Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RODOORDOT 4333 | Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілін оқыту әдістемесі II | төртінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Курс мақсаты: білімгерлерді әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық үдерістердің даму тарихымен, білім беру жүйесіндегі инновациялық процестердің теориясы ретінде педагогиқалық инноватиканың мазмұны және құрылымымен таныстыру.
Жоқ
Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілін оқыту әдістемесі І
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий,
11. Презентация,
12. Іскерлік ойындар,
13. Ассограмма,
14. Библиография,
15. Тест,
16. Жазбаша әдіс.
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.
1 | оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін біледі; |
2 | оқу бағдарламаларына сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын қолдана алады; |
3 | оқу бағдарламаларына сәйкес оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолданады. |
4 | күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудың, оқу жоспарының құрылымын біледі; |
5 | оқу мақсаттарына сәйкес қысқа мерзімді жоспарлауды құра алады, бағалау критерийлерін дұрыс тұжырымдайды; |
6 | педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы саласында алған білімдерін қолдануға қабілетті, оқу процесін ұйымдастыруда рефлексия мен кері байланысты жүзеге асырады. |
7 | толерантты, көпмәдениетті, көпұлтты, көпконфессиялы қоғамдағы педагогикалық ынтымақтастыққа коммуникацияға дайын |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Оқу бағдарламасы мен оқу жоспарларын талдау. | |
2 | Тыңдау, сөйлеу, оқу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау | |
3 | Сабақтың өзін-өзі және өзара бағалауы. | |
4 | Жазу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды жоспарлау. | |
5 | Сөйлеу нормаларын сақтау бойынша тапсырмаларды жоспарлау | |
6 | Оқу бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлау. | |
7 | Графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін пайдалану әдістері | |
8 | Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту | |
9 | Зерттеу дағдыларын дамыту бойынша тапсырмаларды әзірлеу | |
10 | Мәтіндерді модельдеу | |
11 | Тиімді сауалнама | |
12 | Түсіну және стратегия дағдылары. Тыңдау дағдылары | |
13 | Түсіну және стратегия дағдылары. Сөйлеу дағдылары | |
14 | Түсіну және стратегия дағдылары. Оқу дағдылары | |
15 | Түсіну және стратегия дағдылары. Жазу дағдылары |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023 | |
2 | Еркибаева Г.Г. оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022. | |
3 | Еркибаева Г.Г. жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022. | |
4 | И. Ю. Гац. Тапсырмалар мен жаттығуларда орыс тілін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. М., Юрайт, 2023 | |
5 | С. Ж. Чаканова. Орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2017. |