Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PZAA2207 Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Түрікше, Қазақ тілі
Рысбекова А.К.

Пәннің мақсаты: педагогикалық-психологиялық ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдері мен мазмұнын үйренеді, ақпарат көздерінен алынған нәтижелерді зерттеу мен өңдеу тәсілдері туралы мағлұматтармен танысады, педагогикалық-психологиялық ғылыми-зерттеу жүргізу барысын қамту жолдарын көрсетеді.

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1-оқу-тәрбие үдерісіне кәсіби қоғамдастықтардың, құқық органдарының, медициналық әлеуметтік қызметтерінің, балалар, жасөспірімдер қозғалыстарының, жастар ұйымдарының т.б. өкілдерімен бірлесіп жұмыс жасауға қабілетті;
2- мектеп тәжірибесін зерттейді, бағалайды, өз әріптестерінің тәжірибесін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін және басқа да дәлелдік дереккөздерді пайдаланады; (ОН6).
3- педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді;
4-оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі пәні, мақсаты мен міндеттері.
2Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері.
3Ғылымның логикасы. Әдіснама. Ғылым әдіснамасы.
4Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және ғылыми-ізденіс жұмыстарының кезеңдері
5Педагогикалық ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен ғылыми аппараты
6Ғылыми зерттеу әдістері және әдістемесі.
7Теориялық зерттеу әдістері.
8Эмпирикалық зерттеу әдістері
9Психологиялық-педагогикалық эксперимент және оның түрлері, өткізу әдістемесі.
10Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және жинақтау
11Ғылыми зерттеу жұмысының түрлері.
12Педагогикалық зерттеудегі негізгі ұғымдар, түсініктер мен терминдер жүйесі
13Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
14Педагогикалық зерттеу нәтижелерін мектеп тәжірибесіне ендіру.
15Педагогикалық-психологиялық өлшеу түрлері мен әдістері.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Қаңтарбай С.Е., Жүсіпова Ж.А. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі: Оқулық – Алматы, 2011ж.
2Сапина С.М., Динаева Б.Б. Академиялық адалдық және ғылыми-зерттеу жұмысын жазу техникасы. Оқу-әдістемелік құрал. – Нұр-Сұлтан, 2020ж.
3Таубаева Ш.Методология м и методы педагогических исследований: учебник – Алматы, 2019
4Таубаева Ш.Исследовательская культура учителя: от теории к практике. Монография. – Алматы, 2016