Шетел филологиясы: Ағылшын тілі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SHTKI 6305 Шетел Тілі II (Кәсіби) Екінші курс 4 120 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
Ермекбаева А.Ш.

Ағылшын тілін меңгерудің бұл деңгейінде білімгерлер сөйлеу қабілетін арттырып лексикалық қормен қоса түрлі тақырыптарды меңгереді. Коммуникациялық мақсаттағы кәсіби-бағытталған лексикалық бірліктермен қоса тақырып дағдыларын оқытады. Өз пікірін дәлел түрде жеткізуді оқытады, мәселелерді талқылайды және шешімдерді ұсынады, кәсіби-бағытталған түрде сөйлеуді қолдайды, іскерлік кездесулерді өткізеді. Жалпы ойды түсіне отырып, кәсіби тақырыптағы мәтіндерді оқып білуді дамытады.
Ағылшын тілін  жұмыс барысында қолдану, яғни қажетті ақпаратты алу үшін мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқи алу, әңгіме жүргізу, хабарлама дайындау және ағылшын тілін ауызша түсінуге машықтандырады. Сонымен қатар тыңдап түсінуге үйрету монолог және диалог түріндегі аутенттік есту және бейне мәтіндері негізінде ресми ауыз-екі тілдегі радио теледидар және бағдарламалар күнделікті оқиғаға ақпараттар мен жаңалықтарға байланысты сөйлеу тақырыбы негізінде іске асырылады. Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби-бағытталған тілдік  құзыреттерін дамыту және қалыптастыру болып табылады.
 

-

-

пікір алмасу
салыстыр
проблемалық әдістер.

1білімін және дағдыларын тәжірибеде тексереді, маңыздылығына қарап жіктейді;
2кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді;
3қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды қолданады және талқылайды, кәсіптік қызметінде дағдыларын үйлесімді жүзеге асырады, өзге халықтардың мәдениетінің ерекшеліктерін айқындайды;
4қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді талқылайды және салыстырады;
5кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады, көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді;
6филологиялық ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүргізеді, алынған нәтижелерді сыни тұрғыдан қарастырып, статистикалық сараптаудан өткізеді;
7шетел әдебиеттану және шетел филологиясы саласында заманауи әдіснаманың әдістемесін және технологиясын практикада тиімді қолданады;
8ақпаратты өңдеу әдістерін дәлдікпен дұрыс жүзеге асырады, дағдыларын үйлестіреді;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Адамдар мен орындар Оқу: Осы жылдар бұрынЖазбаша
2Біздің қоршаған орта Оқу: Жер адам тұтынуына ілесе ала ма?презентация
3Отбасы және қарым-қатынас Оқу: Ланг Ланг, қытайлық виртуоздық пианистСұрақ-жауап
4Білімді зерттеу жұмысының тақырыбы: ПлагиатАуызша
5Қауіпсіздік және қауіп Оқу: Көпшілікті бақылаутест
6Денсаулық және өмір салты Оқу: Ауру мен жарақатқа байланысты өрнектермақала
7Ғылым және технология Оқу: Дартс ғарыштық ойынымақала
8Тіл және мәдениет Оқу: Соңғы лингва-франка, Николас Остлертест
9Құқықтық тәртіп Оқу: Адам құқықтарының тарихымақала
10БАҚ және коммуникациялар Зерттеу жұмысының тақырыбы: Сөз бостандығыСұрақ-жауап
11Психология және жұмыспен қамту Оқу: Жұмыстан әділетсіз босату туралы заңдар шағымдарды ынталандырадыпрезентация
12Көңіл көтеру және демалыс Оқу: Атақты адамдардың үлгілерімақала
13Ақша мәселелері Оқу: Бизнеске арналған мұрынЖазбаша
14Саяхат және туризм Оқу: Табысты саяхат жазумақала
15Әлеуметтік мәселелер Зерттеу жұмысының тақырыбы: Қызметкерлердің құқықтарытест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Кэти Гуд, Майкл Дакворт. Мастер-класс. – Оксфорд университетінің баспасы. студенттік кітап. 2015
2Кэти Гуд, Майкл Дакворт. Мастер-класс. – Оксфорд университетінің баспасы. Емтиханға арналған жұмыс дәптері. 2015
3Крейг А. Мертлер. Іс-әрекетті зерттеу. Мектептерді жақсарту және педагогтардың мүмкіндіктерін арттыру. SAGA, Лос-Анджелес. 2016
4Джеффри Э. Миллс. Іс-әрекетті зерттеу. Зерттеуші мұғалімге арналған нұсқаулық. Оңтүстік Орегон университеті, АҚШ. 2015
5Күйік, А. Тіл мұғалімдеріне арналған бірлескен әрекетті зерттеу, Кембридж University Press, 2015. Кембридж
6McNiff J. (2014). Іс-әрекетті зерттеу: принциптер мен тәжірибе. Макмиллан білім Ltd. Лондон.