Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SHZhBMPUTT 4310 Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы төртінші курс 6 180 2 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Г. Пилтен

Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясын   меңгертуді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде шағын жинақты бастауыш мектептерде бір мезгілде бірнеше сыныпта оқыту бағдарламаларын, формаларын, сабақ жоспарлары және сабақ кестелерінің құрылымдық ерекшеліктерін талдау, әр сыныппен жүргізілетін өзіндік жұмыс түрлерін жоспарлау мен құрастыру дағдылары қалыптасады.

Жоқ

Бастауыш білім педагогикасы

Ынтымақтастықпен оқыту, лекциялар, презентацияларды оқыту, миғаша буыл, жобалық оқыту, жазбаларды алу әдістері, кейс-стади, тапсырмаға негізделген оқыту. Тиісті пәнге сәйкес оқыту әдісі қолданылады.

1-оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6).
2заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу сабақтарын жоспарлап, жүргізеді (ОН8)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Аралас сыныптар туралы негізгі ақпаратАуызша
2Көп сыныптық мектептерде жұмыс істейтін мұғалімдердің құзыреттеріАуызшаСұрақ-жауап
3Көп сыныптық мектептерде жұмыс істейтін мұғалімдердің құзыреттеріАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
4Көп деңгейлі сыныптарда оқытудың стратегиялары, әдістері мен тәсілдеріАуызша және жазбашапрезентация
5Көп деңгейлі сыныптарда оқытудың стратегиялары, әдістері мен тәсілдеріАуызша және жазбашапрезентация
6Аралас сыныптардағы оқу-оқыту үдерісіндегі іс-әрекеттерді ұйымдастыру (жоспарлау және жүзеге асыру)презентацияСұрақ-жауап
7БағалауАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
8Аралас сыныптардағы оқу-оқыту үдерісіндегі іс-әрекеттерді ұйымдастыру (жоспарлау және жүзеге асыру)АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
9Көп сыныптардағы сыныпты басқаруАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
10Аралас сыныптардағы өлшеу және бағалаупрезентацияСұрақ-жауап
11Аралас сыныптардағы өлшеу және бағалаупрезентацияСұрақ-жауап
12Аралас сыныптардағы өлшеу және бағалауАуызша және жазбашапрезентация
13Компьютерлік оқыту (CAI) және оның көп сыныпты мектептердегі қолданылуыАуызша және жазбашапрезентация
14Көп сыныптық мектептерде жұмыс істейтін бас уәкілетті мұғалімдердің міндеттері және көп сыныптық мектептердегі ресми хат алмасупрезентацияСұрақ-жауап
15Модульді бағалауАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Инклюзивті білім беру мазмұны және әдістемесі: оқу құралы, - Алматы, Қазақ университеті. 2019 ж. М.Оспанбаева
2Болашақ мамандарды инклюзивті білім беруге даярлау. Оқу құралы. Түркістан, 2020. Г. Т. Токқұлова
3Основы психологической саморегуляции. Учебное пособие. – Алматы, 2017г. Құнанбаева М.Н.
4Теория и практика инклюзивного образования. Учебник.Алматы,2020 С.Жубакова
5Инклюзивті білім беружағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы, 2019. Құраст. Рсалдинова А.К. Кемешова А.М.