Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SMOROF 5212 Физиканы оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Усембаева Индира Бахытовна

Физиканы оқытуда оқушылардың оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын және физикалық білімді бақылау мен бағалауда АКТ-ны қолдануды ұйымдастырады, біліктілігін көтеру мен жетілдіру мақсатында өзінің қызметіне талдаулар жасайды, физиканы оқыту нәтижелерін бақылау жүйесін құру мақсатында әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады. Заманауи мектепте білім алушылардың білім беру қызметін бағалауға критериалды тәсілдерін, кері байланысты жүзеге асырады, білім беру процесінің барлық қатысушыларына өлшенетін критерийлер және оқыту нәтижесін бағалайды.

-

-

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі

1Физиканы оқытуда оқушылардың оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолданады;
2Заманауи мектепте білім алушылардың білім беру қызметін бағалауға критериалды тәсілдері қажет, осындай тәсілдер кері байланысты жүзеге асырады;
3Критерийлерді, рәсімдерді, бағалау құралдарын және оның нәтижелерін ұсыну нысандарын белгілейді;
4Бағалау жүйесін қолдану шарттары мен шекараларын анықтайды;
5Физиканы оқыту нәтижелерін бақылау жүйесін құру мақсатында әдістемелік жұмыстарды орындайды;
6Бағалауға критериалды-бағдарланған тәсілдер негізінде білім алушылардың білім беру нәтижелерін бақылау жүйесі мен сапасын бағалайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
11. Критериалды бағалау оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі ретіндеЖазбашапрезентация
22. Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибеЖазбашапрезентация
33. Критериалды бағалау жүйесін енгізудің отандық тәжірибесіЖазбашапрезентация
45. Физиканы оқытуда оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің оқу-әдістемелік негіздеріЖазбашапрезентация
56. Физиканы оқыту сапасын бақылау мен бағалауЖазбашапрезентация
67. Бақылаудың функциялары, түрлері мен формаларыЖазбашапрезентация
78. Оқушылардың оқу нәтижелерін бағалауЖазбашапрезентация
89. Дәстүрлі және заманауи бағалау құралдарыЖазбашапрезентация
910. Оқушылардың физикадан оқу нәтижелерін критериалды бағалау жүйесіЖазбашапрезентация
104. Физиканы оқытуда оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың критериалды жүйесін енгізудің әдіснамалық негіздеріЖазбашапрезентация
1111-12. Формативті және жиынтық бағалауЖазбашапрезентация
1213. Оқушылардың білімін формативті бағалау үшін тапсырмаларды және олардың критерийлерін дайындауға үйрету әдістемесіЖазбашапрезентация
1314-15. Оқушылардың білімін жиынтық бағалау үшін тапсырмаларды және олардың критерийлерін дайындауға үйрету әдістемесіЖазбашапрезентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Б. Т. Ортаев, С. Туна. Оқыту нәтижелерін бағалау. Оқу құралы. - Шымкент : TechSmith, 2021. - 156 с.
22. М. Қ. Түйебаев. Жаңартылған білім беру бағдарламасының өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Шымкент : Әсем, 2021. - 118 с.
33. Ә. Х. Сарыбаева. Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы. - Түркістан : Тұран, 2021. -166 с.
44. С. К. Серкебаев. Физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері. Оқу құралы. - Алматы : TechSmith, 2022. - 252 с.
55. Қасымбек А. Пәнді оқытудың заманауи ізденістер / технология және жаңашылдық. - Алматы, 2020. - 350 б.
66. Г. Г. Еркибаева. Заманауи педагогикалық технологиялар: Жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтары оқытушыларының педагогикалық кадрлер біліктілігін арттыруға арналған оқу құралы. - Түркістан : ГиГа:ТРЭЙД, 2018. - 154 с.