Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PIAPN 6310 Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері Екінші курс 6 180 2 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Жумадуллаева Айгуль Аязбаевна

Пән педагогтың, оның тұлғасының кәсіби іс-әркеттің тұтас құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекет негіздерінің құрылымдық құраушыларын: педагогикалық қабілеттерді, техниканы, педагогикалық әсер ету құралдарын, психологиялық педагогика элементтерімен қаруландыру мәселелерін қарастырады. Оқыту нәтижесінде магистрант қазіргі психология ғылымының жетістіктері негізінде педагогикалық міндеттерді шешудің кәсіби маңызды іскерліктер кешенін, әдіс-тәсілдерін, технологиясын меңгереді.

жоқ

жоқ

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

1- мектепке дейінгі педагогиканың даму тарихы мен педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми-психологиялық негіздерін меңгеріп, білімді басқарудың жаңа тұғырларын зерттейді(ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагог – педагогикалық іс-әрекеттің субъекті ретіндеСұрақ-жауап
2Білімгер (үйренуші), (оқушы, студент) оқу іс-әрекетінің субъектіЖазбаша
3Оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасыАуызша
4Оқу мотивациясыЖазбаша
5Меңгеру – үйренуші іс-әрекетінің орталық буыныАуызша және жазбаша
6Өзіндік жұмыс – оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасыАуызша және жазбаша
7Білім беру процесінің субъектілеріАуызша
8Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
9Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі функцияларыАуызша және жазбаша
10Іс-әрекет стилінің жалпы сипаттамасыАуызша
11Сабақтың (дәрістің) психологиялық талдауы педагогтың проективті-рефлексивті іскерліктерінің бірлігі ретіндеАуызша
12Өзара әрекеттің жалпы сипаттамасыАуызша
13Оқу еңбектестігінің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
14Қарым-қатынастың жалпы сипаттамасыЖазбаша
15Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілерАуызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Дуброва В.П. Организация методической работы в дошкольном учреждении. – М,.2015.
22.Михайленко Н.Я., Короткова Н.А. Ориентиры и требования к обновлению содержания. М,.2014
33.Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие - Народное образование,2016.
44.Смирнова Е.О. Дошкольная педагогика от Фребеля до «Истоков» (Обзор педагогических систем и программ дошкольного воспитания) :Учебное пособие. – Киров , 2017.
55.Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии. Активное обучение: учеб. пособие для студ. высших уч. заведений. Изд. 3-е. – М.: Издательский центр «Академия», 2018.