Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PKК 6307 | Педагогикалық қарым-қатынас | Екінші курс | 6 | 180 | 2 | 2 | 0 |
Пән магисттарнтарға қарым-қатынастың мақсаты әрбір жеке адамның немесе тұтас алып қарағанда қоғамның бірлескен қызметіне түзетулер ендіру мен жоспарлауды қалыптастыруға бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар педагогикалық қарым-қатынас адамдар арасындагы өзара тығыз байланысты қамтамасыз етуге, іс-әрекеттерді үйлестіріп реттеуге дұрыс багытты түзеуге, ой-сананың дамуына, кәсіби коммуникативті біліктіліктер мен дағдылар әріптестер әрекетіне бақылау жүргізу және іскерлік қарым-қатынас ситуацияларында меңгеріледі.
Жоқ
Жоқ
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.
1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
2 | - Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық қарым–қатынас мәдениеті адамзат мәдениетінің негізгі сатысы. | Ауызша |
2 | Педагогикалық қарым–қатынас мәдениеті ғылыми білім саласы. | АуызшаБиблиография |
3 | Педагогикалық қарым–қатынас мәдениетін танудың дүниетанымдық негіздері. | презентацияСұрақ-жауап |
4 | Коммуникативтік қабілеттілік қарым-қатынас қызметінің рөлі. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Коммуникативтік қабілеттіліктің мән мазмұны мен формасы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Мәдениеттің қарым-қатынас жүйесі. | АуызшаСұрақ-жауап |
7 | Визуальды желілердің (бейвербалды белгілердің) байланыстырушысы құралдық рөлі. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Вербальды және тілдік емес белгілер мәні | презентацияСұрақ-жауап |
9 | Мінез – құлық моделі | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
10 | Жанжалды жағдайдағы мінез–құлықтың стратегиясы. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Педагогикалық қатынас шығармашылық үдеріс ретінде. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Профессионалды педагогикалық қарым-қатынастың жүйесі. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Өзін-өзі тәрбиелеуде педагогтың қатынасы. | презентация |
14 | Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас технологиясы. | презентацияСұрақ-жауап |
15 | Коммуникативті өзара іс әрекеттің сапалылығын арттыратын құралдар. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Орынбасарова Э.А. Педагог этикасы және қарым-қатынас мәдениеті: оқу құралы. Алматы: «Бастау», 2017. Б– 216. | |
2 | Беркинбаев К.М., Кадирбаева Р.И., Абжалов С.У., Бураева Ж. Педагогика: Көшбасшылық теориясы. –Оқу құралы, Шымкент, 2019. | |
3 | Әлқожаева Н.С. Педагогикалық менеджмент,-Алматы, ҚҰУ, 2018. | |
4 | Болатбаева А.А. Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент: -Алматы, ҚҰУ, 2017. | |
5 | Мыңбаева Ә.Қ Жоғары мектеп педагогикасы негіздері Алматы, 2016. | |
6 | Әлқожаева Н.С Педагогика Алматы, 2015 | |
7 | Дейл Шунк Х. Оқыту теориясы Білім беру көкжиегі- Астана 2019. |