| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| PIAPN 6310 | Педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық негіздері | Екінші курс | 6 | 180 | 2 | 2 | 0 | 
Пән педагогтың, оның тұлғасының кәсіби іс-әркеттің тұтас құрылымы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекет негіздерінің құрылымдық құраушыларын: педагогикалық қабілеттерді, техниканы, педагогикалық әсер ету құралдарын, психологиялық педагогика элементтерімен қаруландыру мәселелерін қарастырады. Оқыту нәтижесінде магистрант қазіргі психология ғылымының жетістіктері негізінде педагогикалық міндеттерді шешудің кәсіби маңызды іскерліктер кешенін, әдіс-тәсілдерін, технологиясын меңгереді.
жоқ
жоқ
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
| 1 | - мектепке дейінгі педагогиканың даму тарихы мен педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми-психологиялық негіздерін меңгеріп, білімді басқарудың жаңа тұғырларын зерттейді(ОН6); | 
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Педагог – педагогикалық іс-әрекеттің субъекті ретінде | Сұрақ-жауап | 
| 2 | Білімгер (үйренуші), (оқушы, студент) оқу іс-әрекетінің субъекті | Жазбаша | 
| 3 | Оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы | Ауызша | 
| 4 | Оқу мотивациясы | Жазбаша | 
| 5 | Меңгеру – үйренуші іс-әрекетінің орталық буыны | Ауызша және жазбаша | 
| 6 | Өзіндік жұмыс – оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасы | Ауызша және жазбаша | 
| 7 | Білім беру процесінің субъектілері | Ауызша | 
| 8 | Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша | 
| 9 | Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі функциялары | Ауызша және жазбаша | 
| 10 | Іс-әрекет стилінің жалпы сипаттамасы | Ауызша | 
| 11 | Сабақтың (дәрістің) психологиялық талдауы педагогтың проективті-рефлексивті іскерліктерінің бірлігі ретінде | Ауызша | 
| 12 | Өзара әрекеттің жалпы сипаттамасы | Ауызша | 
| 13 | Оқу еңбектестігінің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша | 
| 14 | Қарым-қатынастың жалпы сипаттамасы | Жазбаша | 
| 15 | Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілер | Ауызша және жазбаша | 
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | 
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | 1.Дуброва В.П. Организация методической работы в дошкольном учреждении. – М,.2015. | |
| 2 | 2.Михайленко Н.Я., Короткова Н.А. Ориентиры и требования к обновлению содержания. М,.2014 | |
| 3 | 3.Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие - Народное образование,2016. | |
| 4 | 4.Смирнова Е.О. Дошкольная педагогика от Фребеля до «Истоков» (Обзор педагогических систем и программ дошкольного воспитания) :Учебное пособие. – Киров , 2017. | |
| 5 | 5.Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии. Активное обучение: учеб. пособие для студ. высших уч. заведений. Изд. 3-е. – М.: Издательский центр «Академия», 2018. |