Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RODOOREOT 4334 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі IІ | төртінші курс | 4 | 120 | 0 | 2 | 0 |
Дәстүрлі емес білім беру технологиялары, интерактивті оқыту әдістері туралы түсінік береді. Аналитикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі.
Жоқ
Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
1 | оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі; |
2 | оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады; |
3 | оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады. |
4 | күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі; |
5 | оқу мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды; |
6 | педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы саласында алған білімдерін қолдануға қабілетті, оқу процесін ұйымдастыруда рефлексия мен кері байланысты жүзеге асырады. |
7 | толерантты, көпмәдениетті, көпұлтты, көпконфессиялы қоғамдағы педагогикалық ынтымақтастыққа коммуникацияға дайын |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлау | |
2 | 'Бағалау және салыстырмалы талдау' бөлімі бойынша сабақтарды жоспарлау | |
3 | Әзірленген сабақ жоспарларын түзету. | |
4 | Тілдік дағдыларды дамыту бойынша тапсырмаларды қолдану. | |
5 | Бағалау критерийлерін жасау | |
6 | Критерийлер бойынша бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру. | |
7 | Тиімді оқыту мен оқытудың сипаттамалары | |
8 | Оқыту мен оқу процесінде белсенді оқытуды қолдану | |
9 | Оқу ортасы | |
10 | Тілдік дағдылардың маңызы | |
11 | Тілдік дағдылардың ерекшеліктері | |
12 | Критериалды бағалау принциптері | |
13 | Критериалды бағалаудың мазмұны | |
14 | Формативті бағалау процесі | |
15 | Жиынтық бағалау процесі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023. | |
2 | Еркибаева Г. Г. оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022, | |
3 | Еркибаева Г. Г. жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022. | |
4 | Әдебиетті оқыту әдістемесі. Оқу оқулығы. Б. А. Ланина. М. Юрайт. 2023 | |
5 | Қарпықбаева А. Әдебиетті оқыту әдістемесі бойынша тесттер. оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. 2018. | |
6 | И. В. Сосновская. Қазіргі мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі. - Иркутск,2016. | |
7 | Е. С. Роговер. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - - SP6.: Олимп баспасы, 2016.-736 Б. | |
8 | С. Ж. Чаканова. Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I. Түркістан, 2020. |