Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RET 3215 | Орыс әдебиеті теориясы | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Көркем әдебиеттің мәні, әдеби деректану және әдеби текстология туралы түсінік қалыптастыру.
Пән әдебиетті с өз өнерінің бір түрі ретінде түсінуге байланысты теории мәселелерді зерттеуге бахытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер заманауи зерттеу құралдарын және әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді таратудың әртүрлі тәсілдерін, көркем шығармалардың мәті дерін Салыстымалы тарихи талдау дағдыларын меңгереді.
жоқ
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. ИТ технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий.
1 | Орыс ауызша халық шығармашылығының мазмұны мен даму заңдылықтарын, орыс фольклорының дамуының негізгі кезеңдерін сипаттайды; |
2 | Орыс фольклорының шығармаларында көрсетілген эстетикалық заңдар мен көркемдік сана формаларын түсіндіреді; |
3 | Заманауи зерттеу құралдары мен әдебиеттанудың негізгі тұжырымдамалары туралы білімді таратудың әртүрлі тәсілдерін біледі. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әдебиет теориясы ғылым ретінде курстың пәні мен міндеттері. Әдебиет теориясының ғылыми негіздері. Ғылымның қалыптасу тарихы. | |
2 | Әдебиет туралы түсінік әдебиет және фольклор. Көркем шығарма туралы түсінік. Көркем шығарманың пәні, идеялық мазмұны, композициясы | |
3 | Әдебиет пен өнердің қоғамдық рөлі әдеби шығарма көркем тұтастық ретінде. Сюжет, тілдік құралдар, мәселе, тақырып, жұмыс идеясы. | |
4 | Көркем образ туралы түсінік . Көркем сурет. Таңба және оның түрлері. Батыр. Кейіпкер. Мінез. Түрі. Шығармадағы кескіндер жүйесі. | |
5 | Бейнелі модель мен ғылыми тұжырымдаманың моделінің айырмашылығы-көркем шығарманың мазмұны мен формасы. Мазмұны мен формасының бірлігі. | |
6 | Симвoл и егo типы. Художественная речь. Поэтическая стилистика. Литературные приемы и тропы. | |
7 | Әдеби шығарма. Көркем сөйлеу. Әдебиеттерді босану және олардың генезисіне бөлу. Әдебиет түрлері. Шетелдік және ресейлік ғалымдардың әдебиетті тұқымдастар мен түрлерге бөлу туралы ғылыми еңбектері. | |
8 | Көркем шығарманың мазмұны мен формасы. Эпостың, лириканың және драманың түрлері мен жанрлары. Сатира және оның әдеби ұрпақ жүйесіндегі орны. Драманың жалпы принциптері. Сатираның эстетикалық функциялары. Күлкі, күлкілі, ирония. | |
9 | Қазіргі әдебиеттанудағы әдеби тұқымдастар мен түрлердің проблемасы. Қазіргі әдебиеттанудағы әдеби тұқымдастар мен түрлердің проблемасы. Автор және Батыр. Баяндаушы және баяндаушы. Салыстырмалы сипаттама. Шығармадағы авторлық субъективтілік және автор нақты тұлға ретінде. | |
10 | Әдеби бағыттар, ағымдар, мектептер. Декаденция және модернизм, олардың философиялық негізі. Стиль және көркемдік әдіс | |
11 | Сатира және оның әдеби ұрпақ жүйесіндегі орны Герменевтика. Түсіну. Түсіндіру. Мағынасы | |
12 | Драманың жалпы принциптері. Әдебиет және мәтін. Мәтін семиотиктер мен мәдениеттанушылар ұғымы ретінде. Әдеби мәтіннің жан-жақтылығы. | |
13 | Стиль және көркемдік әдіс' көзқарас ' композицияны талдау құралы ретінде. Реминисценция. Интермәтіндік. | |
14 | Декаденция және модернизм, олардың философиялық негізі. Әдеби процесс. Қоғам мен әдебиет дамуының өзара байланысы | |
15 | Әдеби процесс әдебиет және заманауи зерттеу әдістері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Г. Г. Хазагеров. Әдебиет теориясының негіздері. Оқулық. М., Юрайт, 2023 | |
2 | Ошақбаева ж. б. әдебиет теориясының сұрақтары. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2017. | |
3 | Бердалиева р. ш. әдебиеттанудың философиялық-әдіснамалық негіздері. Оқу құралы. Түркістан, 2018 | |
4 | М. Е. Крошнева. Әдебиет теориясы. Ульяновск, 2017 |