| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| RODOORT 3329 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I | Үшінші курс | 6 | 150 | 0 | 2 | 0 |
Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді орис тілин ана тілі ретинде оқыту әдістемесинде қолданылатын зерттеу пәнимен, миндеттеримен және әдістерімен таныстыру; Әдістеменің негізгі (базалық)атт санарын меңгеру; ұлттық мектепте орис тілин оқытудың негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
Орыс тілинде оқытпайтын мектептерде орис әдебиетин оқыту әдистемеси IІ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. ИТ технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий.
| 1 | Оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі. |
| 2 | Оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады. |
| 3 | қу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына жету үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады. |
| 4 | Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі; |
| 5 | Оқу мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды; |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде 'орыс тілі мен әдебиеті' пәнін оқытудың тұжырымдамалық негіздері | |
| 2 | Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі 'Орыс тілі мен әдебиеті' пәні бойынша оқу бағдарламаларының ерекшеліктері | |
| 3 | Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі 'Орыс тілі мен әдебиеті' пәнінің лингводидактикалық және әдістемелік ерекшеліктері | |
| 4 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс әдебиетін белсенді және интерактивті оқыту | |
| 5 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс әдебиеті бойынша ең күрделі бөлімдер мен тақырыптарды зерттеудің өзекті мәселелері | |
| 6 | Критерийлер бойынша бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру. | |
| 7 | Инклюзивті білім беру: білім беру саясатынан білім беру тәжірибесіне дейін | |
| 8 | Білім беру қажеттіліктерінің әртүрлілігі-инклюзивті білім беру ресурсы | |
| 9 | Орыс емес мектептерде оқытудың әмбебап стратегиялары | |
| 10 | Инклюзивті білім беру жағдайында негізгі мектеп оқушыларын қолдау | |
| 11 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі инклюзивті оқыту ортасы | |
| 12 | Бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу | |
| 13 | Бағалау үшін тапсырмаларды сараптау | |
| 14 | Бөлімді бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу процедуралары | |
| 15 | Тоқсанға бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу процедуралары |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Ред.т. и. Зиновьева. Орыс тілін және әдеби оқуды оқыту әдістемесі. Оқулық және семинар. М. Юрайт. 2023 | |
| 2 | Әдебиетті оқыту әдістемесі . Оқу оқулығы. В. А. Ланин. М. Юрайт. 2023 | |
| 3 | И. В. Сосновская. Қазіргі мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі. - Иркутск, 2016. | |
| 4 | С. Ж. Чаканова. Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I. Түркістан, 2020. |