Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SHTKI 6305 | Шетел Тілі II (Кәсіби) | Екінші курс | 4 | 120 | 0 | 3 | 0 |
Ағылшын тілін меңгерудің бұл деңгейінде білімгерлер сөйлеу қабілетін арттырып лексикалық қормен қоса түрлі тақырыптарды меңгереді. Коммуникациялық мақсаттағы кәсіби-бағытталған лексикалық бірліктермен қоса тақырып дағдыларын оқытады. Өз пікірін дәлел түрде жеткізуді оқытады, мәселелерді талқылайды және шешімдерді ұсынады, кәсіби-бағытталған түрде сөйлеуді қолдайды, іскерлік кездесулерді өткізеді. Жалпы ойды түсіне отырып, кәсіби тақырыптағы мәтіндерді оқып білуді дамытады.
Ағылшын тілін жұмыс барысында қолдану, яғни қажетті ақпаратты алу үшін мамандық бойынша түпнұсқа әдебиетті оқи алу, әңгіме жүргізу, хабарлама дайындау және ағылшын тілін ауызша түсінуге машықтандырады. Сонымен қатар тыңдап түсінуге үйрету монолог және диалог түріндегі аутенттік есту және бейне мәтіндері негізінде ресми ауыз-екі тілдегі радио теледидар және бағдарламалар күнделікті оқиғаға ақпараттар мен жаңалықтарға байланысты сөйлеу тақырыбы негізінде іске асырылады. Болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби-бағытталған тілдік құзыреттерін дамыту және қалыптастыру болып табылады.
-
-
пікір алмасу
салыстыр
проблемалық әдістер.
1 | білімін және дағдыларын тәжірибеде тексереді, маңыздылығына қарап жіктейді; |
2 | кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді; |
3 | қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды қолданады және талқылайды, кәсіптік қызметінде дағдыларын үйлесімді жүзеге асырады, өзге халықтардың мәдениетінің ерекшеліктерін айқындайды; |
4 | қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді талқылайды және салыстырады; |
5 | кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады, көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді; |
6 | филологиялық ғылыми зерттеулерді жобалайды және жүргізеді, алынған нәтижелерді сыни тұрғыдан қарастырып, статистикалық сараптаудан өткізеді; |
7 | шетел әдебиеттану және шетел филологиясы саласында заманауи әдіснаманың әдістемесін және технологиясын практикада тиімді қолданады; |
8 | ақпаратты өңдеу әдістерін дәлдікпен дұрыс жүзеге асырады, дағдыларын үйлестіреді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Адамдар мен орындар Оқу: Осы жылдар бұрын | Жазбаша |
2 | Біздің қоршаған орта Оқу: Жер адам тұтынуына ілесе ала ма? | презентация |
3 | Отбасы және қарым-қатынас Оқу: Ланг Ланг, қытайлық виртуоздық пианист | Сұрақ-жауап |
4 | Білімді зерттеу жұмысының тақырыбы: Плагиат | Ауызша |
5 | Қауіпсіздік және қауіп Оқу: Көпшілікті бақылау | тест |
6 | Денсаулық және өмір салты Оқу: Ауру мен жарақатқа байланысты өрнектер | мақала |
7 | Ғылым және технология Оқу: Дартс ғарыштық ойыны | мақала |
8 | Тіл және мәдениет Оқу: Соңғы лингва-франка, Николас Остлер | тест |
9 | Құқықтық тәртіп Оқу: Адам құқықтарының тарихы | мақала |
10 | БАҚ және коммуникациялар Зерттеу жұмысының тақырыбы: Сөз бостандығы | Сұрақ-жауап |
11 | Психология және жұмыспен қамту Оқу: Жұмыстан әділетсіз босату туралы заңдар шағымдарды ынталандырады | презентация |
12 | Көңіл көтеру және демалыс Оқу: Атақты адамдардың үлгілері | мақала |
13 | Ақша мәселелері Оқу: Бизнеске арналған мұрын | Жазбаша |
14 | Саяхат және туризм Оқу: Табысты саяхат жазу | мақала |
15 | Әлеуметтік мәселелер Зерттеу жұмысының тақырыбы: Қызметкерлердің құқықтары | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Кэти Гуд, Майкл Дакворт. Мастер-класс. – Оксфорд университетінің баспасы. студенттік кітап. 2015 | |
2 | Кэти Гуд, Майкл Дакворт. Мастер-класс. – Оксфорд университетінің баспасы. Емтиханға арналған жұмыс дәптері. 2015 | |
3 | Крейг А. Мертлер. Іс-әрекетті зерттеу. Мектептерді жақсарту және педагогтардың мүмкіндіктерін арттыру. SAGA, Лос-Анджелес. 2016 | |
4 | Джеффри Э. Миллс. Іс-әрекетті зерттеу. Зерттеуші мұғалімге арналған нұсқаулық. Оңтүстік Орегон университеті, АҚШ. 2015 | |
5 | Күйік, А. Тіл мұғалімдеріне арналған бірлескен әрекетті зерттеу, Кембридж University Press, 2015. Кембридж | |
6 | McNiff J. (2014). Іс-әрекетті зерттеу: принциптер мен тәжірибе. Макмиллан білім Ltd. Лондон. |