Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
RODOOREOT 4334 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі IІ төртінші курс 4 120 0 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Исраилова М.К.

Дәстүрлі емес білім беру технологиялары, интерактивті оқыту әдістері туралы түсінік береді.  Аналитикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі.

Жоқ

Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

1оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі;
2оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады;
3оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады.
4күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі;
5оқу мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды;
6педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы саласында алған білімдерін қолдануға қабілетті, оқу процесін ұйымдастыруда рефлексия мен кері байланысты жүзеге асырады.
7толерантты, көпмәдениетті, көпұлтты, көпконфессиялы қоғамдағы педагогикалық ынтымақтастыққа коммуникацияға дайын
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлау
2'Бағалау және салыстырмалы талдау' бөлімі бойынша сабақтарды жоспарлау
3Әзірленген сабақ жоспарларын түзету.
4Тілдік дағдыларды дамыту бойынша тапсырмаларды қолдану.
5Бағалау критерийлерін жасау
6Критерийлер бойынша бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру.
7Тиімді оқыту мен оқытудың сипаттамалары
8Оқыту мен оқу процесінде белсенді оқытуды қолдану
9Оқу ортасы
10Тілдік дағдылардың маңызы
11Тілдік дағдылардың ерекшеліктері
12Критериалды бағалау принциптері
13Критериалды бағалаудың мазмұны
14Формативті бағалау процесі
15Жиынтық бағалау процесі
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023.
2Еркибаева Г. Г. оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022,
3Еркибаева Г. Г. жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022.
4Әдебиетті оқыту әдістемесі. Оқу оқулығы. Б. А. Ланина. М. Юрайт. 2023
5Қарпықбаева А. Әдебиетті оқыту әдістемесі бойынша тесттер. оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. 2018.
6И. В. Сосновская. Қазіргі мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі. - Иркутск,2016.
7Е. С. Роговер. Әдебиетті оқыту әдістемесі. - - SP6.: Олимп баспасы, 2016.-736 Б.
8С. Ж. Чаканова. Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I. Түркістан, 2020.