Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RFTAB 12121 | Үйден оқу машығы A2-B1 | Бірінші курс | 5/150 | 3 | 0 | 3 | 0 |
Пән ағылшын тілінде оқу арқылы А2-В1 деңгейлі грамматикалық құрылымдарды, жаңа лексикалық элементтерді, сөздік қорды және айтылу элементтерін ауызекі тілде қолдануды қалыптастырады. Білім алушы сөздік қорын және түсіну дағдыларын нығайтады, бұрынғы идеяларын қазіргімен ұштастыра отырып, сыни ойлау мен оқу дағдысын және қарым-қатынас жасауды шыңдайды.
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы мен фонетикасы
Ағылшын тілі В2
1. Топпен Жұмыс, Жұптық Жұмыс, Блиц-Сұрақтар
2. Сын Тұрғысынан Ойлау, Миға Шабуыл, Кейс-Стадий
3. Дамыта Оқыту Әдісі, Проблемалық Шығарма Әдісі
4. Тест, Жаттығулар, Эссе
5. Сөйлеу (Пікір Алмасу, Сұрақ Жауап)
1 | 1- Грамматикалық, фонетикалық, лексикалық білімдерін жетілдіру арқылы тыңдау жəне сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастырады және жетілдіреді; |
2 | 2- фонетикалық, морфематикалық, синтаксистік жəне коментті талдау жүргізеді; практикалық және кәсіби біліктілігін арттырады; |
3 | 3 - Филологияның бір бөлігі ретінде тіл біліміне қатысты - тіл білімінің қызметі, табиғаты, тіл білімінің теориялық аспектісінің әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы теориялық білімін қалыптастырады; |
4 | 4 - қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары, мектептері, тұжырымдамалары мен теорияларының мазмұны жайлы білімін жинақтайды; |
5 | 5 - барлық заманауи ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тілдің құрылымы мен тіл теориясының принциптері жайлы білімін жетілдіреді; |
6 | 6 - кәсіби теориялық және лингвистикалық ойлау дағдыларын дамытады; Тіл білімінің теориялық аспектісін тарихи тұрғыдан түсіндіреді. |
7 | 7 - Қарым-қатынас дағдыларын осы процестің негізгі заңдылықтары мен тетіктері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімді дамыту арқылы қалыптастырады; |
8 | 8 – тиімді өзара қарым-қатынастың нақты әдістерін қолданады және қарым-қатынас дағдыларын дамытады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | БІР: Өмір сүрген бала | |
2 | ЕКІ: Жоғалып бара жатқан әйнек | |
3 | ҮШІНШІ: Ешкімнен келген хаттар | |
4 | ТӨРТ: Кілттерді сақтаушы | |
5 | БЕС: Диагон аллеясы | |
6 | АЛТЫНШЫ: Тоғыз және Үш квартал платформасынан саяхат | |
7 | ЖЕТІ: Сұрыптау қалпақ СЕГІЗ: Сусын шебері | |
8 | ТОҒЫЗ: Түн ортасы дуэлі | |
9 | ОН: Хэллоуин | |
10 | ОН БІР: Квиддич | |
11 | ОН ЕКІ: Эризд айнасы | |
12 | ОН ҮШ: Николас Фламел ОН ТӨРТ: Норберт, норвегиялық Риджбек. | |
13 | ОН БЕС: Тыйым салынған орман | |
14 | ОН АЛТЫ: Люк арқылы | |
15 | ОН ЖЕТІ: Екі жүзді адам |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Роулинг Дж.К., Поттер Гарри және философиялық тас. – Блумсбери, 2015 ж. | |
2 | 2. 5В011900 – «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының студенттеріне арналған үйде оқу: Оқу-әдістемелік кешен. / Құраст. С.С. Мұхтарова. - Ақтөбе: УМО АУ атындағы. С.Бәйшева, 2016. - 69 б. | |
3 | 3. 5В011900 – «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының студенттеріне арналған үйде оқу: Курс бағдарламасы (SYLLABUS). / Құраст. Н.Н. Маханбетова, С.М. Сұлтанова. - Ақтөбе: УМО АУ атындағы. С.Бәйшева, 2016. - 45 б. |