Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SMOROF 5212 | Физиканы оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Физиканы оқытуда оқушылардың оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын және физикалық білімді бақылау мен бағалауда АКТ-ны қолдануды ұйымдастырады, біліктілігін көтеру мен жетілдіру мақсатында өзінің қызметіне талдаулар жасайды, физиканы оқыту нәтижелерін бақылау жүйесін құру мақсатында әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады. Заманауи мектепте білім алушылардың білім беру қызметін бағалауға критериалды тәсілдерін, кері байланысты жүзеге асырады, білім беру процесінің барлық қатысушыларына өлшенетін критерийлер және оқыту нәтижесін бағалайды.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі
1 | Физиканы оқытуда оқушылардың оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады; |
2 | Заманауи мектепте білім алушылардың білім беру қызметін бағалауға критериалды тәсілдері қажет, осындай тәсілдер кері байланысты жүзеге асырады; |
3 | Критерийлерді, рәсімдерді, бағалау құралдарын және оның нәтижелерін ұсыну нысандарын белгілейді; |
4 | Бағалау жүйесін қолдану шарттары мен шекараларын анықтайды; |
5 | Физиканы оқыту нәтижелерін бақылау жүйесін құру мақсатында әдістемелік жұмыстарды орындайды; |
6 | Бағалауға критериалды-бағдарланған тәсілдер негізінде білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау жүйесі мен сапасын бағалайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 1. Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі ретінде | Жазбашапрезентация |
2 | 2. Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибе | Жазбашапрезентация |
3 | 3. Критериалды бағалау жүйесін енгізудің отандық тәжірибесі | Жазбашапрезентация |
4 | 5. Физиканы оқытуда оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің оқу-әдістемелік негіздері | Жазбашапрезентация |
5 | 6. Физиканы оқыту сапасын бақылау мен бағалау | Жазбашапрезентация |
6 | 7. Бақылаудың функциялары, түрлері мен формалары | Жазбашапрезентация |
7 | 8. Оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау | Жазбашапрезентация |
8 | 9. Дәстүрлі және заманауи бағалау құралдары | Жазбашапрезентация |
9 | 10. Оқушылардың физикадан оқу нәтижелерін критериалды бағалау жүйесі | Жазбашапрезентация |
10 | 4. Физиканы оқытуда оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың критериалды жүйесін енгізудің әдіснамалық негіздері | Жазбашапрезентация |
11 | 11-12. Формативті және жиынтық бағалау | Жазбашапрезентация |
12 | 13. Оқушылардың білімін формативті бағалау үшін тапсырмаларды және олардың критерийлерін дайындауға үйрету әдістемесі | Жазбашапрезентация |
13 | 14-15. Оқушылардың білімін жиынтық бағалау үшін тапсырмаларды және олардың критерийлерін дайындауға үйрету әдістемесі | Жазбашапрезентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Б. Т. Ортаев, С. Туна. Оқыту нәтижелерін бағалау. Оқу құралы. - Шымкент : TechSmith, 2021. - 156 с. | |
2 | 2. М. Қ. Түйебаев. Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Шымкент : Әсем, 2021. - 118 с. | |
3 | 3. Ә. Х. Сарыбаева. Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы. - Түркістан : Тұран, 2021. -166 с. | |
4 | 4. С. К. Серкебаев. Физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Алматы : TechSmith, 2022. - 252 с. | |
5 | 5. Қасымбек А. Пәнді оқытудың заманауи ізденістер / технология және жаңашылдық. - Алматы, 2020. - 350 б. | |
6 | 6. Г. Г. Еркибаева. Заманауи педагогикалық технологиялар: Жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтары оқытушыларының педагогикалық кадрлер біліктілігін арттыруға арналған оқу құралы. - Түркістан : ГиГа:ТРЭЙД, 2018. - 154 с. |