Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
RODOORDOT 4333 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі II төртінші курс 5 150 0 3 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Исраилова М.К.

Курс мақсаты: білімгерлерді әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық үдерістердің даму тарихымен, білім беру жүйесіндегі  инновациялық процестердің теориясы ретінде педагогиқалық инноватиканың  мазмұны  және құрылымымен таныстыру.

Жоқ

Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілін  оқыту әдістемесі І

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

1оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі;
2оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады;
3оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады.
4күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі;
5оқу мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды;
6педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы саласында алған білімдерін қолдануға қабілетті, оқу процесін ұйымдастыруда рефлексия мен кері байланысты жүзеге асырады.
7толерантты, көпмәдениетті, көпұлтты, көпконфессиялы қоғамдағы педагогикалық ынтымақтастыққа коммуникацияға дайын
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Оқу бағдарламасы мен оқу жоспарларын талдау.
2Тыңдау, сөйлеу, оқу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау
3Сабақтың өзін-өзі және өзара бағалауы.
4Жазу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау.
5Сөйлеу нормаларын сақтау бойынша тапсырмаларды жоспарлау
6Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлау.
7Графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін пайдалану әдістері
8Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
9Зерттеу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды әзірлеу
10Мәтіндерді модельдеу
11Тиімді сауалнама
12Түсіну және стратегия дағдылары. Тыңдау дағдылары
13Түсіну және стратегия дағдылары. Сөйлеу дағдылары
14Түсіну және стратегия дағдылары. Оқу дағдылары
15Түсіну және стратегия дағдылары. Жазу дағдылары
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023
2Еркибаева Г.Г. оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022.
3Еркибаева Г.Г. жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022.
4И. Ю. Гац. Тапсырмалар мен жаттығуларда орыс тілін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. М., Юрайт, 2023
5С. Ж. Чаканова. Орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2017.