Орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
RPR 4332 Жазбаша тілді дамыту төртінші курс 3 90 2 1 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
ZhTD 4332

Пән жазбаша сөйлеудің ең өзекті мәселелерін зерделеуге, мәлімдемеде, мәтіндерде байланыс құралдарын жетілдіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер жазбаша хабарламалардың-мәтіндердің әртүрлі типтерін немесе жанрларын құра алады, жазбаша қарым-қатынас процесінде лексикалық, грамматикалық және мәтіндік модельдермен және тіл нормаларымен жұмыс істей алады.

-

Орыс тілі  IV

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,

2. Жұпта жұмыс істеу,

3. Блиц сұрақтары,

4. Кейс-стади,

5. Дамытушылық оқыту әдістері,

6. Шығармашылық оқыту әдістері,

7. IT технологиясын қолдану

8. Топтық жұмыс,

9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),

10. Глоссарий,

11. Презентация,

12. Іскерлік ойындар,

13. Ассограмма,

14. Библиография,

15. Тест,

16. Жазбаша әдіс.

17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

1түр-тілдік фактілер туралы білімді көрсетеді және оларды тілдің қалыптасуы мен дамуы тұрғысынан түсіндіре алады;
2заманауи лингвистикалық білімді меңгерген және оларды тіл туралы ғылым тұрғысынан негіздейді;
3тілдік нормаларды біледі және стилистикалық ерекшеліктер тұрғысынан сөйлеу мінез-құлқының тактикасын құра алады;
4ғылыми жалпылау түрінде тілдік құбылыстар мен процестерді бағалауға қабілетті.
5тұқым-әдеби тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық және мәтіндік модельдері мен нормаларын біледі;
6түр-ауызша және жазбаша қарым-қатынас процесінде теориялық біліммен жұмыс істей алады және оларды іс жүзінде қолдана алады;
7талдаудың барлық түрлеріне ие: фонетикалық компонентті морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, салыстырмалы;
8түр - салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтай алады;
9ғылыми зерттеулерде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолданады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Қазақстан Республикасындағы қазіргі тілдік жағдай. Жазбаша сөйлеуді дамытудың пәні мен міндеттері
2Оқушылардың жазбаша сөйлеуін дамытудың психологиялық-лингвистикалық, психологиялық-педагогикалық негіздері
3Сөйлеу әрекетінің түрлері
4Жазбаша сөйлеуді дамытудың негізгі әдістері мен әдістері
5Жазбаша сөйлеуді дамытудың негізгі әдістері мен әдістері
6Жазбаша сөйлеудің сипаттамасы
7Жазбаша сөйлеудің негізгі жанрлары
8Эссе. Эссенің құрылымы, жіктелуі, негізгі белгілері
9Эссе жазу ережелері жазу кезіндегі негізгі қателер. Эссені тексеру
10Тұсаукесер біртұтас жазбаша мәлімдеме түрі ретінде
11Қысқаша мәлімдеме жазуға үйрету
12Эссе-жазбаша мектеп жұмысының түрі
13Эссені бағалау критерийі
14Диктант. Диктант түрлері
15Қателер бойынша жұмыс
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу құралы. Түркістан, 2019 .
22. Чаканова С. Ж. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан, 2020.
33. Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2022 .
44.Чаканова С. Ж. жазбаша сөйлеуді дамыту. Түркістан, 2019. http: / / library2.asu. edu. kz
55.Кутяева У. С.,.Лапорт б. п жазбаша сөйлеуді дамыту. Екатеринбург, 2017. http://library2.ayu.edu.kz