Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PFA 7203 Педагогиканың философиясы және әдіснамасы Бірінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ж.З.Торыбаева - Тел ном.:3-21-67 (160), Электронды поштасы: zhamilya.toribaeva@ayu.edu.kz

Пәнді оқыту барысында, оның мазмұны төмендегі іс-әрекеттерге қол жеткізуге мүмкіндік береді: докторанттардың болашақ өз мамандығының әлеуметтік маңызын сезіне білуі, ғылыми-зерттеу іс-әрекетті орындауға ұмтылушылығының бар болуы;әлеуметтік және кәсіби тапсырмаларды шешуде гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдардың теориялық және тәжірибелік білімдерін жүйелі түрде қолдана білу қабілетінің болуы; сөйлеу және кәсіби мәдениетінің негіздерін меңгеруі.

-

-

Миға шабуыл, кейс-стади, сыни тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту әдістері, креативтілікті дамыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық оқыту әдісі. 

1Әртүрлі ғылыми ойлар мен теорияларды инновациялық технологиялардың іскерлік қолданбаларымен сыни тұрғыдан талдай және салыстыра отырып, жаңа идеялармен шешімнің прототипін әзірлейді. (ОН4)
2Зерттеу дағдылары мен әдістерін игере отырып, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлай отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге өз түпнұсқа зерттеулерімен үлес қоса отырып, зерттеу саласы туралы жүйелі түсінік көрсетеді (ОН6)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогика ғылымының міндеттері мен негізгі ұғымдары
2Педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарлары
3Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
4Педагогика және философияның өзара әрекеттестігі
5Педагогика әдіснамасының мәнін зерделеу ұстанымдары
6Педагогикалық құбылыстарды зерттеудің әдіснамалық тұғырлары
7Педагогикадағы жүйелік тұғыры
8Педагогикадағы парадигмалық тұғыр
9Педагогикалық зерттеудегі синергетикалық, инновациялық және құзыреттілік тұғырлар
10Ғылыми-педагогикалық таным әдіснамасы
11Педагогикалық зерттеудің логикасы және ғылыми аппараты
12Педагогикалық зерттеудің ұғымдық және өлшемдік аппараты
13Әдіснамалық, тарихи-педагогикалық және салыстырмалы-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
14Кәсіптік және инновациялық білім беруді басқару мәселелерін зерттеу
15Педагогтің зерттеушілік мәдениеті
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Таубаева Ш.Т. Педагогиканың философиясы және әдіснамасы: оқулық.-Алматы: Қазақ университеті,2016.-360 б.
2Нұғысова А. Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Алматы: Отан, 2016
3Смағұлов Ж.К.,Такиров С.У., Рүстемова Ж.А. Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау.-Қарағанды, 2014.
4БартлеттС.,Бертон Д. Білім берудегі зерттеулер.Кіріспе.- Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2020. – 464 б.
5Сайнова Г.Ә.,Жүнісов М.С., Ақбасова А.Ж. Ғылыми-зерттеу жұмыстары мен оларды жобалау негіздері.-Алматы, 2020.