Психология-Дінтану
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
Psі 1294 Психодиагностика Бірінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Садуова Жанар Нуралиевна

Пән мазмұнында психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, психодиагностикалық зерттеу деңгейлері мен психологиялық категориялар қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент практикалық психологтың қызмет саласына байланысты психодиагностиканың басты міндеттері, жаңа тестілерді құрудың негізінде жатқан стандарттау процедуралары туралы теориялық білімдерді меңгереді. Психодиагностикалық әдістерді критерийлерге сай жіктеуді игеріп, психодиагностиканың тұжырымдамалық аппараты бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады.

Даму психологиясы

Әлеуметтік психология

Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

1- Педагог-психолог маманның іс-әрекетін әртүрлі тәсілдерін меңгереді;
2- Білім жүйесіндегі педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру формалары мен әдістері жайлы ақпаратты нәтижелі талдайды;
3- педагог-психолог қызметінің түрлері және оқу тәрбие үдерісін басқарудың әдістемесін жинақтайды;
4- Заманауи педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу әдістемесін және озық технологияларды қолдануға қабілеті мен дайындығын көрсетеді;
5- білім жүйелерінде білім беру үдерісін ұйымдастыру мен нәтижелерін бақылау дағдыларын ауызша және жазбаша қолданады;
6- тұтас педагогикалық үдерісте білім субъектілірінің іс-әрекетін үйлестіріп, педагогикалық-психологиялық қызметті талапқа сай ұйымдастырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Психодиагностика ғылыми технология ретіндеАуызша
2Практикалық психологиядағы психодиагностиканың міндеттері мен функцияларыАуызша
3Аналитикалық бақылау мен эксперттік бағалауларАуызша
4Оқу жетістіктерін диагностикалайтын тесттерді құрастыру технологиясыАуызша
5Психологиялық тестілеуАуызша
6Тұлға аралық қатынастар мен топтардың психодиагностикасыАуызша
7Тұлғаның талаптану деңгейі мен өзіндік бағасын диагностикалауАуызша
8Тұлға психодиагностикасыАуызша
9Білім беру жүйесіндегі диагностикаАуызша
10Тәрбиелеудегі психодиагностикалық қызметАуызша
11Түрлі ғылыми мектептер мен бағыттардағы психодиагностикалық процедураларды құрастыруАуызша
12Психодиагностиканың әдістеріАуызша
13Кәсіби консультациялаудағы диагностикаАуызша
14Клиентті экспертизалау (аттестация) мен консультациялаупсиходиагностикалық жағдайдың екі типіАуызша
15Тұлғаның қызығушылықтарының картасыАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1М.Искакова. Психодиагностика. Оқулық, -Алматы, 2014
2Психолого-педагогическая диагностика и развитие творческого потенциала и креативности студентов и магистрантов. Учебник. Алматы: Қазақуниверситеті, 2014.
3«Біз біргеміз! – Мы вместе!» жобасы аясында мектептегі педагогикалық тәжірибедегі диагностикалық қызмет: оқу-әдістемелік құрал. Алматы 2018ж. Қ.Ш. Молдасан
4Практическая психология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020. Кабакова М.
5Психолого-педагогическая диагностика личности. Учебное пособие. Абдуллаева, Г. О. 2020