Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PZAA2207 | Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәннің мақсаты: педагогикалық-психологиялық ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдері мен мазмұнын үйренеді, ақпарат көздерінен алынған нәтижелерді зерттеу мен өңдеу тәсілдері туралы мағлұматтармен танысады, педагогикалық-психологиялық ғылыми-зерттеу жүргізу барысын қамту жолдарын көрсетеді.
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | -оқу-тәрбие үдерісіне кәсіби қоғамдастықтардың, құқық органдарының, медициналық әлеуметтік қызметтерінің, балалар, жасөспірімдер қозғалыстарының, жастар ұйымдарының т.б. өкілдерімен бірлесіп жұмыс жасауға қабілетті; |
2 | - мектеп тәжірибесін зерттейді, бағалайды, өз әріптестерінің тәжірибесін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін және басқа да дәлелдік дереккөздерді пайдаланады; (ОН6). |
3 | - педагогикалық және психологиялық диагностикалау барысында балалар мен жасөспірімдердің жеке-типологиялық, тұлғалық және жас ерекшеліктерін ескере отырып диагностикалайды және нәтижелерін дәлдікпен көрсетеді; |
4 | -оқу үдерісінің стратегиялары мен жаңа модельдерін жобалау үшін педагогикалық мақсаттарды тұжырымдау әдістерін талдайды (ОН8). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі пәні, мақсаты мен міндеттері. | |
2 | Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. | |
3 | Ғылымның логикасы. Әдіснама. Ғылым әдіснамасы. | |
4 | Ғылыми зерттеудің бағытын таңдау және ғылыми-ізденіс жұмыстарының кезеңдері | |
5 | Педагогикалық ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы мен ғылыми аппараты | |
6 | Ғылыми зерттеу әдістері және әдістемесі. | |
7 | Теориялық зерттеу әдістері. | |
8 | Эмпирикалық зерттеу әдістері | |
9 | Психологиялық-педагогикалық эксперимент және оның түрлері, өткізу әдістемесі. | |
10 | Озық педагогикадық тәжірибені зерттеу және жинақтау | |
11 | Ғылыми зерттеу жұмысының түрлері. | |
12 | Педагогикалық зерттеудегі негізгі ұғымдар, түсініктер мен терминдер жүйесі | |
13 | Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру | |
14 | Педагогикалық зерттеу нәтижелерін мектеп тәжірибесіне ендіру. | |
15 | Педагогикалық-психологиялық өлшеу түрлері мен әдістері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қаңтарбай С.Е., Жүсіпова Ж.А. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі: Оқулық – Алматы, 2011ж. | |
2 | Сапина С.М., Динаева Б.Б. Академиялық адалдық және ғылыми-зерттеу жұмысын жазу техникасы. Оқу-әдістемелік құрал. – Нұр-Сұлтан, 2020ж. | |
3 | Таубаева Ш.Методология м и методы педагогических исследований: учебник – Алматы, 2019 | |
4 | Таубаева Ш.Исследовательская культура учителя: от теории к практике. Монография. – Алматы, 2016 |