Жалпы медицина
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PKDN 3311 Педиатриядағы клиникалық дағдылар негіздері Үшінші курс 3 90 37 0 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі, Қазақ тілі
Романова Әйгерім Ағзамханқызы, Майлыкараева Алма Асылхановна

Білімгер балалар ағзасының барлық жүйесінің өсу, даму, қалыптасу ерекшеліктері; балалардағы қарау, пальпация, перкуссия, аускультация әдістемесінің ерекшеліктері; балалар жасындағы аурулар кезіндегі науқастарды тексеру көлемі; балалардың рационалды тамақтануының принциптері және балалар организмінің принциптерін игереді.

MCQ (Multiple Choice Questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)

SAQ (short answer questions)- қысқа жауапты сұрақтар

SC(short case) - ауызша жауабы бар қысқа кейс

SEQ (short essay questions) - қысқа жауапты эссе

LEQ (long essay essay questions)ұзын жауапты эссе (жазбаша емтихан)

OR(Oral report) - презентация

SGL (small group learning) - шағынтоптардаоқыту

TaskBL (task-based learning) -мәселелерге/есептергеннегізделгеноқыту

TBL (team-based learning) – топтажұмысістеугенегізделгеноқыту

PAL (peer-assistedlearning)–құрбы-құрдастармен оқыту

SAS(Skillis Assessment Station) – дағдыларды бағалау станциясы

OSCE(Objective Structured Clinical Examination) –  объективті Құрылымдық Клиникалық Емтихан.

1ПОН1 – гистология және эмбриология,анатомия, қалыпты физиология, медициналық биофизика, молекулярлық биология және медициналық генетика, медициналық биохимия, медициналық микробиология, жалпы эпидемиология айғақты медицина негіздері пәндерінен алған білімін қолдана отырып,балалар арасында кең тараған аурулар этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникалық көрінісі, ағымы, асқынуы мен болжамын жасап,клиникалық есепті шешеді
2ПОН2 – антропометрия,нәрестелердің шартсыз рефлекстері,сонымен қатар ағзалардың пальпациясы,перкуссиясы, аускультациясы дағдыларын көрсетеді.
3ПОН 3 – өз бетінше науқастардың ауру тарихын толтырады.
4ПОН 4 – өз бетінше ешкімнің көмегінсіз нозология бойынша науқасқа зерттеу жоспарын құрастырады, уақытты тиімді пайдаланады, толтырылған құжаттарды ұсына алады.
5ПОН 5 – өзін-өзі дамыту мақсатында үнемі оқуға деген қабілетін көрсетеді, сондықтан өз бетімен экспериментальды жұмыс істейді, интернеттің ресурстарын қолданады және медициналық журналдарды оқиды.
6ПОН 6– науқасқа физикальды тексеру жүргізуді өздігінен көрсетеді, уақытты тиімді пайдаланады, презентация жасап ұсына алады, компьютерлік техниканы игерген.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1'Педиатриядағы клиникалық дағдылар негіздері'пәніне кіріспе. Педиатриялық көмекті ұйымдастыру. Дені сау бала және оның жалпы медицинадағы орны. Балалық шақ кезеңдері.АуызшаЖазбашатест
2Балалардың әртүрлі жастағы физикалық дамуы. Физикалық дамуды зерттеу әдістері. бұзылу Балалардағы физикалық дамудың ауытқулары.Ауызшапрезентациятест
3Әр түрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің зерттеу әдістемесі. Балалардағы нерв психикалық дамуды бағалау.АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап
4Балалардағы ОЖЖ зақымдануының семиотикасы. Нәрестелік кезеңдегі жүйке жүйесінің перинатальді зақымдану себептері.презентацияСұрақ-жауаптест
5Әртүрлі жастағы балалар терісінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы тері зақымдануының зерттеу әдістері. Тері бұзылыстар семиотикасы.АуызшапрезентацияСұрақ-жауап
6Әртүрлі жастағы балалардың тері асты шелмай қабатының және лимфа бездерінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы теріасты май қабаты және лимфа бездерінің зақымдану семиотикасы. Зерттеу әдістері.АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест
7Әр түрлі жастағы балалардағы сүйек жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, зерттеу әдістемесі. Зақымданудың семиотикасы.АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауаптест
8Әр түрлі жастағы балалардағы бұлшықет жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, зерттеу әдістемесі. Зақымданудың семиотикасы.Ауызшапрезентациятест
9Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Алғашқы тыныс алу механизмі. Жаңа туылған нәрестедегі тыныс алу орталығы жетілуінің клиникалық белгілері. Тыныс алу ағзаларын зерттеу әдістері.АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест
10Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің зақымдану семиотикасы. Әртүрлі жастағы балалардағы тыныстық шулар ерекшеліктері.АуызшаЖазбашапрезентациятест
11Әр түрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Жүрек қантамыр жүйесінің эмбриогенезі (органогенезі).АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест
12Әр түрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесін зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы.Ауызшапрезентациятест
13Әр түрлі жастағы балалардағы ас қорыту жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы балалардағы ас қорыту жүйесінің зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы.АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест
14Балалардағы зәр шығару және эндокриндік жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы.АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест
15Балалардағы эндокриндік жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы.АуызшаЖазбашапрезентация
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Балалар ауруларындағы клиникалық дағдылар. Оқулық, Түркістан : Тұран, 2021. К,Асқамбай; А.М. Жолдыбаева.
2Көрнекті педиатрия. Оқу құралы. М. : ГЭОТАР медия, 2015. Л. Миалл, М. Рудольф [и др.] қазақ тіліне ауд. және ред.: Б. Түсіпқалиев, Е.Бекмұхамбетов.
3Балалардың жалпы күтімі: Тәжірибелік сабақтар мен мейіргерлік практикаға нұсқаулық. Оқу құралы. / А.М. Запруднов ,К.И.Григорьев; қазақ тіліндегі басылымның жауапты редакторы А.Б.Күзгібекова; қазақ тіліне аударған: Б.С. Қошқарбаева. - М. : ГЭОТАР-Медиа, 2018.
4Балалар аурулары пропедевтикасы және балалар ауруларының күтімі: Оқулық (2-ші басылым) –К.Асқамбай. –Алматы: TechSmith, 2022
5Балалар ауруларының пропедевтикасы. Алматы, 2018. А.В.Мазурин, Н.А.Мазурина, С.А.Мазурин, Е.Т.Дадамбаев