Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
SACOCT 4378 | Химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән химиялық оқулықтардың негізгі компененттері мен мазмұнын, дидактикалық функцияларын, оқулықтарға қойылатын талаптарды, принциптерді, ерекшеліктерді, оқулықпен оқушылардың оқу жұмысын ұйымдастыруды зерттейді. Білімгер ғылыми техникалық және педагогикалық теориялық білімдерін тәжірибемен байланыстырады, оқу пәнінің мазмұны мен оқулық құрылымы негізінде сабақ жоспарын құруды үйренеді. Оқулықтағы ақпараттық материалдарды игереді, өз бетінше талдайды, химиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізеді, қорытынды жасайды.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері
1 | Білімгерлерге химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны туралы, қазіргі таңдағы маңызы туралы түсіндіреді |
2 | химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні бойынша эксперименттік тәжірибелерді орындауда, қажетті жаңа ғылыми ақпаратты іздеуді дербес жүргізеді |
3 | химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұнына талдау эксперименттерін жоғары кәсіптік деңгейде жүргізе біледі |
4 | химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні аясындағы өзін-өзі дамуын, эксперименттік дағдыларды игеруін бағалайды |
5 | химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны пәні аясында үш тілде зерттеулер жүргізе біледі |
6 | химия курсының есептеулері мен және эксперименттік тапсырмаларын шешуде химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұнын тиімді қолдана біледі |
7 | химия оқулықтарының құрылымы мен мазмұны бойынша зерттеулерді талдаудың заманауи тәсілдерін жүргізе біледі |
8 | ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуде заманауи зерттеулердің нәтижелерін пайдалана алады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Химиядан ұлттық білім беру стандарты. Дүние жүзі бойынша оқу-тәрбие үрдісінің сапасы. Білім беру стандартының тиімді шарттары. Білім беру стандартының өзіндік ерекшеліктері. Орта мектептердегі бағдарлы оқыту. | презентация |
2 | Оқулықты әзірлеудің ақпараттық технологиясына қойылатын негізгі талаптар. Ақпараттық технология | Библиография |
3 | Ақпараттық технологияға қойылатын жалпы талаптар. Танымдық-тағылымдық обьектілерге қойылатын жалпы талаптар. Ақпараттық мазмұнына, көлемі мен формасына қойылатын талаптар. | Сұрақ-жауап |
4 | Білім тұрақтылығы мен сапасын арттыруда көрнекі құралдардың маңызы. Жаңа технология бойынша оқыту ерекшеліктері. Тірек-сызбаларды құрастыру. Оқу материалының негізгі мазмұнын схемалар арқылы көрсету. | Ауызша |
5 | Білім берудің мазмұны. Білім мазмұнының түрлері. Білім мазмұнын анықтау кезінде ұлттық және аймақтық ерекшеліктер | Жазбаша |
6 | Оқулық мазмұнындағы сарамандық жұмыстар мен тәжірибелердің ролі. Оқулық мазмұнындағы сарамандық жұмыстардың берілу реті Сарамандық жұмыстар мен тәжірибелердің бағдарламаға сәйкес болуы. Сарамандық жұмыстарды талдау және рәсімдеу. Сарамандық жұмыстар менгеру тәжірибелерді қорытындылау. | Ауызша және жазбаша |
7 | Оқулық мазмұнындағы тірек-конспектілерінің алатын орны және маңызы. Материалды меңгерудегі көрнекі сызба нұсқалардың алатын орны. Тірек-конспектілерін қолдану арқылы ойды жинақтау мен реттілікке үйрету мүмкіндіктері. | презентация |
8 | Оқыту-үйрену және ойын әдістері. Ойын әдісімен тірек-конспектісін қолдана отырып сабақты талдау. | тест |
9 | Химияны оқытуды ұйымдастырудың формалары. Оқытуды ұйымдастырудың формаларына сипаттама. | Ауызша және жазбаша |
10 | Оқытудың сыныптық-сабақтық жүйесі. Сабақтың белгілері. Сарамандық іскерлік пен дағдыны қалыптастыру сабағы. | Жазбаша |
11 | Модульдің құрылымымен таныстыру. Химия пәні. Заттар және олардың қасиеттері. Физикалық және химиялық құбылыстар. Тірек хабарымен жұмыс. Химиялық эксперимент. | Ауызша |
12 | Химияны оқыту үрдісінің жалпы негіздері. Химияны оқыту үрдісінің үлгісі. Оқытудың дидактикалық ұстанымдары. Химияны оқыту үрдісін басқару. Оқытудың танымдық әрекеттері. | Сұрақ-жауап |
13 | Химиялық ұғымдарды жүйелеп оқыту. Ұғымдар жүйесі бойынша заттарды жіктеу. | тест |
14 | Электронды оқулық. Электронды оқулыққа қойылатын талаптар. Бағдарламалап оқытудың принциптері. | Библиография |
15 | Білім беру технологиялары. Тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру технологиясы. Дәстүрлі оқыту жүйесі мен дамыта оқыту технологияларын салыстыру. | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|