Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PFA 7203 | Педагогиканың философиясы және әдіснамасы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пәнді оқыту барысында, оның мазмұны төмендегі іс-әрекеттерге қол жеткізуге мүмкіндік береді: докторанттардың болашақ өз мамандығының әлеуметтік маңызын сезіне білуі, ғылыми-зерттеу іс-әрекетті орындауға ұмтылушылығының бар болуы;әлеуметтік және кәсіби тапсырмаларды шешуде гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдардың теориялық және тәжірибелік білімдерін жүйелі түрде қолдана білу қабілетінің болуы; сөйлеу және кәсіби мәдениетінің негіздерін меңгеруі.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі.
1 | Әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды инновациялық технологиялардың іскерлік қолданбаларымен сыни тұрғыдан талдай және салыстыра отырып, жаңа идеялармен шешімнің прототипін әзірлейді. (ОН4) |
2 | Зерттеу дағдылары мен әдістерін игере отырып, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлай отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге өз түпнұсқа зерттеулерімен үлес қоса отырып, зерттеу саласы туралы жүйелі түсінік көрсетеді (ОН6) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогика ғылымының міндеттері мен негізгі ұғымдары | |
2 | Педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарлары | |
3 | Педагогиканың философиясы және әдіснамасы | |
4 | Педагогика және философияның өзара әрекеттестігі | |
5 | Педагогика әдіснамасының мәнін зерделеу ұстанымдары | |
6 | Педагогикалық құбылыстарды зерттеудің әдіснамалық тұғырлары | |
7 | Педагогикадағы жүйелік тұғыры | |
8 | Педагогикадағы парадигмалық тұғыр | |
9 | Педагогикалық зерттеудегі синергетикалық, инновациялық және құзыреттілік тұғырлар | |
10 | Ғылыми-педагогикалық таным әдіснамасы | |
11 | Педагогикалық зерттеудің логикасы және ғылыми аппараты | |
12 | Педагогикалық зерттеудің ұғымдық және өлшемдік аппараты | |
13 | Әдіснамалық, тарихи-педагогикалық және салыстырмалы-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі | |
14 | Кәсіптік және инновациялық білім беруді басқару мәселелерін зерттеу | |
15 | Педагогтің зерттеушілік мәдениеті |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Таубаева Ш.Т. Педагогиканың философиясы және әдіснамасы: оқулық.-Алматы: Қазақ университеті,2016.-360 б. | |
2 | Нұғысова А. Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Алматы: Отан, 2016 | |
3 | Смағұлов Ж.К.,Такиров С.У., Рүстемова Ж.А. Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау.-Қарағанды, 2014. | |
4 | БартлеттС.,Бертон Д. Білім берудегі зерттеулер.Кіріспе.- Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2020. – 464 б. | |
5 | Сайнова Г.Ә.,Жүнісов М.С., Ақбасова А.Ж. Ғылыми-зерттеу жұмыстары мен оларды жобалау негіздері.-Алматы, 2020. |