Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Psі 1294 | Психодиагностика | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән мазмұнында психодиагностиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, психодиагностикалық зерттеу деңгейлері мен психологиялық категориялар қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент практикалық психологтың қызмет саласына байланысты психодиагностиканың басты міндеттері, жаңа тестілерді құрудың негізінде жатқан стандарттау процедуралары туралы теориялық білімдерді меңгереді. Психодиагностикалық әдістерді критерийлерге сай жіктеуді игеріп, психодиагностиканың тұжырымдамалық аппараты бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Даму психологиясы
Әлеуметтік психология
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық шығарма әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | - Педагог-психолог маманның іс-әрекетін әртүрлі тәсілдерін меңгереді; |
2 | - Білім жүйесіндегі педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру формалары мен әдістері жайлы ақпаратты нәтижелі талдайды; |
3 | - педагог-психолог қызметінің түрлері және оқу тәрбие үдерісін басқарудың әдістемесін жинақтайды; |
4 | - Заманауи педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу әдістемесін және озық технологияларды қолдануға қабілеті мен дайындығын көрсетеді; |
5 | - білім жүйелерінде білім беру үдерісін ұйымдастыру мен нәтижелерін бақылау дағдыларын ауызша және жазбаша қолданады; |
6 | - тұтас педагогикалық үдерісте білім субъектілірінің іс-әрекетін үйлестіріп, педагогикалық-психологиялық қызметті талапқа сай ұйымдастырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Психодиагностика ғылыми технология ретінде | Ауызша |
2 | Практикалық психологиядағы психодиагностиканың міндеттері мен функциялары | Ауызша |
3 | Аналитикалық бақылау мен эксперттік бағалаулар | Ауызша |
4 | Оқу жетістіктерін диагностикалайтын тесттерді құрастыру технологиясы | Ауызша |
5 | Психологиялық тестілеу | Ауызша |
6 | Тұлға аралық қатынастар мен топтардың психодиагностикасы | Ауызша |
7 | Тұлғаның талаптану деңгейі мен өзіндік бағасын диагностикалау | Ауызша |
8 | Тұлға психодиагностикасы | Ауызша |
9 | Білім беру жүйесіндегі диагностика | Ауызша |
10 | Тәрбиелеудегі психодиагностикалық қызмет | Ауызша |
11 | Түрлі ғылыми мектептер мен бағыттардағы психодиагностикалық процедураларды құрастыру | Ауызша |
12 | Психодиагностиканың әдістері | Ауызша |
13 | Кәсіби консультациялаудағы диагностика | Ауызша |
14 | Клиентті экспертизалау (аттестация) мен консультациялаупсиходиагностикалық жағдайдың екі типі | Ауызша |
15 | Тұлғаның қызығушылықтарының картасы | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | М.Искакова. Психодиагностика. Оқулық, -Алматы, 2014 | |
2 | Психолого-педагогическая диагностика и развитие творческого потенциала и креативности студентов и магистрантов. Учебник. Алматы: Қазақуниверситеті, 2014. | |
3 | «Біз біргеміз! – Мы вместе!» жобасы аясында мектептегі педагогикалық тәжірибедегі диагностикалық қызмет: оқу-әдістемелік құрал. Алматы 2018ж. Қ.Ш. Молдасан | |
4 | Практическая психология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020. Кабакова М. | |
5 | Психолого-педагогическая диагностика личности. Учебное пособие. Абдуллаева, Г. О. 2020 |