарлық жетіспеушілік синдромы (стенокардия, миокард инфаркты). Себептері. Симптомдары. Негізгі тексеру әдістері. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауаптест |
14 | Ревматизм. Эндокардит. Миокардит. Жүрек кемістіктері (туа және жүре пайда болған). Этиологиясы, патогенезі мен патологиялық анатомиясы. Асқынуы мен соңы. Балалардағы ерекшеліктері | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауаптест |
15 | Кардиотропты және антиангиналды препараттар, жүректің ишемиялық ауруын емдеуге арналған препараттар, гиперлипопротеинемияны емдеуге арналған препараттар | Ауызша және жазбашатест |
16 | Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің зақымдалу семиотикасы . Әртурлі жастағы балалардағы тыныстық шулар ерекшеліктері. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауаптест |
17 | Жоғарғы тыныс жолдары мен көмейдің патологиялық аурулары. Тыныс алу жолдарының бітелуі және көмей аурулары | Ауызша және жазбашатест |
18 | Патологиялық жағдайда жүрек –қантамыр жүйесін физикалық тексеру әдістері: қарау, пальпациясы, диагностикалық маңызы. Артериялық пульсті тексеру, диагностикалық маңызы. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауаптест |
19 | Өкпе тінінің тығыздалу синдромы. Себептері, симптомдары, тексеру әдістері. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауапТәжірибелік |
20 | Атеросклероз. Артериальды гипертония. Этиологиясы, патогенезі. Клиника-морфологиялық нысандары, морфогенез кезеңдері, патологиялық анатомиясы. Артериальды гипертония кезіндегі висцеральды патология. Асқынулары, соңы. | Ауызша және жазбашатест |
21 | Артериалды гипертония мен гипотензияны емдеуге арналған препараттар, антиаритмиялық препараттар | Ауызша және жазбашатест |
22 | Әртүрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері . Жүрек қан тамыр жүйесінің эмбриогенезі . | Ауызша және жазбашатест |
23 | Патологиялық жағдайда жүрек –қантамыр жүйесін физикалық тексеру әдістері: перкуссиясы, аускультациясы, диагностикалық маңызы. | тест |
24 | Бронх өткізгіштігінің бұзылу синдромы. Себептері, симптомдары, тексеру әдістері. | тест |
25 | Жүректің ишемиялық ауруы. Миокард инфарктісі. Клиника-морфологиялық нысандары, морфогенез кезеңдері, патологиялық анатомиясы. Кардиосклероз. Кардиомиопатиялар. Патологиялық анатомиясы | Ауызша және жазбашатест |
26 | Антиангиналды препараттар. Дислипидемия кезінде қолданылатын дәрілік заттар; Өкпенің бейспецификалық ауруларында қолданатын препараттар | Ауызшатест |
27 | Әртүрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесінің зерттеу әдістері . Зақымдану семиотикасы. | Сұрақ-жауаптест |
28 | Электрокардиография әдісі. Патологиялық электрокардиограмманы талдау, интерпретациялау, негіздеу, диагностикалық маңызы. | Ауызшатест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|