Химия (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
SACOCT 4378 Химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны төртінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алтынбекова Минаш Оразбаевна Абжалов Багдат Садыкович

Пән химиялық оқулықтардың негізгі компененттері мен мазмұнын, дидактикалық функцияларын, оқулықтарға қойылатын талаптарды, принциптерді, ерекшеліктерді, оқулықпен оқушылардың оқу жұмысын ұйымдастыруды зерттейді. Білімгер ғылыми техникалық және педагогикалық  теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстырады, оқу пәнінің мазмұны мен оқулық құрылымы негізінде сабақ жоспарын құруды үйренеді.  Оқулықтағы ақпараттық материалдарды игереді, өз бетінше талдайды, химиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізеді, қорытынды жасайды.

-

-

Топпен жұмыс,  сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері

1Білімгерлерге химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны туралы, қазіргі таңдағы маңызы туралы түсіндіреді
2химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні бойынша эксперименттік тәжірибелерді орындауда, қажетті жаңа ғылыми ақпаратты іздеуді дербес жүргізеді
3химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұнына талдау эксперименттерін жоғары кәсіптік деңгейде жүргізе біледі
4химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні аясындағы өзін-өзі дамуын, эксперименттік дағдыларды игеруін бағалайды
5химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні аясында үш тілде зерттеулер жүргізе біледі
6химия курсының есептеулері мен және эксперименттік тапсырмаларын шешуде химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұнын тиімді қолдана біледі
7химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны бойынша зерттеулерді талдаудың заманауи тәсілдерін жүргізе біледі
8ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуде заманауи зерттеулердің нәтижелерін пайдалана алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Химиядан ұлттық білім беру стандарты. Дүние жүзі бойынша оқу-тәрбие үрдісінің сапасы. Білім беру стандартының тиімді шарттары. Білім беру стандартының өзіндік ерекшеліктері. Орта мектептердегі бағдарлы оқыту.презентация
2Оқулықты әзірлеудің ақпараттық технологиясына қойылатын негізгі талаптар. Ақпараттық технологияБиблиография
3Ақпараттық технологияға қойылатын жалпы талаптар. Танымдық-тағылымдық обьектілерге қойылатын жалпы талаптар. Ақпараттық мазмұнына, көлемі мен формасына қойылатын талаптар.Сұрақ-жауап
4Білім тұрақтылығы мен сапасын арттыруда көрнекі құралдардың маңызы. Жаңа технология бойынша оқыту ерекшеліктері. Тірек-сызбаларды құрастыру. Оқу материалының негізгі мазмұнын схемалар арқылы көрсету.Ауызша
5Білім берудің мазмұны. Білім мазмұнының түрлері. Білім мазмұнын анықтау кезінде ұлттық және аймақтық ерекшеліктерЖазбаша
6Оқулық мазмұнындағы сарамандық жұмыстар мен тәжірибелердің ролі. Оқулық мазмұнындағы сарамандық жұмыстардың берілу реті Сарамандық жұмыстар мен тәжірибелердің бағдарламаға сәйкес болуы. Сарамандық жұмыстарды талдау және рәсімдеу. Сарамандық жұмыстар менгеру тәжірибелерді қорытындылау.Ауызша және жазбаша
7Оқулық мазмұнындағы тірек-конспектілерінің алатын орны және маңызы. Материалды меңгерудегі көрнекі сызба нұсқалардың алатын орны. Тірек-конспектілерін қолдану арқылы ойды жинақтау мен реттілікке үйрету мүмкіндіктері.презентация
8Оқыту-үйрену және ойын әдістері. Ойын әдісімен тірек-конспектісін қолдана отырып сабақты талдау.тест
9Химияны оқытуды ұйымдастырудың формалары. Оқытуды ұйымдастырудың формаларына сипаттама.Ауызша және жазбаша
10Оқытудың сыныптық-сабақтық жүйесі. Сабақтың белгілері. Сарамандық іскерлік пен дағдыны қалыптастыру сабағы.Жазбаша
11Модульдің құрылымымен таныстыру. Химия пәні. Заттар және олардың қасиеттері. Физикалық және химиялық құбылыстар. Тірек хабарымен жұмыс. Химиялық эксперимент.Ауызша
12Химияны оқыту үрдісінің жалпы негіздері. Химияны оқыту үрдісінің үлгісі. Оқытудың дидактикалық ұстанымдары. Химияны оқыту үрдісін басқару. Оқытудың танымдық әрекеттері.Сұрақ-жауап
13Химиялық ұғымдарды жүйелеп оқыту. Ұғымдар жүйесі бойынша заттарды жіктеу.тест
14Электронды оқулық. Электронды оқулыққа қойылатын талаптар. Бағдарламалап оқытудың принциптері.Библиография
15Білім беру технологиялары. Тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру технологиясы. Дәстүрлі оқыту жүйесі мен дамыта оқыту технологияларын салыстыру.презентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15PÇ16
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны. Оқу құралы Түркістан: Тұран, 2019. М. О. Алтынбекова
2Химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны . Оқу құралы. М.Алтынбекова. 2019.-100 б. library.ayu.edu.kz Алтынбекова М.О.