Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PKК 6307 Педагогикалық қарым-қатынас Екінші курс 6 180 2 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Жумадуллаева А

Пән магисттарнтарға қарым-қатынастың мақсаты әрбір жеке адамның немесе тұтас алып қарағанда қоғамның бірлескен қызметіне түзетулер ендіру мен жоспарлауды қалыптастыруға бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар педагогикалық қарым-қатынас адамдар арасындагы өзара тығыз байланысты қамтамасыз етуге, іс-әрекеттерді үйлестіріп реттеуге дұрыс багытты түзеуге, ой-сананың дамуына, кәсіби коммуникативті біліктіліктер мен дағдылар әріптестер әрекетіне бақылау жүргізу және іскерлік қарым-қатынас ситуацияларында меңгеріледі.

Жоқ

Жоқ

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі,  проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық қарым–қатынас мәдениеті адамзат мәдениетінің негізгі сатысы.Ауызша
2Педагогикалық қарым–қатынас мәдениеті ғылыми білім саласы.АуызшаБиблиография
3Педагогикалық қарым–қатынас мәдениетін танудың дүниетанымдық негіздері.презентацияСұрақ-жауап
4Коммуникативтік қабілеттілік қарым-қатынас қызметінің рөлі.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
5Коммуникативтік қабілеттіліктің мән мазмұны мен формасы.АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
6Мәдениеттің қарым-қатынас жүйесі.АуызшаСұрақ-жауап
7Визуальды желілердің (бейвербалды белгілердің) байланыстырушысы құралдық рөлі.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
8Вербальды және тілдік емес белгілер мәніпрезентацияСұрақ-жауап
9Мінез – құлық моделіАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
10Жанжалды жағдайдағы мінез–құлықтың стратегиясы.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
11Педагогикалық қатынас шығармашылық үдеріс ретінде.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
12Профессионалды педагогикалық қарым-қатынастың жүйесі.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
13Өзін-өзі тәрбиелеуде педагогтың қатынасы.презентация
14Кәсіби педагогикалық қарым-қатынас технологиясы.презентацияСұрақ-жауап
15Коммуникативті өзара іс әрекеттің сапалылығын арттыратын құралдар.Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Орынбасарова Э.А. Педагог этикасы және қарым-қатынас мәдениеті: оқу құралы. Алматы: «Бастау», 2017. Б– 216.
2Беркинбаев К.М., Кадирбаева Р.И., Абжалов С.У., Бураева Ж. Педагогика: Көшбасшылық теориясы. –Оқу құралы, Шымкент, 2019.
3Әлқожаева Н.С. Педагогикалық менеджмент,-Алматы, ҚҰУ, 2018.
4Болатбаева А.А. Білім беру ұйымдарындағы стратегиялық менеджмент: -Алматы, ҚҰУ, 2017.
5Мыңбаева Ә.Қ Жоғары мектеп педагогикасы негіздері Алматы, 2016.
6Әлқожаева Н.С Педагогика Алматы, 2015
7Дейл Шунк Х. Оқыту теориясы Білім беру көкжиегі- Астана 2019.