Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PKDN 3311 | Педиатриядағы клиникалық дағдылар негіздері | Үшінші курс | 3 | 90 | 37 | 0 | 0 |
Білімгер балалар ағзасының барлық жүйесінің өсу, даму, қалыптасу ерекшеліктері; балалардағы қарау, пальпация, перкуссия, аускультация әдістемесінің ерекшеліктері; балалар жасындағы аурулар кезіндегі науқастарды тексеру көлемі; балалардың рационалды тамақтануының принциптері және балалар организмінің принциптерін игереді.
MCQ (Multiple Choice Questions) – көп жауапты сұрақтар (тесттер)
SAQ (short answer questions)- қысқа жауапты сұрақтар
SC(short case) - ауызша жауабы бар қысқа кейс
SEQ (short essay questions) - қысқа жауапты эссе
LEQ (long essay essay questions) – ұзын жауапты эссе (жазбаша емтихан)
OR(Oral report) - презентация
SGL (small group learning) - шағынтоптардаоқыту
TaskBL (task-based learning) -мәселелерге/есептергеннегізделгеноқыту
TBL (team-based learning) – топтажұмысістеугенегізделгеноқыту
PAL (peer-assistedlearning)–құрбы-құрдастармен оқыту
SAS(Skillis Assessment Station) – дағдыларды бағалау станциясы
OSCE(Objective Structured Clinical Examination) – объективті Құрылымдық Клиникалық Емтихан.
1 | ПОН1 – гистология және эмбриология,анатомия, қалыпты физиология, медициналық биофизика, молекулярлық биология және медициналық генетика, медициналық биохимия, медициналық микробиология, жалпы эпидемиология айғақты медицина негіздері пәндерінен алған білімін қолдана отырып,балалар арасында кең тараған аурулар этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникалық көрінісі, ағымы, асқынуы мен болжамын жасап,клиникалық есепті шешеді |
2 | ПОН2 – антропометрия,нәрестелердің шартсыз рефлекстері,сонымен қатар ағзалардың пальпациясы,перкуссиясы, аускультациясы дағдыларын көрсетеді. |
3 | ПОН 3 – өз бетінше науқастардың ауру тарихын толтырады. |
4 | ПОН 4 – өз бетінше ешкімнің көмегінсіз нозология бойынша науқасқа зерттеу жоспарын құрастырады, уақытты тиімді пайдаланады, толтырылған құжаттарды ұсына алады. |
5 | ПОН 5 – өзін-өзі дамыту мақсатында үнемі оқуға деген қабілетін көрсетеді, сондықтан өз бетімен экспериментальды жұмыс істейді, интернеттің ресурстарын қолданады және медициналық журналдарды оқиды. |
6 | ПОН 6– науқасқа физикальды тексеру жүргізуді өздігінен көрсетеді, уақытты тиімді пайдаланады, презентация жасап ұсына алады, компьютерлік техниканы игерген. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | 'Педиатриядағы клиникалық дағдылар негіздері'пәніне кіріспе. Педиатриялық көмекті ұйымдастыру. Дені сау бала және оның жалпы медицинадағы орны. Балалық шақ кезеңдері. | АуызшаЖазбашатест |
2 | Балалардың әртүрлі жастағы физикалық дамуы. Физикалық дамуды зерттеу әдістері. бұзылу Балалардағы физикалық дамудың ауытқулары. | Ауызшапрезентациятест |
3 | Әр түрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы балалардағы жүйке жүйесінің зерттеу әдістемесі. Балалардағы нерв психикалық дамуды бағалау. | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
4 | Балалардағы ОЖЖ зақымдануының семиотикасы. Нәрестелік кезеңдегі жүйке жүйесінің перинатальді зақымдану себептері. | презентацияСұрақ-жауаптест |
5 | Әртүрлі жастағы балалар терісінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы тері зақымдануының зерттеу әдістері. Тері бұзылыстар семиотикасы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Әртүрлі жастағы балалардың тері асты шелмай қабатының және лимфа бездерінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Балалардағы теріасты май қабаты және лимфа бездерінің зақымдану семиотикасы. Зерттеу әдістері. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест |
7 | Әр түрлі жастағы балалардағы сүйек жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, зерттеу әдістемесі. Зақымданудың семиотикасы. | АуызшаЖазбашапрезентацияСұрақ-жауаптест |
8 | Әр түрлі жастағы балалардағы бұлшықет жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, зерттеу әдістемесі. Зақымданудың семиотикасы. | Ауызшапрезентациятест |
9 | Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Алғашқы тыныс алу механизмі. Жаңа туылған нәрестедегі тыныс алу орталығы жетілуінің клиникалық белгілері. Тыныс алу ағзаларын зерттеу әдістері. | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест |
10 | Әртүрлі жастағы балалардың тыныс алу жүйесінің зақымдану семиотикасы. Әртүрлі жастағы балалардағы тыныстық шулар ерекшеліктері. | АуызшаЖазбашапрезентациятест |
11 | Әр түрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Жүрек қантамыр жүйесінің эмбриогенезі (органогенезі). | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауаптест |
12 | Әр түрлі жастағы балалардағы жүрек қан тамыр жүйесін зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы. | Ауызшапрезентациятест |
13 | Әр түрлі жастағы балалардағы ас қорыту жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы балалардағы ас қорыту жүйесінің зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест |
14 | Балалардағы зәр шығару және эндокриндік жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы. | АуызшапрезентацияСұрақ-жауаптест |
15 | Балалардағы эндокриндік жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зерттеу әдістемесі. Зақымдану семиотикасы. | АуызшаЖазбашапрезентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|