Журналистика
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
QB/HI 3220 Қоғаммен байланыс Үшінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Баешова Балзия Шегетайқызы

Пән мақсаты болашақ журналистердің баспасөз хатшысы жұмысын толықтай игеруіне септігін тигізу. Мекеменің беделін, имиджін қалыптастыруына, заман талабына сай баспасөз хатшысының жақсы маман ретінде стратегиялық жағынан мықты саясаткер болуына қажетті мағлұматтар алады. Пән ресми, бейресми құжаттарды рәсімдеуді, келіссөздер жүргізуді, БАҚ-ты ақпараттандыруды, лауазымды тұлғалармен әңгімелесуді басты назарға ала отырып, өз жұмысын тиянақты, аса жауапкершілікпен атқаруына, баспасөз хатшысы ретінде менеджерлік тәсілін игеруіне бағытталады.

Іскерлік журналситика

Конвергентті журналистика

ж.ж-жазбаша жұмыс, а.с-ауызша сұрау, а.ж-ауызша-жазбаша, э-эссе,  п- презентация, г- глоссарий, ш-шығармашылық

1ОН10-Мақсатты аудитория үшін қолжетімді нысанда ақпаратты интерпретациялау және объективті түрде, бұрмалауға жол бермей жариялау. -Ньюсмейкерлер мен оқиғалар қатысушыларымен, куәлермен, басқа да өзекті ақпарат көздерімен байланыс орнатып, мәліметтер жинақтайды, оқиға орнына барып, оқиғаларды тікелей эфирде жариялауды ұйымдастырады. -Әр түрлі жанрдағы хабарларды (теледидар, радио, интернет эфирде жұмыс істеу кезінде) дайындап үйренеді, аудио (бейне) жабдықтарымен жұмыс істейді.
2ОН11-Маңызды құжаттарды, баспа материалдарын және ақпараттық агенттіктерді талдау үшін білімін пайдаланады - Көпшілік кәсіптердің белгілі өкілдерін (саясаттанушыларды, әлеуметтанушыларды, ғалымдарды және өзге де құзыретті тұлғаларды) шолуға тартуға қабілетті.
3ОН12-Пайдаланылатын ақпараттың шынайылығы мен өзектілігін тексеріп, жазады. -Контентті оңтайландыру үшін дайындалған (оның ішінде жеке) материалдарды (сценарийлерді) бейімдеу/редакциялауды орындайды. - Әдеби шығармаларды сценарийге қайта өңдеу, бағдарламалар мен көрсетілімдердің сценарийін жазып көрсетеді
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. «Public Relation» ұғымына түсінікАуызша және жазбаша
2PR маман жұмысыАуызша және жазбаша
3«Қоғаммен байланыстың» міндеті мен мақсатыАуызша және жазбаша
4PR-насихат құралы ретіндеАуызша және жазбаша
5PR этикасы және оның кәсіби стандарттарыАуызша және жазбаша
6PR заңдарын ұғыну және талдауАуызша және жазбаша
7PR және қоғам қатынастарыАуызша және жазбаша
8«Қоғаммен байланыс» маманының кәсіби адалдығыАуызша және жазбаша
9PR және аудиторияАуызша және жазбаша
10PR және БАҚАуызша және жазбаша
11PR маман міндеттері мен талаптарыАуызша және жазбаша
12PR-шының басты қағидасыАуызша және жазбаша
13PR және ашықтықАуызша және жазбаша
14Жарнама мен пиардың айырмашылығыАуызша және жазбаша
15БАҚ-тағы негатив мәтіндерАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: 1. Бекболатұлы, Ж. Қоғаммен байланысқа(PR) кіріспе. Оқу құралы [Текст] / Ж. Бекболатұлы. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. - 114 с. 2. Шынғысова, Н. PR теориясы мен практикасы. Оқу құралы [Текст] / Н. Шынғысова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. - 85 с. Қосымша: 1. Қазақстандағы әлеуметтік желілердегі өшпенділік тілінің мониторингі. Құраст. П. Банников. Алматы, 2017 2. Сұлтанбаева Г.С. Интеллектуалдық ұлт гуманитарлық технологиялар фокусында: ұжымдық монография / Г.С. Сұлтанбаева, С.Н. Велитченко, О.П. Ложникова. - Алматы: Қазақ университеті, 2015. - 144 б.