Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
RDÖM 3328 | Орыс тілін оқыту әдістемесін 1 | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі туралы білімді қалыптастыру. Пән мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің негізгі (базалық) санаттарын, негізгі ұйымдастырушылық нысандарын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер орыс тіліндегі заманауи әдістемелер негізінде оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай және өткізе алады.
Орыс тілін оқыту әдістемесін 2
жоқ
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,
2. Жұпта жұмыс істеу,
3. Блиц сұрақтары,
4. Кейс-стади,
5. Дамытушылық оқыту әдістері,
6. Шығармашылық оқыту әдістері,
7. IT технологиясын қолдану
8. Топтық жұмыс,
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),
10. Глоссарий
1 | орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлай және жүргізе алады; |
2 | педагогикалық инновацияның теориясы мен практикасы туралы деректерді меңгереді және қолданады, білім мен дағдыларды практикада тексереді, маңыздылығына қарай жіктейді. |
3 | кәсіби қызмет түрлерін, олардың функциялары мен міндеттерін біледі, кәсіби дағдылары мен дағдыларына, ұйымдастырушылық дағдыларына ие; |
4 | өзінің әдістемелік сауаттылығын рефлексиялау негізінде әдістемелік портфолионы қорғауды жүзеге асырады, |
5 | әртүрлі типтегі ғылыми дизайнды жүзеге асырады, кәсіби позицияның рөлін анықтайды |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесіндегі орыс тілі. Орыс тілі қарым-қатынас пен таным құралы ретінде. Орыс тілі оқу пәні және оқу құралы ретінде. Жаңартылған оқу бағдарламасына кіріспе: 'Мәңгілік ел' Патриоттық Актісі. ҚР орта білім беру мазмұны. | |
2 | Орыс тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі Орыс тілін оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Орыс тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы. Орыс тілін оқыту әдістемесіндегі зерттеу әдістері. Әдістемелік эксперимент. Орыс тілін оқытудағы Диагностика және болжау. Орыс тілі әдістемесінің тарихи дамуы Орыс тілінің алғашқы оқулықтары. Кеңес заманында орыс тілін оқыту. Бастаудағы орыс тілін оқыту жүйесінің ерекшеліктері. | |
3 | Орыс тілі оқу пәні ретінде ҚР-дағы жалпы орта білім беру жүйесіндегі орыс тілінің рөлі. Қазіргі кезеңде орыс тілін үйрену және оны орта мектепте оқыту мақсаттары. Орыс тілінің мектеп курсының құрамы. Орыс тілінің мектеп курсының мазмұны мен құрылымы. Авторлық (негізгі емес) оқу бағдарламалары. Орыс тілін тереңдетіп оқыту. Оқу жоспары: жоспарлау және ресурстар: 1. Оқу бағдарламасының мазмұны мен құрылымы. | |
4 | Орыс тілін оқыту құралдары Оқу-әдістемелік кешен және оның негізгі компоненттері. Оқулықты толықтыратын құралдар. Орыс тілін оқытудағы көрнекілік құралдары. | |
5 | Әдіс орыс тілі әдістемесінің категориясы ретінде Дидактика мен Әдістемедегі оқыту әдісінің түсініктері. Оқыту әдістерінің жіктелуі. Орыс тілін оқыту әдістері мен әдістері. Тиімді оқыту және оқыту: 1.Тиімді оқыту мен оқытудың сипаттамалары. 2. Оқыту мен оқу процесінде белсенді оқытуды қолдану. | |
6 | Мектепте орыс тілі бойынша оқу процесін ұйымдастыру Оқу материалын жоспарлау. Орта және қысқа мерзімді сабақтарды жоспарлау. Сабақ тиімділігінің шарттары. Критериалды бағалау жүйесі Орыс тілі сабағы. Орыс тілінің нақты сабағының мақсаттары мен мазмұны. Сабақтың құрылымдық элементтері және олардың функциялары. Орыс тілі сабақтарының түрлері мен түрлері. Орыс тілі сабағын талдау | |
7 | Лексиканы зерттеу әдістемесі Орыс тіліндегі мектеп бағдарламаларындағы Лексика және оны зерттеу міндеттері. Мектеп лексикасы курсының лингвистикалық негіздері. Мектеп бағдарламасының құрылымындағы лексиканың орны. Орыс тілінің мектеп курсындағы лексикалық ұғымдар мен дағдылар. Лексикалық жаттығулар және олардың түрлері. Морфологияны зерттеу әдістемесі Мектептегі морфологияны зерттеудің маңызы. Мектептегі морфологияны зерттеу мақсаттары. Әдістемелік мәселе ретінде мектеп морфология курсының мазмұнын таңдау. Сөйлеу бөліктерінің грамматикалық категориялары. Морфологияны зерттеу барысында студенттердің оларды игеруі. Морфологиялық ұғымдарды енгізу әдістемесі. | |
8 | Синтаксисті зерттеу әдістемесі Орыс тілі курсындағы синтаксистің орны.Мектептегі синтаксисті зерттеу міндеттері. Мектеп синтаксисі курсының лингводидактикалық негіздері. Синтаксистің орыс тілі курсының басқа бөлімдерімен байланысы. Орыс тілінің мектеп курсындағы синтаксистің практикалық бағыты. Синтаксисті оқыту жолдары, әдістері, құралдары. | |
9 | Емлені зерттеу әдістемесі Орыс тілінің мектеп курсындағы емле. Орфографияны зерттеу мақсаттары. Орфографияны зерттеу мазмұны. Мектептегі орфографияны зерттеудің теориялық негіздері. Орфографиялық жаттығулар. Мектептегі емле мен дидактикалық материалды зерттеу ережелері. Емлені оқыту процесі. 8-9 сыныптарда емле дағдылары бойынша жұмыс. Орфографияны оқыту процесінде қалыптасатын Дағдылар мен дағдылар. | |
10 | Тыныс белгілерін зерттеу әдістемесі Орыс тыныс белгілерінің мақсаты мен негіздері. 1-ден 9-сыныпқа дейінгі тыныс белгілерін оқыту жүйесі. Мектепте тыныс белгілерін оқыту әдістемесінің принциптері. Тыныс белгілерінің қателіктерінің түрлері мен себептері. Тыныс белгілерінің сипаттамасы. Тыныс белгілерін оқытуда қолданылатын жаттығулардың негізгі түрлері. Синтаксистік емес тақырыптарды зерттеу процесінде тыныс белгілері бойынша жұмыс. | |
11 | Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін оқыту. 1.Тыңдауға, сөйлеуге, оқуға және жазуға үйрету 2..Сөйлеу әрекеті-сөйлеу қарым-қатынасының көрінісі. 3.Сөйлеу және жазу-сөйлеу әрекетінің өнімді (шығармашылық) түрлері. 4.Сөйлеу қарым-қатынасы оқытудың мақсаты ретінде. | |
12 | Оқушылардың сөйлеуін қалыптастыру және дамыту әдістемесі әдістемелік мәселе ретінде сөйлеуді дамыту Мектепте сөйлеуді дамыту бойынша жұмыстың мазмұны мен негізгі бағыттары. Орыс тіліндегі бағдарламаларда оқушылардың сөйлеуін дамыту мәселелері. Сөйлеуді дамыту әдістемесінің лингвистикалық және психологиялық негіздері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Орыс тілін және әдеби оқуды оқыту әдістемесі. Оқулық және семинар. Ред.т. и. Зиновьева. М., Юрайт, 2023 | |
2 | 2.Орта мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі. Т XIV.Еркібаева Г. Г. Шымкент, 2022. | |
3 | 3.Оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Т IX. Еркібаева Г. Г. Шымкент, 2022. | |
4 | 4.Тапсырмалар мен жаттығуларда орыс тілін оқыту әдістемесі. И. Ю. Гац. М., Юрайт, 2023 | |
5 | 5.Еркібаева Г. Г.. Орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2019. http://library2.ayu.edu.kz | |
6 | 6.Чеканова С.Ж. орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2017. http://library2.ayu.edu.kz |