Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RPR 4332 | Жазбаша тілді дамыту | төртінші курс | 3 | 90 | 2 | 1 | 0 |
Пән жазбаша сөйлеудің ең өзекті мәселелерін зерделеуге, мәлімдемеде, мәтіндерде байланыс құралдарын жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жазбаша хабарламалардың-мәтіндердің әртүрлі типтерін немесе жанрларын құра алады, жазбаша қарым-қатынас процесінде лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдермен және тіл нормаларымен жұмыс істей алады.
-
Орыс тілі IV
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) , |
2. Жұпта жұмыс істеу, |
3. Блиц сұрақтары, |
4. Кейс-стади, |
5. Дамытушылық оқыту әдістері, |
6. Шығармашылық оқыту әдістері, |
7. IT технологиясын қолдану |
8. Топтық жұмыс, |
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе), |
10. Глоссарий, |
11. Презентация, |
12. Іскерлік ойындар, |
13. Ассограмма, |
14. Библиография, |
15. Тест, |
16. Жазбаша әдіс. |
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады. |
1 | түр-тілдік фактілер туралы білімді көрсетеді және оларды тілдің қалыптасуы мен дамуы тұрғысынан түсіндіре алады; |
2 | заманауи лингвистикалық білімді меңгерген және оларды тіл туралы ғылым тұрғысынан негіздейді; |
3 | тілдік нормаларды біледі және стилистикалық ерекшеліктер тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын құра алады; |
4 | ғылыми жалпылау түрінде тілдік құбылыстар мен процестерді бағалауға қабілетті. |
5 | тұқым-әдеби тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық және мәтіндік модельдері мен нормаларын біледі; |
6 | түр-ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде теориялық біліммен жұмыс істей алады және оларды іс жүзінде қолдана алады; |
7 | талдаудың барлық түрлеріне ие: фонетикалық компонентті морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, салыстырмалы; |
8 | түр - салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады; |
9 | ғылыми зерттеулерде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолданады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Қазақстан Республикасындағы қазіргі тілдік жағдай. Жазбаша сөйлеуді дамытудың пәні мен міндеттері | |
2 | Оқушылардың жазбаша сөйлеуін дамытудың психологиялық-лингвистикалық, психологиялық-педагогикалық негіздері | |
3 | Сөйлеу әрекетінің түрлері | |
4 | Жазбаша сөйлеуді дамытудың негізгі әдістері мен әдістері | |
5 | Жазбаша сөйлеуді дамытудың негізгі әдістері мен әдістері | |
6 | Жазбаша сөйлеудің сипаттамасы | |
7 | Жазбаша сөйлеудің негізгі жанрлары | |
8 | Эссе. Эссенің құрылымы, жіктелуі, негізгі белгілері | |
9 | Эссе жазу ережелері жазу кезіндегі негізгі қателер. Эссені тексеру | |
10 | Тұсаукесер біртұтас жазбаша мәлімдеме түрі ретінде | |
11 | Қысқаша мәлімдеме жазуға үйрету | |
12 | Эссе-жазбаша мектеп жұмысының түрі | |
13 | Эссені бағалау критерийі | |
14 | Диктант. Диктант түрлері | |
15 | Қателер бойынша жұмыс |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу құралы. Түркістан, 2019 . | |
2 | 2. Чаканова С. Ж. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан, 2020. | |
3 | 3. Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2022 . | |
4 | 4.Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Түркістан, 2019. http: / / library2.asu. edu. kz | |
5 | 5.Кутяева У. С.,.Лапорт б. п жазбаша сөйлеуді дамыту. Екатеринбург, 2017. http://library2.ayu.edu.kz |