Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SHTBBZA 5206 | Шеттілдік Білім Берудің Заманауи Әдіснамасы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Білім беру үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мәселесі өзекті мәселелердің қатарынан орын алуда. Шетел тілін жаңаша оқыту соңғы жылдары жоғары қарқынға ие болды. Шетел тілін оқытудың мақсаты субьектінің мәдениетаралық қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру десек, онда сол шетел тілін оқытуда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану шетел тілін оқытудың мақсатынан туындап отырған қажеттілік болмақ.
жоқ
жоқ
1. Миға шабуыл
2. Кейс-стади
3.Дамыта оқыту әдісі
4. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
5. Проблемалық оқыту әдісі
1 | ғылыми этикаға сай ғылыми-зерттеу жұмыстарын салыстырады; |
2 | және ғылыми дерекқорларды, ғылыми баспаларды интеграциялайды; |
3 | шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді талқылайды; |
4 | психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді генерализациялайды; |
5 | кәсіби және тұлғалық дамуда шығармашыл әрекет етеді;; |
6 | қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар арасында байланыс орнатады |
7 | ағылшын тіліндегі мәтіндердің деңгейін негізге ала отырып, салыстырады және дифференциялайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | MFL оқыту әдістерін дамытудағы әлеуметтік-тарихи факторлар | |
2 | MFL оқытуды заманауи модернизациялаудың Әлеуметтік және білім беру факторларын талдау | |
3 | Мәдениетаралық коммуникация қазіргі MFL білім беру парадигмасының теориясы ретінде | |
4 | MFL білім берудің заманауи әдістемесі мен теориясы: негізгі әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясы | |
5 | Құзыреттілік тәсіл MFL Заманауи педагогикалық теориясы ретінде | |
6 | Құзыреттілік тәсіл MFL Заманауи педагогикалық теориясы ретінде | |
7 | 'MFL білім беру мақсаттары' санатының күрделі және тұжырымдамалық детерминациясы | |
8 | MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы | |
9 | MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы | |
10 | MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы | |
11 | Коммуникативтік кешендердің пәндік мазмұнын модельдеу | |
12 | MFL заманауи білім беру процесі: басқару, ұйымдастыру және білім беру технологиялары | |
13 | Білім беру бағдарламасы MFL контекстке бағытталған және құзыреттілікке бағытталған оқытудың ұйымдастырушылық негізі ретінде | |
14 | MFL білім беру процесінің ұйымдастырушылық және технологиялық құралдары ретіндегі жаттығулардың қазіргі типологиясы | |
15 | MFL білім берудегі қазіргі бағалау формаларының салыстырмалы сипаттамасы |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Segizova G.T., Dadashov D.T., Selected methods on methodology of teaching a foreign language for advanced students, -Түркістанб «Тұран» баспаханасыб 2011. 152 б. | |
2 | 2. Nikambayeva S.S., Teaching methodology of academic reading and analysis manual- Almaty: Kazakh university, 2013. 105 p. | |
3 | 3. Urazbayev K., Akeshova M.,Sagdullayev I., «Scientific researches in English linguistics» оқу-әдістемелік құрал,- Түркістан қ.,2018, 100 б. | |
4 | 4. The TKT.: Teaching knowledge test. Course. Modules 1, 2 and 3. Оқулық. Cambridge University Press, 2014. M.Spratt, A.Pulverness, M.Williams. | |
5 | 5. Шаяхметова, Д.Б., Methodology in Foreign Languages Teaching : Course of lectures. / Университет иностранных языков и деловой карьеры. - Алматы: УИЯиДК, 2015. - 76 p. | |
6 | 6. Lectures on Modern Methods оf Foreign Language Teaching. Educational manual. Оқу-әдістемелік құрал. Almaty «Qazaq university» 2015 G.K.Mustafina T.A.Merkibaev |