Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PILL 5206 | Тілдерді оқытудағы психологиялық мәселелер | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 7 |
Пән шет тілін оқыту психологиясы саласындағы бірқатар маңызды мәселелерді кіріспе теориялық талдауды қарастырады. Бұл курс білім алушыларға шет тілінің кейбір тілдік аспектілерін меңгеруге көмектеседі. Бұл сұрақтар төрт түрлі аспектіден қарастырылады: оқытушы, білім алушы, контекст және міндеттер. Сыни ойлау дағдыларын оқу үрдісінде талданып, талқыланатын арнайы оқылым түрлерімен танысу арқылы дамытуға бағытталған. «Тілдерді оқытудағы психологиялық мәселелер» оқу барысында білім алушылардың танымдық, зерттеу, коммуникативті және кәсіби құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Берілген пән магистранттарға шет тілін оқыту үдерісінде білім алушылардың психологиялық аспектілеріне көңіл бөлу қажеттігін үйретіп, білім алушылардың шет тілін үйренуге деген қызығушылықтары мен мотивацияларын арттырудың амал тәсілдерін үйретеді.
-
-
1. Миға шабуыл
2. кейс-стадий
3. дамыта оқыту әдісі
4. постер қорғау
5. креативтілік оқыту әдістері
6. баяндау
7. пікір алмасу
8. пікірталасу
1 | Тіл білімі, тілдерді оқыту әдістемесі және психология ғылымдары арасындағы өзара байланысты кешенді түрде толыққанды тексереді; |
2 | Шет тілін оқытудың заманауи әдістерінің тиімділігін тексеру мақсатында зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады; |
3 | Шет тілін оқыту үдерісінде білім алушылардың шет тілін үйренуге деген мотивациясы мен қызығушылықтарын арттырудың тиімді тәсілдерін анықтау мақсатында тәжірибе жұмысын ұйымдастырады; |
4 | Шет тілін оқытудың психологиялық аспектілерін талқылайды; |
5 | Білім алушылардың шет тілін оқытуға деген қызығушылықтары мен мотивациясын арттырудың тиімді тәсілдерін ұсынады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Шет тілдерін оқытудың психологиялық мазмұны және оның психолингвистикамен, психологиямен және педагогикамен байланысы | |
2 | Оқыту және таным | |
3 | Педагогикалық психология мен шет тілдерін оқыту психологиясындағы зерттеу әдістері | |
4 | Психолингвистика ғылым ретінде. Психолингвистиканың рөлі | |
5 | Шет тілі мектеп пәні ретінде, оның ерекшеліктері мен мазмұны. Шет тілдерін оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері | |
6 | Мектептер және екінші тілді меңгеру туралы ойлар | |
7 | Шет тілдерін оқыту мен оқытудың теориялары мен түрлері | |
8 | Шет тілдерін оқыту стильдері | |
9 | Шет тілдерін оқыту стратегиялары | |
10 | Сөйлеу әрекетінің психологиялық ерекшеліктері және әр түрлі жас кезеңдерінде шет тілдерін үйрену | |
11 | Тұлға және сөйлеу. Әр түрлі жас кезеңдерінде сөйлеуді дамыту | |
12 | Бірінші және екінші тілдерді меңгерудегі саралаудың психологиялық ерекшеліктері; лингвистикалық қабілеттердің қалыптасуы, диагностикасы және дамуы | |
13 | Тіл қабілеттерін диагностикалау | |
14 | Типологиялық ерекшеліктер және тілді меңгеру кезінде әртүрлі психикалық әрекеттерді орындаудың сәттілігі | |
15 | Шет тілін оқытудағы қазіргі тенденциялар |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | The Psychology of Teaching Foreign Languages Turkestan, 2012 Aripzhan Gulnur, Meruert Seitova | |
2 | Professional competence in teaching English. Khoja Ahmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, 2020 – 115 p. AkeshovaM.M. | |
3 | Белянин В.П. Психолингвистика. Учебник., М., 2003. |