Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SHTBBZA 5206 Шеттілдік Білім Берудің Заманауи Әдіснамасы Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Ағылшын тілі
PhD,Баймбетова Ж.

Білім беру үрдісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдану мәселесі өзекті мәселелердің қатарынан орын алуда. Шетел тілін жаңаша оқыту соңғы жылдары жоғары қарқынға ие болды. Шетел тілін оқытудың мақсаты субьектінің мәдениетаралық қарым-қатынас біліктілігін қалыптастыру десек, онда сол шетел тілін оқытуда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану шетел тілін оқытудың мақсатынан туындап отырған қажеттілік болмақ.

жоқ

жоқ


1. Миға шабуыл
2. Кейс-стади
3.Дамыта оқыту әдісі
4. Кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
5. Проблемалық оқыту әдісі  
 

1ғылыми этикаға сай ғылыми-зерттеу жұмыстарын салыстырады;
2және ғылыми дерекқорларды, ғылыми баспаларды интеграциялайды;
3шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді талқылайды;
4психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді генерализациялайды;
5кәсіби және тұлғалық дамуда шығармашыл әрекет етеді;;
6қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар арасында байланыс орнатады
7ағылшын тіліндегі мәтіндердің деңгейін негізге ала отырып, салыстырады және дифференциялайды.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1MFL оқыту әдістерін дамытудағы әлеуметтік-тарихи факторлар
2MFL оқытуды заманауи модернизациялаудың Әлеуметтік және білім беру факторларын талдау
3Мәдениетаралық коммуникация қазіргі MFL білім беру парадигмасының теориясы ретінде
4MFL білім берудің заманауи әдістемесі мен теориясы: негізгі әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясы
5Құзыреттілік тәсіл MFL Заманауи педагогикалық теориясы ретінде
6Құзыреттілік тәсіл MFL Заманауи педагогикалық теориясы ретінде
7'MFL білім беру мақсаттары' санатының күрделі және тұжырымдамалық детерминациясы
8MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы
9MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы
10MFL білім беру мазмұнының әдістемелік детерминациясы және компоненттері Қазіргі MFL теориясы
11Коммуникативтік кешендердің пәндік мазмұнын модельдеу
12MFL заманауи білім беру процесі: басқару, ұйымдастыру және білім беру технологиялары
13Білім беру бағдарламасы MFL контекстке бағытталған және құзыреттілікке бағытталған оқытудың ұйымдастырушылық негізі ретінде
14MFL білім беру процесінің ұйымдастырушылық және технологиялық құралдары ретіндегі жаттығулардың қазіргі типологиясы
15MFL білім берудегі қазіргі бағалау формаларының салыстырмалы сипаттамасы
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Segizova G.T., Dadashov D.T., Selected methods on methodology of teaching a foreign language for advanced students, -Түркістанб «Тұран» баспаханасыб 2011. 152 б.
22. Nikambayeva S.S., Teaching methodology of academic reading and analysis manual- Almaty: Kazakh university, 2013. 105 p.
33. Urazbayev K., Akeshova M.,Sagdullayev I., «Scientific researches in English linguistics» оқу-әдістемелік құрал,- Түркістан қ.,2018, 100 б.
44. The TKT.: Teaching knowledge test. Course. Modules 1, 2 and 3. Оқулық. Cambridge University Press, 2014. M.Spratt, A.Pulverness, M.Williams.
55. Шаяхметова, Д.Б., Methodology in Foreign Languages Teaching : Course of lectures. / Университет иностранных языков и деловой карьеры. - Алматы: УИЯиДК, 2015. - 76 p.
66. Lectures on Modern Methods оf Foreign Language Teaching. Educational manual. Оқу-әдістемелік құрал. Almaty «Qazaq university» 2015 G.K.Mustafina T.A.Merkibaev